Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUTEEN VIIKKOON JKL

05.12.2005 |

Ajattelin availla uuden pinon meille.

Tulen katsomaan myöhemmin mitä teille kuuluu. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ei siis edelleenkään kotona toimi =(

Mitään uutta ei ole tapahtunut.. pikkujoulut oli ja meni. Tällä viikolla pitäs puuhailla ahkerasti, jos vaikka joulunpyhinä pääsis testailee plussaa =)

Vierailija
2/10 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin poiketa toivottamassa kaikille OIKEIN HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ.

Kiva, kun matilda ehdit muuton keskeltä poiketa meitäkin katsomassa. Joko on kaikki tavarat on saatu paikoilleen? Ja ootteko jo hyvin kotiutuneet uuteen asuntoon?

Ei muuta, kun plussatuulia kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla askarreltiin joulukortteja ja tehtiin sellasia vanhan ajan kermakarkkeja, jotka ei sit kovettunu...nyt joutuu paperista syömään lusikalla:)en saa ees sitä kuljetettua jyväskylään niin pitää äidin pakastimeen laittaa säilöön.

Linnan juhlatkin on toistaseks menny ihan ohi,ei oo ollu telkkari anoppilassa auki, mutta nyt tulin kotia ja äiti tuolla kattoo, niin meen kohta seuraks.

Vauvatouhuihin sen verran että kp 10 on nyt ja kp 8 ja 9 tuli puuhattua ja aion kyllä houkutella miehen petiin torstaina,lauantaina ja maanantaina nyt ainakin...jos kokeiltas tällasta joka toinen päivä-taktiikkaa, kun yleensä ollaan päivittäin puuhattu,mut sitä ei kai suositella jos siittiöt on laiskoja.

Huomenna aamulla tuun jyväskylään. Kuulemisiin:)

-beijaflor

Vierailija
4/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin hiljasta että meinataan hukkua muitten pinojen jyrätessä:)Jokohan tänään ois vähän vilkkaampi pinopäivä? Missäs vaiheessa kiertoa kaikki on?Meillä ois tärppipäivät ens viikonloppuna...ois kyllä ihanaa joululahjaksi testata plussa.Näin vauva-unta taas viime yönäkin..plussatuulia vaan kaikille,nyt pitää kiiruhtaa jyväskylän junaan:)

Vierailija
5/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan kolmessa eri pinossa, joten uutisten kertominen tällä palstalla meinasi ihan jäädä. Pahoittelen tätä viivyttelyäni. No eipä tuossa itsenäisyyspäivän aikaan muutenkaan tullut palstoja seurattua.

Eli... sain testistä selkeän plussan viime lauantaiaamuna ja nyt yritän jotenkin totuttautua ajatukseen, että esikoisen alku kasvaa masussa. Hurjaa ja ihmeellistä. Olen niin pöhelö, että olen jo pudonnut kärryiltä monesko viikko nyt mahtaa olla menossa.. pitää katsoa jostakin laskurista. Varmaan olisi johonkin neuvolaankin soiteltava joskus tässä. :)

Vierailija
6/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla syyssäde-pinossa jo luinkin uutisesi! :) Oikein ihanaa raskausaikaa sinulle! Kyllä se alkuun on aivan uskomaton tunne... mutta kyllä se siitä vähitellen konkretisoituu.. ;)

Ja hei vaan muillekin! Just kauppaan lähdössä, mutta pikaisesti vaan moikkaan teitäkin.. :)

Täällä kp 14/26-27 ja ei minkäänlaisia ovistuntemuksia.. :/ Yleensä on ollut tässä vaiheessa jo niitä iki-ihania limoja, mutta nyt kun on ovistestitkin käytössä niin EI MITÄÄN näy.. ei siis ole tikkuun viivojakaan tullut :/ Ei jummarra nyt ollenkaan.. höh. no, katsellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. f??

Nyt on pakko mennä.. mukavaa loppuviikkoa (!) kaikille ja palaillaan!

Vierailija
7/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas palattu normaaliin päivä rytmiin ja kohtahan se taas viikonloppu lähestyy, kivoja tämmöiset lyhyet viikot ;)

Itsellä täällä nyt aiheuttaa ihmetystä ja kummastusta, kun viime keskiviikkonahan mulla oli siis se lääkäriaika ja silloin otettiin myös papakoe. No, lääkäri joutui aika kauan " ronkkimaan" tuolla alakerrassa kun kohdunkaula on kuulemma niin takana ja varoitti sitten että en pelästy jos tulee vähän vuotoa...No, sitä vuotoa tuli sitten useamman päivän ajan..Kuukautisten pitäis omien laskujen mukaan alkaa tänään, mutta kysymys kuuluukin, että oliko ne viime viikkoiset sitten ne oikeat kk:set vai vieläkö sitä on tulossa...=/

Ärsyttää tämmöinen epätietoisuus, kun ei omasta mielestä ihan normaalilta tunnu et se vuoti niin kauan ja niin paljon..Ja tuntuikin jo ihan kuukautisilta.

Huh, tänään tullut siivottua koko huusholli ja pipareitakin pitäis leipoa kunhan tuo pikku kundi tuolta herää =)

Kamala kun menee millon tahansa tuonne seppälän Prismaan niin siellä on talo täynnä asiakkaita! Mistähän niitä ihmisiä riittää..

Mutta nyt mattoja hakkaamaan =)

Onnea Mii:lle plussasta. Monennestako kierrosta tärppäsi?

Vierailija
8/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla tai pikimminkin viikonlopulle mullekin sattuu tuo ovis... jotenkaan nyt ei vaan innosta tuo kuumeilu tai jotenkaan muuton jälkeen ei ole ollut mitään hirveetä vauvakuumetta!! En tiiä mistä johtuu..?! Kai siitä kun on miljoona muuta asiaa mielessä tuossa kodin ja joulun laitossa.

Kathy@ kyseli että joko tavarat on paikoillaan?! Aika hyvin ne on paikoillaan! Sunnuntaina käytiin Ikeassa ja ostettiin uusia huonekaluja vähäsen, verhot lastenhuoneeseen, matto samoin.. tänään kävin ennen töitä ostaa verkokankaita niin pääsen viikonloppuna ompelemaan. Toivon mukaan alkaa sitten pikku hiljaa näyttää ihan kodilta ja vapaa-ajalla ehtisi muutakin puuhailla kuin laittaa jotain huonetta tai kasata jotain huonekalua! Eilenkään en saanut edes vaatteita päälle kun koko päivän puuhailin jotain kotitöitä!

Mii:lle onnea plussan johdosta!!

Nyt jatkan töitä.. =)

Vierailija
9/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja onnea Miille plussasta!

Äiti onkin ollut minun kanssani nyt joulusiivousta tekemässä. Ensi viikko kun menee minulla ihan vallan muunlaisiin tekemisiin... :)

Mies on hongkongissa työmatkalla ja palailee sieltä reilun viikon päästä vasta kotiin. Mutta eipä sillä väliä, meillähän on jokatapauksessa tuo 3 kk suvantovaihe ennenkuin jälleen alkaa yritys... :P

Joulukortit on aikalailla tehty, tänään mennään äiteen kanssa shoppaamaan loppuja joululahjoja. Paljon olen tänä vuonna tehnyt ihan itse, kuten moni tuttu/sukulainen löytää paketistaan huovutetut tumput. Saas nähdä pitäävätkö niistä, tein itselleni ensin parin ja ihastuin ihan totaalisesti tommoisiin söpöihin tumppuihin.

Hauskaa joulunodotusta!

Vierailija
10/10 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camelot:

Onnea Mii:lle plussasta. Monennestako kierrosta tärppäsi?

Tänks :) Meillä alettiin leikkiä ajatuksen kanssa elokuussa ja sitten vakavasti on yritetty syyskuusta asti. Eli periaatteessa neljännestä kierrosta tärppäsi. En minä tätä tajua vieläkään. Pientä ällötystä ehkä ilmassa, joten ehkäpä tämä tästä konkretisoituu kohta...

Ei kukaan haluaisi käydä tekemässä meidän joululahjaostoksia? En tajua, kuinka järjestän kaikki joulujärkkäilyt muun kiireen sekaan. Otetaan myös vastaan hyviä ideoita joululahjoiksi. Onko tuolla kaupoissa näkynyt mitään kivaa, joka olisi ehdottomasti ostettava jollekin sukulaiselle lahjaksi? Itse olen huomannut, että paljon kivoja asioita löytää vasta sitten, kun on väkisin jotain lahjoja ostanut jo kaikille. Tänä vuonna ei olisi yhtään ylimääräistä senttiä noihin lahjoihin tuhlattavaksi.