Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMASUT ~ Alkuviikonlöpinät (ma-ti)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASLOMISTA kyseltiin, ja olenkin nyt toista viikkoa sairaslomalla. Sain kahden viikon sairasloman neuvolalääkärissä ihan pyytämättä, olin kai niin surkea ilmestys! Lääkärintodistukseen lääkäri kirjoitti syyksi supistukset (kyllä mulla niitäkin on joka päivä), mutta se oikeampi sairasloman syy olisi varmaan kaikki pikkuvaivat yhteensä ja hirveä väsymys. Olen istumatyössä, ja se istuminen on tosi rasittavaa selälle. Sairasloman aikana on kaikki säryt ja vaivat vähentyneet, mm. närästys ja muut vatsavaivat sekä kauhea kutina ja jonkinlainen ihottuma kasvoista hävisivät sen siliän tien, ja mikä parasta olen saanut nukkua päivisin. En yleensä pysty öisin nukkumaan kuin 3-4 tuntia (vauva on tosi alhaalla, olo hirveän epämukava ja vessassa pitää rampata koko ajan ja silloin tällöin tulee shokkiherätyksiä suonenvetoon), mutta nyt voin paikata sitä nukkumalla pari tuntia päivällä silloin kuin tyttöseni on koulussa. Uni vaikuttaa mielialaankin tosi paljon, aloin olla jo aika lopussa.

MIES ON ODOTUKSESSA MUKANA ihan mukavasti, paitsi että se nauraa mulle ja sanoo että mä näytän pingviiniltä! Kerran on mies ollut neuvolassa mukana ja kummassakin ultrassa oli, ja päivittäin se höpöttelee vauvalle kaikenlaista.

NEUVOLAKÄYNTEJÄ on mielestäni ollut 4-5 viikon välein. Loppua kohti käynnit varmaankin tihenee. Nyt mulla on tasan rv 27+0 ja ultran mukaan vähän enemmänkin.

ALKOHOLIA en ole käyttänyt sen jälkeen kun huomasin olevani raskaana. Tykkään viinistä ja oluesta, mutta nyt on alkoholiton olut riittänyt hyvin, ei oo muuta tehnyt mielikään.

Niin ja Jossara taisi kysyä TARVIKKEITTEN HANKKIMISESTA: et ole ainut jolla jää ensi vuoteen. Ei meillä ole vielä vaunuja eikä turvakaukaloa eikä hoitopöytää eikä ammetta yms. Jotain vaatteita vain on, nekin vielä pesemättä.

Nyt taidan taas mennä tutkiskelemaan jääkaappia, josko sieltä löytyisi jotain naposteltavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla