Hävettääkö sinua, jos ostat juuri joulun alla jotain einestä,
lenkkimakkaraa, pitsaa tai jotain muuta, joka osoittaa sinun olevan "epätäydellinen joulutunnelman luoja"?
Kommentit (15)
mua ei paskaakaan kiinnosta mitä joku ajattelee mun ostoksista mut jokatapauksessa, mutta missään tapauksessa ei hävetä, päinvastoin jos jotain pitäis siitä ajatella
ostin pelkkiä eineksiä juuri siksi että ei ehdi kunnon ruokaa väsätä kun luo sitä joulun tunnelmaa..
eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä ventovieraat ajattelevat.
Juuri joulun alla ostan eineksiä, kun en kerkeä kokata arkiruokia ;)
mua ei paskaakaan kiinnosta mitä joku ajattelee mun ostoksista mut jokatapauksessa, mutta missään tapauksessa ei hävetä, päinvastoin jos jotain pitäis siitä ajatella
selvästi sanottu...
täytyy sitä joulun jälkeiseen aikaankin ja tavalliseen arkiruokaan varustautua.
ei me niitä jouluna syödä, vaan ennen tai jälkeen.
mutta ihan sujuvasti ostin eineksiä eilen ja aion huomennakin ostaa vielä. Ei hävetä. Hävettäisi olla sellainen, joka miettii muiden ostoksia ja niiden häveliäisyysastetta. :)
Tai no, jos olisin sellainen, tuskin mulla olisi suotuna niin suurta ajattelukykyä, että ymmärtäisin hävetä. (Sic!)
En ole koskaan kuvitellut olevani täydellinen, enkä usko, että kukaan muukaan pitää minua täydellisenä. Ja jos sattuu pitämään ja einesostokseni romauttavat tämän kuvitelman, ihan hyvä niin.
tai ne 18 tai mikälie 24-packien ostajat. Sääliksi käy heitä ja heidän perheitään.
Joo, tiedän tiedän, että fiksuja osaavat jotkut olla juodessaan, mutta tiedätte, että kaikki eivät osaa.
Minulle ajatus häpeän tunteesta ruoan ostamisen yhteydessä on niin vieras, etten osaa mokomaa edes kuvitella.
Tänään ostin: lanttulaatikkoa, rosollia, punajuurisalaattia, sienisalaattia, lihapullia ja prinssinnakkeja. Punajuurikiusauksen ja luumuvaahdon ajattelin tehdä itse, mutta purkista ja tölkistä nekin.
Syödään meillä jouluna muutakin, mutta tuossa ne einesruuat. Parempia ne kaupasta ostettuna on kuin itse tehtynä, ainakin meillä.
Tänään ostin: lanttulaatikkoa, rosollia, punajuurisalaattia, sienisalaattia, lihapullia ja prinssinnakkeja. Punajuurikiusauksen ja luumuvaahdon ajattelin tehdä itse, mutta purkista ja tölkistä nekin.
Syödään meillä jouluna muutakin, mutta tuossa ne einesruuat. Parempia ne kaupasta ostettuna on kuin itse tehtynä, ainakin meillä.
Joulun jälkeenkin pitää syödä, jouluruokia syömme max kaksi kertaa. Ostin lisäksi kaikki joululaatikot valmiina, myös pinaattilettuja ja täksi päiväksi mikrokeiton.
En tajunnut hävetä lainkaan:):