Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mikään sukukeskeinen ihminen ja joskus mietin, että

Vierailija
23.12.2012 |

teenkö lasteni kannalta väärin, kun en esim. ole yhtään kiinnostunut viettämään sellaista joulua, että paikalla olisi puoli sukua, minun ja mieheni perheet, sisaruksia yms. Olen todella onnellinen ja tyytyväinen siihen, että laitamme oman joulun ja vietämme sen keskenämme ilman arjen kiireitä ja omassa rauhassa.

Vuosittain kuitenkin saan noottia siitä, että olen itsekäs enkä ota muita huomioon jne. Pitääkö kaikkien ihmisten olla niin samasta muotista ja pitää siitä, että ympärillä on mahdollisimman paljon ihmisiä ja hälinää? En taho! Eikä lapsetkaan muuten kysele, että tulisiko mummot ja papat tai serkut meille jouluksi. Vaikuttavat ihan tyytyväisiltä. Toki sitten voidaan kyllä käydä vierailulla jossain...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sä kaikkia voi joka tapauksessa miellyttää, et vaikka ottaisit sen pääelämäntehtäväksesi. Ja sitä paitsi siinä vaiheessa kun sitä vaan alkaa suorin selin elää omalla tyylillään, niin yllättävää kyllä hyväksyntääkin alkaa tulla. Jopa yllättävistäkin suunnista.

Vierailija
2/2 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että saa lahjat :-D Niin se menee. Näkee kyllä muita sukulaisia silloin tällöin mutta itse kyläilen mahdollisimman vähän sukulaisten kanssa. Ei ole mitään heitä vastaan mutta en vaan pidä isoista porukoista enkä tykkää kyläilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi