Kananmunat loppu! Tyhmä mieheni ei lähde ostamaan koska ei me olla ennenkään syöty jouluna munia!!??
Sanoo hän että käys osta pyhien jälkeen taas, arkena.
Kommentit (16)
Toki munia käytetään monien jouluruokien tekemisessä, mutta monista ne voi jättää poiskin. Onko teiltä 30 km kauppaan?
aika pönttö kyllä miehes, jos ei tiedä mihin munia käytetään (muuhun kuin syödään sellaisenaan).
Ahdistaa niin että joudun kommentoimaan: HANKI. ELÄMÄ.
munavoita jouluna, kun kaikkea muuta? Mee nyt halaamaan sitä miestäsi ja sano, että unohtaa ne munat! Stressitöntä joulua toivotan!
Tää on varmaan päivän tyhmin kysyms mutta vastaa jookoskookos käsi sydämellä.
Pysähdyitkö edes sekunniksi miettimään sitä vaihtoehtoa että itte kävisit kaupassa?
koko päivän laitellu kotia ja jouluruokia täydessä höyryssä ja mies ei ole tehnyt juuri mitään. Nyt tuo pieni pyyntö, johon tuli torjunta, katkaisi kamelin selän.
Mulla on niitä aina varastossa, koska käytän paljon munia. Jos muuta ruokaa ei ehditä tehdä, pyöräytetään munakkaat. Nytkin mulla on 52 kananmunaa. Viime kevään munakriisin aikaan oli parhaimmillaan 117.
Jos multa on munat loppu, se tarkoittaa, että niitä on jäljellä alle 20.
Oletko uusavuton, Hellsinskistä ilmeisesti?
Mulla on niitä aina varastossa, koska käytän paljon munia. Jos muuta ruokaa ei ehditä tehdä, pyöräytetään munakkaat. Nytkin mulla on 52 kananmunaa. Viime kevään munakriisin aikaan oli parhaimmillaan 117.
Voi Luoja. HANKI. ELÄMÄ. ettekö te tee mitään muuta kuin "puuaile kodin askareita" OKSENNUS!
pieneen jääkaappiin kerrostaloneliössä. Mutta toisaalta, kauppakin on ihan nurkan takana ja voin itse hakea sieltä mitä vaan klo 23 asti joka päivä.
Sori ot.
ettei sinne tarvita ketään esim. kuskiksi.
Oletko uusavuton, Hellsinskistä ilmeisesti?
Jos multa on munat loppu, se tarkoittaa, että niitä on jäljellä alle 20.pieneen jääkaappiin kerrostaloneliössä. Mutta toisaalta, kauppakin on ihan nurkan takana ja voin itse hakea sieltä mitä vaan klo 23 asti joka päivä.
Sori ot.
ettei sulla ole ajokorttia? Just.
Oikeesti, kysyppä iteltäs, tarttetko niitä munia?