Siis oliko Arttu ainoana lapsena jätetty pois jouluesitetyksestä?
Kommentit (29)
todennäköisesti sellainen nuori "kunnianhimoinen" moiteettomien suoritusten tekijä, jolle on tärkeämpää saada aikaan itselle mieluinen ohjelma kuin se että kaikille lapsille löytyy rooli esityksestä
Että niinkö se meni, koska aluksihan ei tiedetty oliko ollut juhlissa vai ei..
niin on se kova pala uskoa. Tuntuisi kovin pahalle ajatella, että maailmasta löytyy niin sydämetön ja empatiakyvytön opettaja, joka sallisi sen, että yksi jää pois joukosta. Jotenkin asian tekee pahemmaksi se, että Arttu on itse ehdottanut tätä.
Itse aikuisena ajattelen niin, että niillä muilla oli varmasti parit jo valmiina ja se yksi, jolla ei ollut tajusi miten säästää itsensä entistä pahemmalta ololta. Näin Artusta kuvan ja se oli niin suloinen, että sydän särkyi...
Järkyttävä uutinen, jota ei voi uskoa todeksi!
Opettajan toimissa ei oo mitään moittimista!! Ei tosiaankaan kaikki tuonikäiset tykkää esittää mitään tonttuleikkiä, osa inhoaa kaikkea tuollaista. Jos se on ollut joku tonttutanssin tyylinen tai mikä tahansa muu, niin ei kaikki todellakaan halua mukaan. Ja jos on vapaaehtoisesti jäänyt pois, niin tuskinpa vaan sen vuoksi on mennyt mököttämään mihinkään. Eikö se nyt ole itsestään selvää, että A on mennyt vaan leikkimään sinne lumikasaan?? Ootte todella julmia, jos syyllistätte opettajaa tästä, ihan käsittämätöntä!!
Toki siihen olisi A:lle voinut keksiä jonkun oman jutun, mutta eihän hän välttämättä ole halunnut.
syntyä sellaista tilannetta että yksi jätetään pois joukosta, varsinkin jos tällä yhdellä on tuollainen ulkonäkövamma. VAIKKA Arttu olisi vapaaehtoisesti jäänyt pois joukosta niin vähänkän psykologista silmää omaavan opettajan ei olisi missään tapauksessa pitänyt antaa niin käydä. Ihan varmasti Arttu meni sinne luolaan koska sillä oli älyttömän paska ja ulkopuolinen olo. Sellainen tulisi jo ihan tavalliselle lapselle saati ulkonäköhaitasta kärsivälle. Lapsi voi olla alunperin sitä mieltä että ei halua esille mutta itse tilanteessa ei varmasti ole kiva juttu!
Onko tällä keskustelusivustolla minkäänlaista valvontaa?
Jos teillä paskiaisilla tulee joskus olemaan omia lapsia, se on Luojalta suuri arviointivirhe!
Oli miten oli, on aivan käsittämätöntä, että opettaja valitsee ohjelman, jossa yhdelle ei ole tilaa!! Aivan sama jättäytyykö joku vapaaehtoisesti pois vai ei, mutta sellaisia ohjelmia ei kertakaikkiaan valita, joka lähtökohtaisesti jättää yhden oppilaan pois joukosta. Opettajalla ei ole ollut yhtään psykologista silmää :(
Joskus minusta tuntuu, että suurin osa opettajista on sitä äänekästä sakkia, joka itse menestyi koulussa ja kuului suosituimpiin oppilaisiin. Ei ole tarvinnut ikinä jäädä viimeisenä valituksi liikkatunnilla. Eivät sitten näe omaa napaansa pidemmälle ja eivät osaa asettua heikomman oppilaan asemaan :(
Tietenkin ajoi ylimääräisen miehen lumihankeen ja otti kaikki naiset ohjelmaan. Yhtä hyvin tuoksi parittomaksi olisi voitu valita nainen