Olen 42v.
a) 10 kiloa ylipainoinen
b) vaikeasti masentunut
c) 6000 e velkaa
d) menetin lasteni huoltajuuden exälle eli olen nyt etä-äiti
e) näytän rumalta ja vanhalta.
KANNATTAAKo mun tehdä itsari?
Kommentit (8)
eihän toi oo edes paha. selviät kyllä!!! Tsemppiä ja suunta kohti valoisampaa uutta vuotta!
Exän kanssa kannattaa nyt sopia aktiivinen tapaamismali lasten kanssa. Joka toinen vkl ja arki-iltoja aina lisäksi. Niinä viikonloppuina kun lapset on exällä, voit harrastaa ja vaikka tavata uuden rakkauden.
6000€ lainaa ei ole todellakaan paljon, kunhan huolehdit sopivat maksuerät velkojan kanssa ja huolehdit että pysyt niissä. Kohta tuokin on hoidettu.
Tuo 10 kg on jo kesäksi pois, terveellisemmän ruuan ansiosta iho ja kasvotkin kohenee. Ikä nyt ei vielä mitenkään ole sun ongelma.
Exän kanssa kannattaa nyt sopia aktiivinen tapaamismali lasten kanssa. Joka toinen vkl ja arki-iltoja aina lisäksi. Niinä viikonloppuina kun lapset on exällä, voit harrastaa ja vaikka tavata uuden rakkauden.
6000€ lainaa ei ole todellakaan paljon, kunhan huolehdit sopivat maksuerät velkojan kanssa ja huolehdit että pysyt niissä. Kohta tuokin on hoidettu.
Tuo 10 kg on jo kesäksi pois, terveellisemmän ruuan ansiosta iho ja kasvotkin kohenee. Ikä nyt ei vielä mitenkään ole sun ongelma.
Huolehdit, että masennus on hoidossa. Jos on lääkitys ja terapia noudata sitä. Jos ei vielä ole varaa aika lääkärille. Ja jätä alkoholi kokonaan pois. Alkoholi pahentaa kemiallisesti masennusta, sillä laskee serotoniinitasoa jopa viikon ajaksi. Juomisen lopettaminen on olennainen osa masennuksen hoitoa. (Sama koskee muitakin päihteitä).
Exällä onkin jo useampi uusi. Lapset on nyt olleet mulla lauantaiaamusta sunnuntaiaamuun ja maksan elatustukea exälle 300e/kk. Ulkonäölle voisin tehdä jotain.
Kaikkiin noista voit itse vaikuttaa, jopa siihen kuinka rumalta ja vanhalta näytät.
a) voit laihduttaa, ylipainoa vain 10 kg
b) masennukseen saa apua
C) velat hoituu ajallaan
d) parempi etä-äiti kuin ei sitäkään
e) kauneus on katsojan silmässä
Joten tilanteesi on oikeastan aika hyvä :)
Nyt häntä pystystä kohti joulua ja siitä sit kohden uutta ja parempaa elämää
Elämä on ihmisen parasta aikaa!
sä olet kaunis, masentumisesta pääsee eroon, sulla on VAAN 6000 velkaa, sä pärjäät itekses, tuskinpa olet ruma ja vanha. Näytä heti!
lapset on nyt eksällä sä saa tavata heitä yms. mutta älä käytä tätä väliä nyt juomiseen joohan.
Tai otat nyt pari hyvät kännit ja sitten laitat korkin kiinni. näytät niille, että sä olet taistelija ja upea!