Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keksinyt uuden, ällistyttävän helpon ja kivan tavan tutustua kauniisiin naisiin:

Vierailija
23.12.2012 |

esim. kaupungilla, Hgin keskustassa tai muualla, tai vaikkapa lenkkipolulla, rannalla tai muualla iltakävelyllä, kaupassa, missä vain, jos näen kauniin, yksin liikenteessä olevan naisen, saatan sanoa hänelle kohteliaasti: anteeksi että häiritsen, mutta olet todella kaunis, tarjoaisin sinulle mielelläni lasillisen. Yllättäen ehkä jopa joka kolmas tai joka neljäs on lähtenyt saman tien, ja kun olen antanut puh.nroni, niin myöhemmin osa (kieltäytyneistä) on soittanut ja treffit ovat sitten järjestyneet päivän, parin päähän, eli loppujen lopuksi onnistumisprosentiksi tulee lähes 50%, jos onnistumista mitataan lasilliselle menolla tai muulla, hieman myöhemmällä tapaamisella / treffeille pääsyllä - sänkyyn näistä tapaamisista on johtanut alle puolet, mutta sekin on minusta paljon. Todella ällistyttävän yksinkertaista. Miksi en tehnyt tätä aikaisemmin? Olen nyt 45 v. mies, ihan ok:n näköinen jne.

- naiset: kommentoikaa jos kommentoituttaa, kiitos

nimim. elämä on ihanaa, naiset ovat ihania

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuollaisia miehiä :)

Erittäin hyvä taktiikka, käyttäisipä sitä useammatkin!

Vierailija
2/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuutta tekevä mies leimataan omituiseksi pervoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä naiset ajattelevat että vanha mies on ruvallista seuraa ja uskaltavat sillä lähteä

yli kaksvitosia. Ja ehkä jopa sellaisia, jotka ovat nelivitosen miehen mielestä kauniita.

Itse en tuollaisen mukaan lähtisi, mutta täytyy myöntää, että kun joskus olen tuollaiseen törmännyt, niin lämmittää mieltä kuitenkin. Kohteliaisuutta voisi olla enemmänkin, ja kauniita asioita voisi sanoa muutenkin kuin haudanvakavasti.

Vierailija
4/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniiksi kehutaan, mutta itse en lasilliselle lähtisi :)

Vierailija
5/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kaikki kaatuu siihen kun sä huomaat että ou nou tää nainenhan on myös fiksu ja kaiken lisäksi fiksumpi kuin sä itse...ja sehän ei käy laatuun...

Vierailija
6/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa että kaikista niistä vuosien varrelka koetuista iskuyrityksistä ainoat kaksi jotka edelleen muistan ja lämmöllä vielä, ovat ne jossa mies on tullut kohteliaasti kertomaan että olen todella kaunis nainen ja hän niin kovasti sen halusi mulle kertoa.

Vaikka olen naimisissa ja kumpaakaan herraa ei sen kummemmin "lykästänyt" kyllä mieltä lämmitti ja jäivät mieleen. Hy,yilin ja kiitin kovasti kohteliaisuudesta ja toivottelin hyvää illanjatkoa. En todellaan puhu edes tuon vertaa kännisille pillunhakijoille.

eli ihanaa, herrasmiehet, ihanaa!!

Vierailija
7/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuutta tekevä mies leimataan omituiseksi pervoksi.

Eikä leimata, vaan harvinaisen hyväkäytöksiseksi herrasmieheksi.

Se, et suurimmalla osalla ei ole pokkaa tuohon, tarkoittaa mulle ainakin sitä, et sitä hienompaa se on kun joskus harvoin joku suomalainen mies niin tekee.

En pysty kuvittelemaan, että itse ahdistuisin tuosta missään tilanteessa. Miesten lähestymisten ahdistavuus kun johtuu yleensä juuri siitä, että ovat humalassa, jäävät jankuttamaan eivätkä tajua, jos naista ei kiinnosta. Vaikka mies ei olisikaan yhtään omaa tyyppiä, niin en itse silti pahastuisi jos tahdikkaasti ja selvinpäin tulee kysymään kahville (ja ymmärtää tosiaan myös sen, jos nainen ei haluakaan tai voikaan lähteä syystä tai toisesta).

Vierailija
8/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella kyse olikin vain siitä että saiko seksiä vai ei!

Eli perimmäinen toive siellä takana on että saa seksiä!

Mikähän herrasmies se sellainen on..

ja joo en lämpenis enkä lämpene tuollaisille jutuille, vaikka niitä melkein päivittäin kuulenkin.

säälittävää.

Eri asia olisi jos olisit ollut tosissasi kun pyytäisit jotain ulos ja haluaisit tutustua, mutta ei ..haluat vaan seksiä

t:kaunis 25v.

Vierailija
9/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sitä odotellessa että joku nainen tulee kehumaan minua komeaksi, tarjoaa spontaanisti omilla rahoillaan mulle lounaan ja toivoo salaa pääsevänsä sänkyyn mun kanssani.

Nimim. ensimmäiseksi miespuoliseksi tasa-arvovaltuutetuksi haluava.

Vierailija
10/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä naiset ajattelevat että vanha mies on ruvallista seuraa ja uskaltavat sillä lähteä

Vierailija
11/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei epäilystäkään! jatka tota teet monen naisen onnelliseksi!!!!!!

Vierailija
12/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kaupungilla, Hgin keskustassa tai muualla, tai vaikkapa lenkkipolulla, rannalla tai muualla iltakävelyllä, kaupassa, missä vain, jos näen kauniin, yksin liikenteessä olevan naisen, saatan sanoa hänelle kohteliaasti: anteeksi että häiritsen, mutta olet todella kaunis, tarjoaisin sinulle mielelläni lasillisen. Yllättäen ehkä jopa joka kolmas tai joka neljäs on lähtenyt saman tien, ja kun olen antanut puh.nroni, niin myöhemmin osa (kieltäytyneistä) on soittanut ja treffit ovat sitten järjestyneet päivän, parin päähän, eli loppujen lopuksi onnistumisprosentiksi tulee lähes 50%, jos onnistumista mitataan lasilliselle menolla tai muulla, hieman myöhemmällä tapaamisella / treffeille pääsyllä - sänkyyn näistä tapaamisista on johtanut alle puolet, mutta sekin on minusta paljon. Todella ällistyttävän yksinkertaista. Miksi en tehnyt tätä aikaisemmin? Olen nyt 45 v. mies, ihan ok:n näköinen jne.

- naiset: kommentoikaa jos kommentoituttaa, kiitos

nimim. elämä on ihanaa, naiset ovat ihania

:-)

Vierailija
13/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun et ole se kaljamaha, joka kännissä örveltää kolmenaikaan yöllä ja kysyy "annatko pillua". Annanko? En. - sitten saakin pitkän rimpsun huorittelusta peräänsä. Niinpä niin.

Suomessa tavallaan ei ole vieläkään sellaista treffikulttuuria, mitä muissa maissa on. Kolmet neljät treffit vasta tarkoittaa pientä sitoutumista, mutta... onko saanut. ;)

Hienoa sulle ja niille naisille. Treffailukin on ok, mutta siistiä jos siitä kumppaniksikin asti olisi. :)

Vierailija
14/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos joku suht kivannäköinen, selvinpäin oleva ja siisti mies minua noin kehuisi, niin varmasti lämpenisin ainakin sille lasilliselle, siis vaikka olenkin naimisissa... eli en ihmettele yhtään menestystäsi, sen verran harvoin naiset noissa olosuhteissa tuollaisia kauniita kohteliaisuuksia kuulevat (paitsi ehkä juopoilta tms.)

Vierailija
15/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvää joulua sinullekin ;)

Vierailija
16/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasilliselle tai rantakävelylle tms. - taatusti olisi ihan OK onnistumisprosentti, myös siksi että tuo on naisten kannalta harvinaista ja ihanaa herkkua, eli naisethan eivät ole Suomessa tuohon tottuneet, siis kuulemaan selvinpäin keskellä päivää annettuja kohteliaita kehuja ja treffipyyntöjä, ja vielä tuntemattomilta. Miksi pitää seuraa hakea baarista tai nettideittisaiteilta kun se on selvinpäin, livenä ja keskellä kirkasta päivää aivan hyvin mahdollista, ja puolin ja toisin piristävää, yllätyksellistä, romanttista, impulsiivista ja kutkuttavan, ihanan jännittävää. Lisää tuommoista toimintaa kaduille ja kauppoihin!

Vierailija
17/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kaunis, yksinäinen nainen (mieheni on 4 kk:n komennusmatkalla Dubaissa)

Vierailija
18/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet eivät yleensä sitä usko, mutta kyllä naiset vielä nykyäänkin tykkäävät suoraselkäisistä herrasmiehistä.

T. 28v. ja aivan riittävän hyvä onnistumisprosentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi