Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan abortin heti!

Vierailija
23.12.2012 |

Mutta täytyy odottaa yli joulun pyhien. Toivottavasti raskaus menisi kesken ihan itsellään. Mulla on liikaa ikää ja ihanat ISOT lapset, unelmien työ. Elämä näin on täydellistä. En todellakaan anna minkään sinappikoneen pilata tätä kaikkea!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täynnä yllätyksiä, ylämäkiä ja alamäkiä, siksi se ei ole ikinä tylsää ja hyvä niin! Ottaisit vastaan mitä annetaan, sait suuren lahjan.

Vierailija
2/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy odottaa yli joulun pyhien. Toivottavasti raskaus menisi kesken ihan itsellään. Mulla on liikaa ikää ja ihanat ISOT lapset, unelmien työ. Elämä näin on täydellistä. En todellakaan anna minkään sinappikoneen pilata tätä kaikkea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuolet kuitenkin.

Jos ja kun olet jo äiti, niin mieti.

Jos aborttiin päädyt, sitten päädyt. En tuomitse.

Mutta älä tee mitään ilman syvää harkintaa. Se on kuitenkin se viimeinen ratkaisu, malttia kehiin.

Vierailija
4/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortin läpikäyneenä voin sanoa, että ruumiillisesti sä voit hyvin seuraavana päivänä, mutta pari päivää sen jälkeen on hallitsemattomia tunneryöppyjä. Kroppa joutuu tottumaan ns. tavalliseen tilaan nopeesti vaikka just oli raskaana.

Oikeesti se ei ole mikään piknik.

Sinuna mä mieluummin olisin niin ja näin pyhät. Helppo se raskaus on työntää taka-alalle.

NAUTI, unohda raskaus pariksi päiväksi. Kännää!

Vierailija
5/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin voi relata ja miettiä, varsinkin jouluna! Mieti, pohdi, tutkiskele tuntojasi ihan kaikessa rauhassa.

Vierailija
6/6 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yli 40 vuotiainakin on lapsia saatu. Mieti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä