Haluan abortin heti!
Mutta täytyy odottaa yli joulun pyhien. Toivottavasti raskaus menisi kesken ihan itsellään. Mulla on liikaa ikää ja ihanat ISOT lapset, unelmien työ. Elämä näin on täydellistä. En todellakaan anna minkään sinappikoneen pilata tätä kaikkea!
Kommentit (6)
Mutta täytyy odottaa yli joulun pyhien. Toivottavasti raskaus menisi kesken ihan itsellään. Mulla on liikaa ikää ja ihanat ISOT lapset, unelmien työ. Elämä näin on täydellistä. En todellakaan anna minkään sinappikoneen pilata tätä kaikkea!
mutta kuolet kuitenkin.
Jos ja kun olet jo äiti, niin mieti.
Jos aborttiin päädyt, sitten päädyt. En tuomitse.
Mutta älä tee mitään ilman syvää harkintaa. Se on kuitenkin se viimeinen ratkaisu, malttia kehiin.
abortin läpikäyneenä voin sanoa, että ruumiillisesti sä voit hyvin seuraavana päivänä, mutta pari päivää sen jälkeen on hallitsemattomia tunneryöppyjä. Kroppa joutuu tottumaan ns. tavalliseen tilaan nopeesti vaikka just oli raskaana.
Oikeesti se ei ole mikään piknik.
Sinuna mä mieluummin olisin niin ja näin pyhät. Helppo se raskaus on työntää taka-alalle.
NAUTI, unohda raskaus pariksi päiväksi. Kännää!
muutenkin voi relata ja miettiä, varsinkin jouluna! Mieti, pohdi, tutkiskele tuntojasi ihan kaikessa rauhassa.
Kyllähän yli 40 vuotiainakin on lapsia saatu. Mieti.
vaan täynnä yllätyksiä, ylämäkiä ja alamäkiä, siksi se ei ole ikinä tylsää ja hyvä niin! Ottaisit vastaan mitä annetaan, sait suuren lahjan.