Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten usein harrastatte seksiä?

Vierailija
22.12.2012 |

Eli siinä kysymys tulikin. Perheessä kaksi lasta. Meillä on kerran viikossa. Mies haluaisi useammin, mulle taas riittäisi harvemminkin. Kiva tietää, miten muilla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku.

Vierailija
2/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koululaista perheessä. Yhdessä 20v. eli teini-iästä saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina vain pari kertaa viikossa. itse haluaisin joka päivä. nainen olen.

Vierailija
4/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joka toinen päivä, miehelle riittää 1-2 kertaa vuodessa. Meillä on kolme lasta.

Vierailija
5/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kuussa ja minä tosiaan haluaisin paljon enemmän ja olen kaikkeni tehnyt, mutta ei niin ei... :( Ja nainen olen. Miestä ei jostain syystä huvita useammin ja syytä ei tiedä, kun olen kysynyt. Plaah, siksi joutuu tyytymään useimmiten vaan sooloiluun...

Vierailija
6/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan.. Tai ainakaan viimeiseen vuoteen ole ollut mitään toimintaa. Ei halailua, suukottelua tai mitään, miestä ahdistaa. Lapseton nuori pariskunta, yhdessä 4 vuotta.

Vierailija
7/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva tahti :)

Yhdessä 9 vuotta. Ja 3 lasta.

Vierailija
8/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut mieheni kanssa orgasmia sitten toissa kesän. Sitä edellisestä kerrasta kolme vuotta. Ei siis hurraamista sillä saralla.

Minua ei toisaalta paljon halutakaan, mutta viime aikoina olen alkanut haaveilla muista miehistä. Mies viihtyy omissa oloissaan tässäkin asiassa ja minäkin olen tyytynyt masturboimaan silloin tällöin.

Kaksi lasta, olemme kolmekymppisiä ja yhteistä taivalta takana alle 10 vuotta.

Vierailija
9/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajan kanssa. Olen yh, me ei asuta yhdessä, hän on naimisissa. Kerran viikossa vähintään yleensä nähdään, ja jos ei päästä sekstaamaan niin käydään kahvilla/jutellaan/leffaan mennään tms. Mutta vähintään siis kerran kahdessa viikossa seksiä.

Vierailija
10/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 3, nuorin 6kk. yhdessä 12v

Vierailija
11/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku.

haluan kans. t. se vähintään kerran 2 vkossa saava yh

Vierailija
12/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta suhteessa.

Vierailija
13/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa viikossa siis.

Vierailija
14/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta) kerran pari kuussa vähimmillään. Sitten kun pienin nukkuu omassa sängyssään taas kerta-pari viikossa. Uskon ja toivon, että seksielämä taas tihenee, kun muksut pärjää aamuisinkin omillaan ja vanhemmat voi loikoilla sängyssä pitkään.

Vierailija
15/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää päivä väliin, jos toinen ehtii nukahtaa.

-yhdessä 23 v.

Vierailija
16/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta yhdessä, 1 lapsi. Aikaisemmin halusin useammin, mutta kun en saanut yrittämisestä ja yrittämättömyydestä huolimatta niin olen antanut olla. Tyydytän itse itseni tarpeen tullen. Varmaan tekee mies samoin. Hullua, mutta ei ole minusta kiinni, kai. Rehellisesti sanottuna en oikein edes tiedä mistä on kiinni. Paremmin olen voinut kun en ole ajatellut asiaa.

N83

Vierailija
17/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä kaksi viikkoa ilman tai sitten voi olla kuukausi, että joka päivä.

Jos ajattelen vaikka viimeistä kuukautta, niin keskimäärin kaksi kertaa viikossa.

Ja meillä myös mies on aktiivisempi osapuoli.

Yhdessä 10v, kaksi pientä lasta (2v ja 1v)

Vierailija
18/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku.

haluan kans. t. se vähintään kerran 2 vkossa saava yh

Mulla on muutamakin innokas vakipano. Jotenkin noita on vaan päässyt kertymään. Sit satunnaisesti yhdenillanjuttuja (ei kyllä montaakaan vuodessa). Jotenkin pelkäsin erottua, et nyt se selibaatti alkaa, mut ei mulla näin vilkasta seksielämää ole ollut tähän asti ikinä. Tän piti olla vain väliaikainen elämänvaihe ja sitten mun piti rauhoittua, mutta nyt tätä on kestänyt jo pari vuotta...

Saisin kyl helposti vieläkin useammin, mut pitää ehtiä tehdä muutakin :)

Jos jotain suosituksia haluat, niin kannattaa etsiä joku semmoinen vähän nuorempi, innokas poika! Esim. teekkarit on aina puutteessa ja on niiden joukossa ihan hyvännäköisiäkin.

Vierailija
19/19 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotta, ei lapsia. Aika vakiosti 2 kertaa viikossa. Nämä painottuvat vahvasti viikonloppuihin, teen pitkää päivää töissä, joten arkisin olen usein liian väsynyt. Lomilla myös enemmän.