Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei huvita harrastaa seksiä kun vauva potkii koko ajan

Vierailija
22.12.2012 |

Nyt rv22+1, potkuja tuntenut jo kauan, voimistuvat vain.

Todella vilkas pikkutyttö, tuntuu lähes jatkuvasti liikettä.

Nyt ei ollakaan harrastettu seksiä pariin viikkoon, koska minä en vain pysty siihne, on aivan liian häiritsevää kun tuntee ne potkut koko ajan....

Muilla ollut sama ongelma?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi niitä lapsiakin kai on useampi. Vauvat potkii, niin se vaan on. Ajattelen, että vauvallakin on mahtava olo kun mullakin on, saa endorfiinit ihan ilmaiseksi.

Seksielämää rauhoittaa ihan kivut ja orgasmin jälkeiset supistelut. Tällä hetkellä rakastelemme n.joka 3.vrk kun normaalisti joka toinen. T. H32

Vierailija
2/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli "yks ihmienen liikaa" seksissä, oli tosi vaikeaa keskittyä seksiin kun tuntui että siinä samalla kun ois pitänyt kiihkeesti keskittyä rakasteluun ja mieheen, lapsi potkii ikäänkuin sanoen "äiti hei, mä oon täällä!!"

:D

eli hiljasta oli raskausaika seksin suhteen. Mutta eipä se maailma siihen kaatunut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv22+1, potkuja tuntenut jo kauan, voimistuvat vain.

Todella vilkas pikkutyttö, tuntuu lähes jatkuvasti liikettä.

Nyt ei ollakaan harrastettu seksiä pariin viikkoon, koska minä en vain pysty siihne, on aivan liian häiritsevää kun tuntee ne potkut koko ajan....

Muilla ollut sama ongelma?

Vierailija
4/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli HYVIN aktiivinen liikkuja mahassa, mutta seksin ajan se lepäili hipihiljaa joka kerta. Olen tästä vieläkin kiitollinen:-)

Vierailija
5/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin seksiä...

Ja vaikka muuten vauva potkikin todella paljon, tietysti, niin seksin aikana en sitä muista tunteneeni.

Enpä usko että vauva yhtään mitenkään tajuaa että mitä siellä tapahtuu :D

Vierailija
6/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettiin seksiä...

Ja vaikka muuten vauva potkikin todella paljon, tietysti, niin seksin aikana en sitä muista tunteneeni.

Enpä usko että vauva yhtään mitenkään tajuaa että mitä siellä tapahtuu :D

usko että vauva tajuaa touhusta mitään, itseäni vain tosiaan häiritsee että se potkii seksin aikana, kun niinkuin joku muukin sanoi, leikissä on mukana joku ylimääräinen =D

Vierailija
7/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä tosi, että jos se riehuu ja potkii massussa, niin häiritseehän se, vaikkei se vaavi mitään tajuakaan. Vähän sama ilmiö kuin jos koira/kissa tulee tuijottamaan kesken kiihkoilun :)