Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No jo on ihme kun ei voi sen vertaa naapuri jeesata että kolaisi lumet

Vierailija
13.12.2012 |

On varmaan niin suuri vaiva samalla ottaa kaksi kolallista meidänkin oven edestä (rivitalo) kun jaamme saman etupihan. Itse otan samalla joka kerta heidänkin oven edustansa kun siitä ei todellakaan ole vaivaa!He eivät vaan tekevät älyttömän "kujan".Näin pk-seudulla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri juttu, jos on sovittu niin.

Vierailija
2/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletti juuri näin koko viime talven, että samalla vaivallahan me otetaan myös heidän lumet. Ja sama jatkuu tänä talvena. Mutta me ollaan just sellasia ärsyttäviä kujantekijöitä. Näin pk-seudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tallatun polun, se on paljon tunnelmallisempi.

Sama syksyn lehtien kanssa, ne on paljon kauniimpia siellä maassa, sitten keväällä ekalla ruohonleikkuulla ne häviää maasta.

ja ruohonleikkuun, mä haluan vähän pidemmän ruohon, se kestää paremmin kuivuutta kun leikkurin lyhyimmällä terällä leikattu.

Mutta ei, naapuri kolaa meidän edustan heiluu sen haravansa kanssa ja leikkaa ruohon liian lyhyeksi. Luultavasti odottaa vielä näköjään kiitosta.

Sinä päivänä kun se koskee leikkurilla meidän pensasaitaan, jonka haluan pitää näkösuojana n. 150 senttisenä (itse se leikkaa sen 80cm korkeuteen) mä pimahdan. Pysykää omilla pihoillanne!

Vierailija
4/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulette naapurien olevan ajatustenlukijoita. Kyllä nämä asiat kannattaa sopia ihan suullisesti ihminen ihmisen kanssa...

Vierailija
5/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parkkipaikallamme on oman autoni vieressä yleensä vain yksi toinen auto ja kun kolaan oman paikkani (huoltoyhtiön kone ei voi ajaa niin lähelle, aina jää kolattavaa), kolaan samalla naapurinkin paikan. Tätä ei olla sovittu, mutta kummasti vaan toiminun jo useamman vuoden.

Vierailija
6/6 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei olla sovittu, mutta kummasti vaan toiminun jo useamman vuoden.

Mä veikkaan, että aloittajan naapuri ajattelee ihan samoin, ei ole sovittu ja toimii :)