Mitäs tekee lapsesi nyt, entäpä puolisosi?
Kommentit (51)
Lapsi (ikää huimat 2pv) pötköttelee sinivalohoidossa ja mies on kotona muutaman kaverinsa kanssa viettämässä varpajaisia.
nukkuvat, puolison heitin ulos kesällä joten siitä en tiedä enkä haluakaan tietää mitä tekee.
nukkua tuhisee ja ukkokulta katsoo sohvalla sarjaa.
Mies ja esikoinen katsoo yhdessä leffaa.
Mä viihdytän itseäni täällä ja lonkerolla.
Tero
ja mies katsoo leffaa toiselta koneelta.
Mies ja keskimmäinen lapsi katsovat telkkaria. Juniori odottelee sängyssä nukkumattia. Esikoinen kutoo villasukkaa.
ja lauleskelee omia joululaulujansa vaik pitäis olla jo nukkumassa.
joka yrittää ottaa häntä kiinni ja laittaa nukkumaan. Mä otin lasin glögiä ja naureskelen näkemääni. Konelta soi joululauluja. 1-vuotias vetää jo sikeitä omassa sängyssään. Odottelen, että koska sieltä kuuluu äitiiii, maitooo!!!! :)
Mies töissä, tulee kotiin ensi vuoden alussa:(.
mies katsoo Uutisuvuotoa, lapsi levittelee näköjään lattialle serpentiiniä, jonka onnistui saamaan joulukoristelaatikosta. :P
mieskin meni just nukkumaan. Mun hommaksi jäi vahtia, että kohta saa takan pellin kiinni.
Me katsottiin muksun kanssa just Hurjaa remonttia sängyllä makoillen. Tohon se pieni murunen nukahti mun viereen..
Mies istuu sohvalla, otti kaljan ja syö suolapähkinöitä. Katsoo almodovarin leffaa.
Puoliso viettää jossain missä lie viiden päivän pikkujoulujaan. Odotin kovasti häntä kyllä kotiin, sillä lähden itse pohjoiseen joulun viettoon ja olisi ollut kiva nähdä ennen sitä. Nähtävästi on pikkujoulut taas venyneet kuudenteen päivään kun ei vastaa kännykkäänsä edes.
T: 2 vai 3:ko se ny oli