Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko auttaa virkkausohjeessa???

Vierailija
02.12.2012 |

Eli teen juhannusruusumattoa matonkuteista ja nyt olen ihan pihalla. En siis osaa kovin hyvin virkata mutta halusin yrittää kuitenkin.. Voisitko suomentaa seuraavan?

8. krs: 3 kjs, 2 p kjs-kaareen. *2 kjs, 3 p kjs-kaareen*.

Toista *-* 24 kertaa. 2 kjs, 1 ps 3. kjs:aan.

Kiitos! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta pääsin koittamaan ja hei... määhän tajusin!!! Ihan mahtava tunne. kiitos tyypit :D Kyllä tästä vielä matto tulee!

Vierailija
2/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä et tajunnut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjs on ketjusilmukka

P pylväs

Vierailija
4/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein! Kaaria niin perkuleesti ;) Mulla oli ope tossa alussa auttamassa ja nyt joudun pärjäämään yksin..

Vierailija
5/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sitten 2 ketjusilmukkaa ja kolme pylvästä*

**=toistoa

Vierailija
6/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teen juhannusruusumattoa matonkuteista ja nyt olen ihan pihalla. En siis osaa kovin hyvin virkata mutta halusin yrittää kuitenkin.. Voisitko suomentaa seuraavan?

8. krs: 3 kjs, 2 p kjs-kaareen. *2 kjs, 3 p kjs-kaareen*.

Toista *-* 24 kertaa. 2 kjs, 1 ps 3. kjs:aan.

Kiitos! :)

Sillä aiemmalla kerroksella olet tehnyt niitä ketjusilmukkakaaria. Nyt aloitat 8. kerroksen sillä, että virkkaat kolme ketjusilmukkaa ja sitten siihen ekaan kaareen kaksi pylvästä. Sen jälkeen alkaa varsinainen malli: virkkaat kaksi ketjusilmukkaa irralleen ikään kuin siihen kaarien väliin, sitten kolme pylvästä kiinni seuraavaan ketjusilmukkakaareen. Sen jälkeen 24 kertaa seuraava: taas ne kaksi ketjusilmukkaa väliin, kolme pylvästä seuraavaan kaareen jne. Lopuksi olet taas siinä mistä aloititkin, virkkaat kaksi ketjusilmukkaa ja sitten yhden piilosilmukan kiinni siihen 8. kerroksen aloittaneeseen 3 ketjusilmukan pätkään, niistä ylimmäiseen.

Vierailija
7/7 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannesti! Mää koitan... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi