Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo ei toivottanut hyvää joulua työntekijöilleen

Vierailija
22.12.2012 |

Eli meidän firma on siis joulun kiinni, että 27.12. vasta seuraavaksi töihin. Jäi NIIN p*skamaku suuhun, kun pomo oli lähtenyt eilen klo 12 joululoman viettoon eikä tullut KENELLEKÄÄN (paitsi ehkä jollekin, joka sattui tulemaan vastaan tai näille sijaisilleen eli pikkupomoille?) toivottamaan hyvää joulua. Muutenkin aika ylimielinen tyyppi. Mitä te olisitte mieltä, jos pomonne ei toivottaisi teille hyvää joulua vaikka työskentelisitte samassa rakennuksessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottelimme toisillemme hyvät joululomat sähköpostin välityksellä. Hän on lomalla 27. ja 28.12, minä ilmoitin palaavani töihin 7.1.

Itse toivottelin hyvää joulua kaikille, joiden kanssa olin tekemisissä parin viime päivän aikana, mutta en siis todellakaan lähtenyt tekemään mitään toivottelukierrosta; omat alaiseni eivät paria poikkeusta lukuunottamatta työskentele samassa rakennuksessa ja asioimme pääasiassa puhelimitse.

Vierailija
2/2 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jouluntoivotukset toivotetaan, kun työpaikalta poistutaan. Näin ainakin meillä muilla tapana. Tämä siis hänelle, joka kysyi toivotinko joulut itse. Toki olisin mennyt toivottamaan hänelle, jos hän olisi ollut vielä töissä, kun minä poistun ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi