Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miulla on hirveä nälkä, koska en ole syönyt tänään mitään,

Vierailija
22.12.2012 |

koska minulla ei ole ole lainkaan rahaa eikä ruokaa. Seuraavan kerran saan rahaa vasta ensi kuun alussa, mutta miten minä selviän hengissä siihen asti syömättä? Eilenkin söin vain 2 homeista leivänpalaa, puolikaan omenaa ja 2 teelusikallista raejuustoa, toissapäivänä söin perunan, kivikovan pullan ja 2 kalapuikkoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että sulla on nälkä. Täällä saa nälkäinen ruokaa aina. Älä vaan sano, että sulla on lapsia?

Vierailija
2/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettiin on rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vanhempia, sisaruksia tai ystäviä, jonne voisit mennä joulunviettoon? Yksinäisille on ainakin isommissa kaupungeissa joulujuhlia, joissa saa jotain ruokaa.

En tiedä auttaako sosiaalipäivystys nälkäistä ja rahatonta aikuista, mutta soita. Seurakunnista voi myös saada apua mutta voi olla vaikea löytää ketään ennen arkipäiviä. Mene kirkkoon huomenna ja yritä puhua jonkun seurakunnan työntekijän kanssa.

Vierailija
4/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittavani näin, mutta heikot kuolevat, vahvat elävät. Noin heikoilla elämisen taidoilla varustetun heikon on todellakin hyvä kuolla kuleksimasta.

Jos nyt vähän puhtia saat niin hankkiudu seurakuntasi diakoniaavun pariin. Jos ei puhelinta ole niin sitten ihan jaloin kävelet oven taakse.

Vierailija
5/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänkään ei hakenut apua arkena ja nyt on vähän turhan myöhäistä saada ketään kiinni. Lisäksi hän on liikuntavammainen.

Kun minä sanoin, että olen kyllä jo auttanut ihan tarpeeksi, nyt saa joku muu auttaa, niin tämä kuulkaa suuttuu ja sanoo äkäisesti, että ehkä hänen on sitten parempi laittaa itsensä köyden jatkoksi roikkumaan, ettei ole kelleen vaivaksi. Just joo, varsin kiva vedota avunpyynnissä tuollaisella asialla, ihan kuin se säälittäisi. Pah, sai vain minut vihaisemmaksi.

Aion nyt viettää itse ihan yltäkylläisen joulun lasteni kanssa ja en anna tyypille ajatuksen häivääkään.

Mitä itse olisitte tehneet tilanteessani?

Vierailija
6/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut, ap?

Pian alkaa dyykkarien kulta-aika. Kun kaupat aattona sulkeutuvat, niin on mistä ottaa - tosin pakkanen pilaa tuoretavaran äkkiä. Mutta esim. lihat, juustot jne. saat monet sortit syötäväksesi!

Juu, ja jos mielesi tekee murkinaa jo tänä iltana, mene koluamaan burger-paikat sulkeutumisen jälkeen - löydät valmiita hampurilaisia kääreissään :)

Nimim. kokemusta on

Vierailija
7/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ettei rahat riitä ruokaan. Ostaa kalliita vaatteita ja käy kalliissa harrastuksissa. Mulla ei ole pitkään aikaan riittänyt sympatioita hänelle, vaikka kertoo elävänsä viimeisiä päiviä, kun rahat kohta loppuu. Kyse kuitenkin elämisen hallinnan puutteesta; tienaa tuilla enemmän kuin minä työläisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi