Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö pariskuntia joissa toinen on hoikka ja toinen selväsi ylipainoinen?

Vierailija
22.12.2012 |

Mistä oletat eron johtuvan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on se hoikempi osapuoli. Selkeää syytä ei ole miksi näin. Rakkaus ei katso kokoa.

Vierailija
2/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään pääasiassa samaa ruokaa mutta toiselle maittaa alkoholi, sipsit, suolapähkinät yms. viikottain, toiselle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on aina ollut suurempi, ovat olleet yhdessä reilut 45 vuotta.

Vierailija
4/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vaimo on se ylipainoinen. Vaikea sanoa mistä johtuu. Mistä nyt ylipaino yleensäkin?

Kai se on pariskunnilla sama homma. Tiedän kyllä muutaman miehenkin. Muutoin sama perustelu.

- liikaa sapuskaa, juomaa

- liian vähän liikuntaa

Minusta lasten saaminen on jotenkin säälittäv selitys.

Ja TAAS kerran en puutu sairauksiin!!! Asia eikseen.

Olen itse 44-vuotias neljän lapsen äiti ja kilot muuttuneet vuosien varrella +/- 5kg. Siis raskausajat poislukien.

Vierailija
5/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on "läpipasko", eli syö paljon enemmän kuin minä ja ei juuri harrasta mitään liikuntaa. Koko sen suku on samanlaisia kuikeloita.Mä taas olen lihava, vaikka kuntoilen, ulkoilen,pyöräilen, uin ja käyn punttiksella. En syö edes karkkeja , suklaat , sipsejä, voileipiä yms, tavallista ruokaa kyllä, nähtävästi liikaa.

Vierailija
6/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Serkkuni ja hänen vaimonsa. Uskon että serkkuni alkaa pikkuhiljaa myös pyöristöä vaimon kaltaiseksi. Ovat olleet yhdessä kuutisen vuotta. Vaimo on oikeasti _todella_ suurikokoinen ja serkkuni laihakuikelo. En tiedä mistä johtuu... Oiskohan siksi että molemmilla huonot ruokailutottumukset (serkku ei syönyt sinkkuna varmaankaan juuri mitään ja nykyinen vaimo taas hieman liikaakin ja kaikkea moskaa).

Vierailija
7/7 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikissa tapauksissa toisen osapuolen huomattavampi paisuminen on tapahtunut vasta parisuhteessa. Mahdollisia syitä, joita tässä keksin: libidojen epätasapaino, jolloin toinen osapuoli turhautuu ja kompensoi syömisellä; toinen hemmottelee toista liikaa hyvällä ruoalla eikä ehdi tai halua itse syödä; kahden erilaisen aineenvaihdunnan pakottaminen samaan elämänrytmiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi