Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi läskit mättävät ostoskärrynsä täyteen voita, pullaa, torttua ja kermaa? YÖK!

Vierailija
22.12.2012 |

Oksettaa olla kassalla (kassana töissä) kun aina ne kaikkein lihavimmat mättävät hihnalle rasvaisimmat ruuat ja eniten karkkia ja keksiä ja pullaa!

Sit ne laihat, jotka joulun voisivat mässätä, ne ostavat terveellistä ruokaa.

Mutta aina kun alan vetää hintoja koneelle, tiedän onko asiakas läski vai ei; jos tulee vastaan kermaa, voita, makkaraa, sipsejä, pullaa, suklaata, kinkkua - tiedän katsomattakin että läskihän sieltä lyllertää!

Menkää läskit itseenne, me muut maksamme teidän hoitokulunne!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitokuluni eivät ole aiheutuneet läskeistä vaan siitä, että olen pykännyt uuden veronmaksajan. Mahtaa sinulla olla vaikeaa, kun pitää noin epätoivoisesti koittaa päteä? Elä ja anna toistenkin elää.

Vierailija
2/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs tuolla kaupoissa oli monta laihaa jotka osti kinkkua ja makkaraa ja suklaata ja karkkeja ja kaikkee epäterveellistä...ne oli varmaan jotku läskit laittanu asialle, ku eivät ite jaksaneet enää kävellä ? voi v***u mikä urpo, toivottavasti joku selvittää missä oot töissä ja kuka oot ja antaa sulle joululahjaksi potkut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muuten olis läskejä....

Vierailija
4/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaiset paskaduuneja tekevät pitävät itseään pätevinä antamaan ravitsemusneuvontaa. Kertoisitko vielä suuressa viisaudessasi, miksi lihava ei saisi ostaa kinkkua?

Veronmaksajanakaan et taida ihan siitä maksukykyisimmästä päästä olla.

Vierailija
5/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää pitkään aikaan mahtunut itseeni, yritetty on.

Kerro, missä olet töissä niin tiedän lyllertää toiseen kauppaan.

P.S Onneksi sulle sentään maksetaan palkkaa, ettei tule ihan kurja mieli.

Vierailija
6/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla, kuin sinä mätät viinakaupassa pulloja koriisi, ostat toppatolkulla röökiä ja makaat kaikkien ehdottajien kanssa, niin joidenkin paheisiin kuuluu syöminen.

Olipa taas harvinaisen typerä kysymys jopa harvinaisen typerältä palstalaiselta.

Vierailija
7/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin koulutetut ja korkeaa palkkaa ansaitsevat maksetaan sun ja muiden kassojen hoitokulut.

Mitähän vanhainkodit laskuttaa kuussa sitten kun olet vanha?

Vierailija
8/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että ihminen ei ole kudos, vaikka hänessä on erilaisia kudoksia. Ihminen ei ole läski, luu eikä lihas, vaikka hänessä näitä kaikkia onkin. Lihavalla ihmisellä on liikaa läskiä, mutta se ihminen itse ei ole läski.

Vierailija
9/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamattomat kassaneidit, joiden älykkyys ei juuri kengännumeroa isompi näköjään ole, ostan sipsejä megapusseittain jouluksi.

Ihan vaan siksi, että sullakin olis taivasteltavaa ja ajateltavaa joulunpyhiksi kun et sinne liukuhihnalle pääse kauhistelemaan.

Hyvät joulut sullekin.

Vierailija
10/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pullat ja tortut sen tekee.

t. hoikahko, terve, vhh-ruokailija

Vierailija
11/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa mesoat.

Minä olen läski ja syön harva se päivä kaikkea "epäterveellistä", silti en ole koskaan ollut liikakilojeni takia lääkärissä, ja täten en ole tuottanut penniäkään mitään helvetin ylimääräisiä hoitokuluja.

Anna ihmisten syödä mitä haluavat, jokaisen kroppa on heidän OMA asiansa, ei sinun. Koppava haahka.

Mene itseesi.

Vierailija
12/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paheksuva av-mamaakauppalainen

Vierailija
13/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittaisit sinäkin, helpottuisi tuo kireys päästäsi. Sille lienee syynsä ettet päässyt muualle töihin kun kassalle...:D

Vierailija
14/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat terveellisiä eivätkä lihota.Pullat sun muut on turhaa. Komppaan 19:a

Vierailija
15/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sikäli että kymppikin voisi kokeilla nykyisillä työmarkkinoilla yrittää ilman valmiita suhteita ja tutkintoa päästä töihin, niin tietäisi, ettei se kassalle pääsykään ole mikään itsestäänselvyys nykypäivänä. Mutta muuten.

Vierailija
16/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä syön sipsiä, hamppareita ja kaikkea epäterveellistä.

ja mä oon kaupassa töissä myös. ja kyllä siellä on lihavia terveellisestikin syöviä.

aika usein mun "ruoalle" nauretaan.

Vierailija
17/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen täysin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Oikeasti asia on niin, että jouluna saa syödä ihan mitä haluaa, kunhan ruokavalio on muun osan vuotta kunnossa.

Vierailija
18/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa olla kassalla (kassana töissä) kun aina ne kaikkein lihavimmat mättävät hihnalle rasvaisimmat ruuat ja eniten karkkia ja keksiä ja pullaa!

Sit ne laihat, jotka joulun voisivat mässätä, ne ostavat terveellistä ruokaa.

Mutta aina kun alan vetää hintoja koneelle, tiedän onko asiakas läski vai ei; jos tulee vastaan kermaa, voita, makkaraa, pullaa, suklaata, kinkkua -

ja ostan noita. Pullat ja keksit leivon tosin itse (voilla). Karkia en ehkä osta eniten. Makkaraa harvoin..mutta kuitenkin.

Vierailija
19/22 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne muuten olis läskejä....

Vierailija
20/22 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele vaikka kirjoittamaan - ja lopeta tupakointi. Tuota ulkonäköä ei tupakalla paranneta...