Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin joulukirje, ihan aito

Vierailija
22.12.2012 |

Rakas joulupukki,

Mä en tartte timantteja ja turkkeja joululahjaksi. Tai haluaisin, mut jos nuo lapset ei tappelisi ja mieskin siivoaisi, se olisi paras joululahja, ihan paras.

T: Äiti

Ps tämäkin on aito

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tartte sitä imuria ja sukkia joululahjaksi, en siis haluaisi Mutta jos saisin hyvän kirjan, pullon shamppanjan, korvakorut ja suklaata, se olisi paras joululahja, ihan paras.

Minna

Vierailija
2/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tartte välttämättä suklaata joululahjaksi, tai siis haluaisin mutta jos lapset ei tappelisi ja huutaisi yhtään niin se olis paras joulu, kaikista paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ja jälkeen joulun, kiitos.

Vierailija
4/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet aikuinen ja sinulla on oikeasti vaikutusmahdollisuus mieheesi ja lapsiisi. Ryyppävien vanhempien lapsella ei tätä ole, he ovat vanhempiensa armoilla. Kokonaan toinen kysymys tässä sitten on se, että osaatko tuota aikuisuuttasi käyttää siten, että perheenne tulisi tappelematta toimeen keskenään ja mies auttaisi sinua siivouksessa.

Rakas joulupukki,

Mä en tartte timantteja ja turkkeja joululahjaksi. Tai haluaisin, mut jos nuo lapset ei tappelisi ja mieskin siivoaisi, se olisi paras joululahja, ihan paras.

T: Äiti

Ps tämäkin on aito

Vierailija
5/5 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei tartte tulla meille jouluksi, ei ole pakko. Jos saisimme viettää joulun ihan perheen kesken, se olisi ihan paras joululahja, kaikista paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä