Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vietän joulun ihan yksin

Vierailija
22.12.2012 |

lapset on isälläänn ja tämän uudella naisystävällä. olisko kotona, vetäis kännit vai lähtiskö baariin vai meniskö nukkumaan klo 18?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käy ulkona kävelyllä. Älä missään tapauksessa vedä känniä, siitä tulee vain paha mieli. Eläkä myöskään turhaan sure joulun viettoa yksin, sillä joulua on ohi nopeammin kuin uskotkaan. Lohdukseksi voi myös kertoa, että itse kärsin tällä hetkellä pirunmoisesta hammassärystä. Olin jouluna ajatellut iskeä hampaani pukin takapuoleen, mutta nyt siitä ei taida tulla mitään.

Vierailija
2/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mies? t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatteleppa kuinka ikävää on Artun vanhemmilla?

Eli vähän suhteellisuudentajua mukaan, sillä sinulla ei ole mitään syytä valittaa kun Artun perheeseen vertaa.

Vierailija
4/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatteleppa kuinka ikävää on Artun vanhemmilla?

Eli vähän suhteellisuudentajua mukaan, sillä sinulla ei ole mitään syytä valittaa kun Artun perheeseen vertaa.

Itse asiassa ap ei valittanut.

Lopetetaan kirjoittelu kokonaan kun maailmassa on sotia. Lapsisotilaat laitetaan tappamaan vanhempansa, vanhemmat katsomaan kun heidän lapset raiskataan ja silvotaan.

Olen järkyttynyt Artun katoamisesta ja seuraan jatkuvasti josko olisi päivityksiä pojan löytymisestä. Toivon todella, että hän vain piilottelee jossain ja löytyy pian hyväkuntoisena.

Sillä aikaa kuitenkin meidän muiden elämän tulee jatkua.

Vierailija
5/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin pitkällä lenkillä ja saunassa. Sitten jotain herkkua ja sohvalle kirjan kanssa. Toivottavasti opit nauttimaan myös juhlapyhistä itsekseen!

Vierailija
6/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on suomalainen pieni poika.

Vierailija
7/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on suomalainen pieni poika.

Tottai kai lähellä tapahtuvat asiat koskettavat eniten, mutta ympäri maailmaa asuneena mulla on erittäin vahva fiilis siitä, että maailmassa on hirveä määrä kamalia asioita. Ja ne tapahtuvat oikeille ihmisille, jotka tuntevat samanlaista äidinrakkautta kuin minä. Se että jonkun asian tapahtuminen minulle olisi äärimmäisen epätodennäköinen ei poista sitä etteikö se voi tuntua todella pahalta.

Edelleen: toivon Artun löytyvän hyväkuntoisena. Todella.

Uskon silti, että ihmisillä voi olla paha mieli oman elämänsä pienistä murheista, vaikka Arttu onkin kadoksissa tai jossain silvotaan lasta.

Vierailija
8/8 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkillä (jos tarkenee) vaikka hautausmaalla kynttilä viemässä ja tunnelmallista kynttilämerta ihailemassa. Sitten on sauna paikallaan jos sinulla on mahdollisuus. Nauti jouluruokaa ja ota pienet hömpsyt - ehkä ei kuitenkaan känniin asti kannata ottaa, aammu on sitten niin ankea :)

Katso TV:tä, jotain kivaa leffaa tai kuuntele kynttilän valossa radiota. Hyvä kirjakin on mukava seuralainen ja sen kanssa hyvää suklaata. Vietä rauhallinen ja mukava jolu. Kyllä yksinkin voi olla ihan mukavaa, olen tehnyt niin itsekin monta kertaa.