Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Ex-haahut, vko 49~

04.12.2005 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Acathisia: [/b][/color] Km 02/05 rv 8. Esikoisen [color=red]LA 22.12. [/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=darkviolet]Pilkukas: [/b][/color] Minä 25v, mies 30v. Km 9/04. Asustelemme Turussa. Esikoinen tulossa, [color=red]LA 1.12[/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 30.4.[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Pilkukas [b]1.12[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

Acathisia [b]22.12.[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]21.4.[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]30.4.[/b]

Miikuko[b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5.[/b]

uba-aba [b]29.5.[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

Aapeli_77 [b]16.6.[/b]

Kengu76 [b]??.6.[/b]

kuutar-74 [b]24.6.[/b]

Ninni-78 [b]1.7.[/b]

Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ei olla vielä viikon 49 puolella, mutta aloittelinpa pinon jo valmiiksi, kun en ehkä huomenna ennen iltamyöhää koneelle ehdi.

Nyt nukkumaan. :-)

Sonnette & hippu 39+4

Vierailija
2/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taitavat oilla vapaapäivän vietossa ja onnellisimmat hakemassa nyyttejään :)

Töissä istuskelen ja päätin pyhittää tämän päivän ihan vain kaiken hömpän tekemiselle, kun työkavereista suurin osa on poissa : )

En ole aikoihin tainnut kirjoittaa. Olen vain lueskellut juttujanne ja pinoutunut kesäkuisiin.

Täällä niin moni menee jo ihan siellä viimeisellä viivalla. Ihanaa lukea teidänkin juttujanne.

Valtavasti myös onnea nyyttinsä jo syliin saaneille.

WBM:lle hurjasti onnea ja tervetuloa mukaan. Halauksia ja kauniita ajatuksia sinun ja pienokaisesi jaksamiselle loppuun asti.

Kyllä se niin on, että se aika sittenkin menee eteenpäin ja vihdoin toinen kolmannes on alkanut!

Aika tuntui vielä pari viikkoa sitten matelevan ja varsinkin koska jouduin sairaslomalle. Nyt kun on töissä ja joulukin lähestyy, sujuu aika huomattavasti sutjakammin. Alun täyden epäuskon ja pelkojen kynsistä yritän pyristellä, mutta ei niistä taida päästä. Lieventyneet ovat, mutta¿

Joka ikinen vessakäynti on kuitenkin pelkoa siitä, että paperin väri on muuta kuin pitäisi. Toistaiseksi olen siltä säästynyt kuin ihmeen kaupalla. Se ei tosin pelkoja mihinkään poista.

Palasin hiljattain myös kakkostyöni pariin ja vähän hirvittää. Illalla on tuntunut tuolla vasemmalla puolella sellaista ¿vetoa¿. ja pidempikestoistakin sellaista. Se ei sijoitu oikein nivuseen, lonkkaan eikä kohtuunkaan vaan siihen välille.

Ainoa mihin päädyin oli, että joko kohtu todellakin majailee nyt tuolla vasemmalla tai sitten vasemman puolen vatsalihakset ja kiinnikkeet ovat päättäneet ryhtyä harjoittelemaan ja venymään tulevia koitoksia varten. Olen pyrkinyt ottamaan hyvin hyvin varovasti ja jättänyt kaiken pitkään sykettä kohottavan ja pitkät liikesarjat yms. vähemmälle. Helpommin sanottu kuin tehty. Katsotaan kuinka pitkään tuota voi jatkaa.

Itse asiassa olen ollut hyvin huolissani tuosta toispuolisuudesta ja niistä toispuoleisista tuntemuksistani. Sillä kaikki ¿epämääräinen¿ tuntuu tuntuvan vain vasemmalla puolella.

Onko kellään muulla ollut tällaista?

Repäisykivut tuntuvat kyllä molemmin puolin ja sellaisia syviä tuntemuskia on kyllä ihan ¿normaalisti¿. Vaikka mistäs minä ensikertalainen tiedän :-D

Mistään kohdununulkoisesta tms. ei onneksi liene kyse, sillä alku-ultrassahan kävin kolmeen kertaan ja pikkuinen oli oikeassa paikassa ja kasvoi.

Voiko siis olla, että papunen/kohtu nyt vain asusta tuolla vasemmalla puolella?

Sydänäänetkin kuuluivat viikolla 9 siltä puolen. Vatsa on kuitenkin ihan symmetrisen oloinen.

Tässä tämän taas näkee. Kun ei ole päässyt ultraan/sydänääniä kuuntelemaan moneen viikkoon, sitä kehittää jonkin hassun pelonaiheen¿

Keskiviikkona on np-ultra ja sitä odotan malttamattomana. Tietenkin pelkään pahinta ja kaikkea muutakin. Olen kuitenkin yrittänyt

päättää

, että tuohon ultraan loppuu pelkoilu, mikäli kaikki on hyvin. Saapa nähdä : )

Paha olo ja väsymys ovat vihdoin hieman väistyneet, mutta aamuiset yökkäilyt jatkuvat epäsäännöllisinä.

Ja aamuyön vessakäynnin jälkeen nukahtaminen vie tunnin.

Masu ei vielä ulkopuolisille näy ja farkut mahtuvat päälle. Tosin iltaisin vatsa on jo suurempi ja muutoinkin tuntuu, että kyllä tuossa pienen pieni kumpu jo on.

Mutta, tällä viikolla siis ultra ja joulun välipäivinä jo neljäs kuukausi kasassa! Ihanaa!

Oikein iloista itsepäisyyspäivän aattoa kaikille

Aapeli 12+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pitkästä aikaa.

Olen yrittänyt välttää tätä palstaa taas hetken... mutta mutta!

torstaina on np-ultra, ja jännittää aivan mielettömästi! Moneen viikkoon ei ole pikkuista nähnyt ja oireitakaan ei ole (ei tosin ole ollut ensimmäisessäkään raskaudessa).

Masu tuntuu olevan vähän pyöristynyt, vaatteet kyllä mahtuvat päälle, sillä ovat isoja ensimmäisen raskauden jäljiltä. (laihduin imetysaikana 5 kiloa). Nyt sitten menee varmaan pidempään ennen kuin täytyy siirtyä mammavaatteisiin!

Nyt on sitten jo 11+5 (menkkojen mukaan 12+2)

Kengu

Vierailija
4/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli odotettu ja pelätty rakenneultra. Liikkeitä on tuntunut nyt päivittäin paitsi ei eilen! Ja yön sitte nukuin huonosti ja tein suunnitelmia sille varalle, että tulee ikäviä uutisia. Pessimisti ei pety!

No hyvältä siellä kaikki näytti ja vauva alkoikin potkia jo odotushuoneessa ja anturista ei tykännyt ollenkaan ja myllersi oikein kunnolla ultrauksessa. Helpotti niin, että kyyneleet valu pitkin poskea siinä maatessa ja oikein kunnolla sitten, kun lähdettiin pois sieltä. Meidän vauva parka, kun äiti jatkuvasti murehtii, onko hän kunnossa.

No nyt sanoin miehelle, että mennään äkkiä osteleen taas kaikkia vauvajuttuja, kun helpotus viikon ajan säilyy...

Ja mekko ostoksille saadaan mennä. Eli akkavalta kasvaa edelleen meidän perheessä. Kolmas lapseni tulee olemaan ultran mukaan siis tyttö niinkuin nuo kaks ensimmäistäkin. Muualla kuin täällä en sitä kerrokaan ennen prinsessan syntymää. Sovittiin niin miehen kanssa. Johonkinhan se on silti päästävä julistamaan niin teille kerron. Ostelin jo aivan ihania mekkoja varalta viime keväänä Lontoosta niin nyt niille tulee käyttäjä! Hipelöin taas vasta niitä. Ja tyttöjen ihanimmat vaatteet ja toppapuvut on kaikki tallessa, joten eipä ole suotta säästelty vuosi kausia. Hui, kuin tuntuu erilaiselta ja konkreettisemmalta taas odottaa, kun voi vähän kuvitella kuka siellä masussa asustaa.

Milloin se Joannan ultra olikaan?

Tulipa (.) viesti, mutta lupaan ens kerralla keskittyä enemmän toistenkin odotukseen!

Onnenpilvissä leijaillen miikuko rv 18+5 ja rinsenssa

Vierailija
5/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko tulla purkamaan johonkin oloaan. Ei kovin vahvalta tämäkään raskaus näytä. Menkkajomotukset jatkuu ja tänään oli tullut lisää tuhrua.. surulliset on ajatukset ja en tiedä kuinka tästä selviän jos huonosti käy. Olen itkenyt ja koettanut kuitenkin olla urhea ja toivoa parasta, mutta kaksi keskenmennyttä raskautta ei luo hyvää prosenttia :(

Menen illalla käymään terveyskeskuksessa, kun soitin sanoivat ihmeekseni että tule ihmeessä käymään. Ajattelin ensin, että eivät varmaan ota minua vastaan. Eipä se tietysti auta, jos eivät ultraa, mutta saisi edes jotain tietoa..

Tulen sitten kertomaan, kun tiedän jotain.

t. wbm

Vierailija
6/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muillekin ex-haahuille lämpimiä terveisiä. Voikaahan paksusti :)

Vierailija
7/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja WBM - toivotaan todellakin, että kaikki on hyvin ja vuoto täysin vaaratonta!!! Tule kertomaan mitä terveyskeskuksessa sanoivat. Voi kun teidän joululahjaksi tulisi nyt sitten kestävä raskaus joka jatkuisi sen 9kk:n loppuun asti. Pidetään peukkuja ja yritetään lähettää kaikkea positiivista energiaa mitä ikinä vaan voidaan sinne sulle!!!

Olipa hauska lueskella teidän 2. kolmanneksella menevien huolia. Aapeli: Mulla oli vähän vastaava tilanne - ihan outoja tuntemuksia lähestulkoon koko ekan ja tokan kolmanneksen, mutta vaan oikealla. No meillä sitten selvisi yhdessä ultrassa, että vauveli köllötteli koko ajan oikealla puolella ja jotenkin painoi mun kohtua & kohtu oli sen verran herkistyny kahdesta edellisestä raskaudesta ja km:stä, että tunsin sen ihan selvästi.

Mitenhän Maaria ja Pilkku - joko on vauvat kainalossa vai vieläkö odottelette? Mulla on vyöhyketerapiat nyt varattuna - eka on jo keskiviikkona ja toinen on sitten päivää ennen laskettua aikaa. Tää ensimmäinen otetaan kevyesti ja kokeillaan vaikutusta ja jos mitään ei oo sitten reiluun 1,5 viikkoon tapahtunut niin sillä jälkimmäisellä kerralla kuulemma yritetään aktivoida kehoa jo ihan tarkoituksella.

Poika oli viikonloppuna pari yötä isovanhemmilla - nyt on joululahjat (ihan muutamaa lukuunottamatta) osteltu ja seuraavaksi sitten enää ne korttitouhut ja ruokien valmistelut. Hyvältä alkaa näyttää! Saadaan vielä joulukin ehkä valmisteltua ennenkun tulee lähtö. No voihan se olla, että mun tapauksessa ehditään joulu viettääkin ennenkuin vauva päättää tulla maailmaan ; )

Sonnette: Mikä sulla on olo??? Ootko ollu huomaavinasi mitään merkkejä synnytyksestä? Mä aina välillä luulen vaikka mitä, mutta taitaapi olla kuvittelua enimmikseen (tai toiveajattelua ; ) )...

Vierailija
8/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojo: Välillä " muka" on jotain tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä - välillä ei taas mitään. ;-) No oli tuossa viime viikolla jo jotain limatulpan oloista pöksyissä vähän ja muutamana yönä on supistellut jonkun verran. Siitä ne supparit kuitenkin aina laantuvat. Antoihan neuvolan th jo vähän toivoa piakkoinkin lähestyvästä synnytyksestä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Odottelu siis jatkuu.

Miikukolle paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista ja teille, kellä ultra olikaan edessä toivottelen paljon tsemppiä. :-)

WBM vielä: toivon todella että saisit toiveikkaita uutisia sieltä tk:sta tänään. Jään odottelemaan kuulumisiasi.

Sonnette & hippu 39+5

Vierailija
9/42 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon todella että olis vain vaaratonta tuhrua, mutta ymmärrän huolesi täysin! Kahden keskenmenneen raskauden jälkeen ei osaa luottaa uuteen raskauteen muutenkaan, saatika sitten jos tulee tuollaista ylimääräistä murhetta... Mikäs viikko sulla onkaan menossa? Voi kuinka toivon että ultraisivat ja saisit hyviä uutisia tk:sta! Olet ajatuksissani.

Miikuko, onnea pienen tytön odotukseen :) Voi miten ihanaa... Kylläpäs sinä pääsit aikaisin rakenneultraan, vai minäkö se vain olen menossa poikkeuksellisen myöhään? Mulla on rak.ultra rv 20+1 eli ensi viikon to.

Vaaveli on taas ollut niin vilkas tänään että! Potkii ja pyörii ja taas potkii. Mielettömän ihanaa... Ja melkein vaikuttaisi siltä että maha olis taas hieman kasvanut eilisestä :)

Mitäs petjulle kuuluu, en ole ainakaan huomannut petjun kuulumisia piiitkään aikaan! Ilmoittaudupa hetipaikalla :)

joanna

Vierailija
10/42 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin illalla siellä tk:ssa. Sattui nuori mieslääkäri, joka vaikutti hieman kokemattomalta. Teki kuitenkin sisätutkimuksen, kohtu on kiinni eikä nähnyt vuotoa. Huokaisu siis hetkeksi. Soitti naistenpolin päivystäjälle ja kysyi toimintaohjeita. Täytyy nyt vain odotella ja katsoa miten jatkossa käy. Mittasi lämmön, kun epäili, että minulla olisi kuumetta, no 36.9 astetta, koholla siis, mutta niin taitaa " taudin kuvaan" kuuluakin pieni lämpöily. Ei katsonut ultralla, koska ei kokenut osaavansa sillä kunnolla katsoa. Täytyy keskiviikkona eli huomenna yrittää päästä oman tk:n ultraan, jos en pääse, niin menen sitten ensi viikolla sovitusti.

Ei ottanut mitään näytteitä, että josko olisi jotain tulehdusta tai.. no, kaitpa hän asiansa osasi.

Teille kaikille hyvää itsenäisyyspäivää ja masunkasvatteluun iloista mieltä. Minäkin olen taas aavistuksen toiveikkaampi, vaikka tuskin se pelko kokonaan hellittää.. tiedättehän nämä alun piinaavat päivät!

Lämmöllä wbm

Vierailija
11/42 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole aikoihin kirjotellut ja harvakseltaan käynyt lukemassakin.

WBM:Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin!!!!

Miikukolle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!!!

JA onnittelut myös nyyttinsä saaneille!!!!

Vähän samoissa tunnelmissa täällä mennään kuin Aapelikin. Viime viikolla oli neuvola ja sydänäänet kuuluivat hyvin toiselta puolelta, mutta juuri väärältä puolelta missä tuntemukset ovat. Ajattelin, et nyt voi ollla taas rauhallisin mielin muutaman viikon, mutta luulen, että menen vielä tällä viikolla neuvolassa käymään kuuntelemassa sydänäänet. Sitten ensin viikolla palaakin äitini jo lomareissulta ja tuo dopplerin meille kotiin, kun lapset odottavat malttamattomana, että kuulisivat sydänäänet.

Lapsille kerrottiin vauvasta vasta np-ultran jälkeen ja isosisko antaa nyt joka ilta myös vauvalle iltapusun. Ja joka kerta omaa mahanpohjaa kouraisee, että entä jos siellä ei olekaan elämää enää.

Miehelle tuli eilen neuvolasta kirje, että täällä aloitetaan " odottavien" isien oma ryhmä. Onko teidän muiden neuvoloilla vastaavaa toimintaa tai onko jollain kokemusta???

Rakenneultraan vielä kuukausi aikaa. Se on 5.1 ja viikkoja silloin on 19+3. Tuntuu, että koko raskaus on vain seuraavan ultran tai sydänäänten kuuntelun odotusta. Alkaako sitä koskaan nauttimaan itse odotuksesta???

Nyt lasten kanssa leipomaan joulupippareita!!!

Uba-aba 15+1

Vierailija
12/42 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkukas; Onnittelut sinulle täälläkin pikku neidin johdosta!

Miikuko; Ihania ultrakuulumisia, Onnea!

wbm; voikun säikähdin tilannettasi, toivottavasti kaikki on tuhrusta huolimatta hyvin. Muistan sinua iltarukouksessa.

Täällä odottelen lapsia kotia. On olleet yön mummolassa, jotta saatiin miehen kanssa juhlistaa hääpäivää

Palailen huomenna paremmalla ajalla

Nette 26+0

Vierailija
13/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä taas terveisiä p...stä - eiku neuvolasta ; ). Jessus sitä mun tätiä, tänään oli aikasta lähellä etten sanonu sille, että " haista nyt kuule..." . Hemoglobiinia otettiin oikein kolmesta sormesta (128) - en tiedä yrittikö saada alempaa lukemaa aikaiseksi ja kun ei saanut, niin totesi tuohonkin, että " onhan toi aika alhaalla verrattuna sun normaaliin, kannattaa varautua siihen että kun synnytyksessä niin helposti tulee runsasta verenhukkaa, että _viimeistään_ synnytyksen jälkeen joutuu varmaan rautaa syömään" . Ja mä olin ihan H-moilasena, että " mitä hittoa?!?" . No sitten paineet - nyt alapaine 80, normaalisti 70 ja täti: " Onhan toi vähän kohonnut, täytyy oikeasti _toivoa_ ettei tuu mitään toksemiaa ja pysyy tossa" . Voi venäjä - kai mulla nyt jo KUULUUKIN olla paineet vähän jotain muuta kun ihan normaalit kun laskettuun aikaan on reilu viikko. Ei ollu pissassa mitään ja kun muutenkaan ei ollu mitään valittamista niin viimeisenä kommenttina sitten heitti vielä että " kyllä tossa vaiheessa yleensä jo kuuluis olla vähän sellainen tukala ja raskas olo" .

ANTEEKSI kaikki haahusiskot, mutta täällä oli nyt todella lähellä ettei yksi teistä olis päässy lööppeihin neuvolatädin pahoinpitelystä ; ) Ihan kokonaan en tätä omaa v-käyrän nousua pysty nyt laittamaan edes hormonien piikkiin.

Hirveä valitus, mutta jonnekin se oli pakko kaataa vielä kerran (aviomies ja oma äiti pääsi jo " fiiliksiin" mukaan ihan tuoreeltaan ; ) ).

Päivät ja viikot lentää - kohta taas viikonloppu. Nyt ei oo kyllä tuntunu yhtään siltä, että la olisi tossa reilun viikon päästä. Maha on laskeutunut ja vauva jo aika hyvin kiinnittynyt - voisko olla mahdollista, että tää mun hyvä vointi enteiliskin sitä, että me tässä vielä kasvettaisiin masun kanssa tuonne vuoden vaihteeseen asti ?!? Kummallista... Mä lähden kohta sinne vyöhyketerapiaan - tuun huomenna kertomaan kokemuksista (neuvolan seinällä oli muuten lappu jossa tätä mainostettiin synnytyksen käynnistämiseen - täytyykin kysyä terapeutilta, josko sais jo vauhtia tähän hommaan ja välttyis tuolta neuvolatädin tapaamiselta for ever ; ) ).

B 38+5

Vierailija
14/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joanna olikin huhuillut, kivaa!!

En kertakaikkiaan ole kerinnyt edes koko kirjoitusta harrastamaan, on sen verran hektistä töissä taasen ollut! Joulukiireet tuntuu ja pienoinen stressipaine, ihmiset sairaina jne..

WBM;n on palannut joukkoomme, fantastista kertakaikkiaan <3. Tuttu tune tuhruista ja menkkajomotuksista, mulla noita jomotuksia oli myös ja monta päivää asialla pilasin.

Miikukolle onnittelut hyvistä ultrausnäkymistä ja rinsessa vaate ostoksille vaan ;)

Mulla rakenneultra tehty myös ja silloin kaikki oli ok, tosin ennenaikojaan, mutta kaikki löytyi mitä niillä viikoilla kuuluikin.

Ite olen voinut ihan kivasti,väsymys hävisi ja vatsan kasvua edelleen odottelen että voisin vaikuttaa odottavalta enemmän.Eli ei vieläkään tarvinnut mamma vaatteita ostella, edelleen paino miinuspuolella ja omat kyteet mahtuu.

potkuja satelee päivittäin ihanasti ja kerran oli päivän ettei tuntunut ja luulin jo pelin menetetyksi jo :(, mutta joinpa pari lasia makiaa mehua jo vain vauvelikin riemastui :)

neuvola meidän kaupunginosassa aika nuiva, en tykkää mun tädistä, mutta eihän siellä niin alvariinsa tarvi ravatakkaan, että ehkä kestän..

Meille ei muuta, joulua odotellaan kiivaasti!!

voikaa hyvin kaikki, mielessä olette mutta kunhan joulusta päästään istun varmaan koneella tiuhempaan taas :)

petjuliini

Vierailija
15/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Sonnette on lähteny vauvan hakuun? Aika täsmällisesti on päättänyt maailmaan tulla jos näin on!

Mä kävin sielllä vyöhyketerapiassa - otettiin sellainen " turvallinen" sessio (vältettiin kaikki synnytykseen, kohdun alueeseen ja hormonitoimintaan liittyvät alueet), en siis kuitenkaan ollut edes valmis riskeeraamaan vielä taavin maailmaan tuloa ; ) Ens viikon perjantaina eli päivä ennen laskettua aikaa otetaan " kovat aseet" käyttöön ja katsotaan saadaanko silloin synnytys liikahtamaan käyntiin. Joka tapauksessa, todella positiivinen käynti. Tuli ihana ja rentoutunut olo, ilmeisesti aineen vaihdunta aktivoitui ja nyt on saanut juoda sitten monen päivän edestä. Ois ehkä kannattanut mennä jo aikaisemmin - voittaa kyllä normaalit kasvohoidot ja hieronnat mennen tullen ; ) Aamuinen tylsä neuvolakäyntikin unohtui - hyvässä lykyssä ens viikolla treffataan viimeisen kerran eli eiköhän sekin siitä.

Vierailija
16/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli np-ultra ja vapaapäivä. Kyllä sitä ehdin hermoilla ja odottaa, vaikka edellisestä ultrasta on neljä viikkoa ja sydänäänistä 2, mutta muistaakseni en ole ainut täällä, jolle yksi viikko on se ¿hermolevon¿ raja : )

Kerroin jo heti mennessä, että jännitän, en itse toimenpidettä vaan sitä, mitä sieltä näkyy. Ja menin siis yksin ilman miestä, joka oli ihan hyvä sillä tarkoitukseni oli osallistua siihen keskosia koskevaa tutkimukseen, mutta kun hoitaja oli kahteen otteeseen

yrittänyt

ottaa sitä näytettä kohdunkaulakanavasta (?) ja sattui niin prkl:eesti vaikken sanonut mitään, hän sitten tajusi kysyä että tämä taitaa sattua kun hän ei sitä löydä

???

, että jospa jätettäisiin tämä kuitenkin tähän.

Joten ihan hyvä, ettei mies ollut mukana.

Ultra meni kuitenkin hyvin ja pikkuinen sätki ja potki ja kääntelehti, kuin oikea vauva.. hih

Se on jännä kuinka tuntuu, että juu olen kyllä vahvasti raskaana, mutten oikein osaa itse vauvaa konkretisoida. ehkäpä tämä on vain vahvaa defenssiä kesän jäljiltä.

Siinä kun sitä monitoria tuijottelin, ajattelin, että ihan sama vaikka jotakin videota pyörittäisivät kun tuntuu jotenkin niin kaukaiselta tuo olento¿

Ihanaa kuitenkin, että kaikki hyvin ja erityisen ihanaa oli nähdä pienen liikkuvan. Vastaa hyvin viikkoja, ehkä pari päivää enemmän, ja turvotustakin vain 1,2 mm, joten kaikki hyvin. Kiva, että on miehellekin nyt näyttää kuvaa muustakin kuin epämääräisestä möykystä. Papu alkaa muistuttaa vauvaa :-D

Parin viikon päästä neuvola ja toivottavasti sydänääniä sitten kuunnellaan. Eikös se terveydenhoitajakin niitä kuuntele eikä vain lääkäri. Tästä eteenpäin kun tämä kuvio on minulle ihan tuntematon tämän raskauden kanssa.

rakenneultra sijoittuu tammikuun lopulle ja tuntuu, että sinne on ihan mega-pitkä aika vielä.

Kävin ultran jälkeen nettiemossa ostoksilla, kun heillä oli ilmoitus ale-vaatteista. ostin siis ensimmäiset äitiysvaatteeni. Ostin yhden paidan, mekon ja hameen. Ne tosin ovat sellaisia, että niitä voi kyllä käyttää ihan muutenkin, mikään ei niitä erityisesti äitiysvaatteiksi paljasta. Vähän ovat vielä keväisiä, mutta sen ihanampaa, että on sitten keväämmällä päälle pantavaa kun masu kasvaa.

Valtavasti onnea ja hyvää mieltä matkaan kengulle huomiseen ultraan.

Kiitos Bojo kommentistasi. Tänäänkin tuntui asustavan pieni juuri siinä kohdassa kuin sanoinkin. Mukava kuulla, että mistään hälyttävästä tuskin on siis kyse. Jännää, vaikkei vielä mitään näy eikä tunnu, tiedän tarkkaan missä kohtaa papu majailee.

Vyöhyketerapia olisikin ihana rentoutumiskeino tämän alkujännittämisen, pahoinvoinnin, väsymyksen ja joulu- ja työkiireiden keskelle. Jännä kuulla miten teillä synnyksen käynnistyksen kanssa käy.

Pääsitkö Wbm ultraan? Hurjasti jaksamista ja peukkuja kaiken hyvän puolesta sinulle.

Uba-aban kertoma isosiskon antama iltapusu kuulostaa ihanan liikuttavalta. Meillä mies höpöttelee masulleni ja suukottelee sitä lähinnä silloin kun on lähdössä töihin aamuvarhaisella ja minä vielä nukuksissa : ) Se tuntuu hilpeän suloiselta tavalta luoda kontaktia tuohon yhdeksänsenttiseemme.

jestas mitä toimintaa Bojon neuvolassa. Itselläni tuntuvat kohdalle sattuneet ne kaksi kaikkein sekopäisintä neuvolan työntekijää, yli-innokas terveydenhoitaja ja heh-heh-lötkö-ja-kantaaottamaton-lääkäri.

en muuten ole käynyt neuvolassa kuin silloin ihan alussa ja pari viikkoa sitten lääkärillä. Luin juuri jostakin, että terveydenhoitajalla käydään alussa neljän viikon välein? Meillä näköjään kahdeksan. Vai tarkoittaisikohan tuo sitten ylipäätään neuvolassa käyntejä..?

Nyt vähän siivoilen ja odotan miestä kurkkimaan papun valokuvia.

Kaunista keskiviikkoiltaa

Aapeli 12+5

Vierailija
17/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei taida laskettuna päivänään meidän hippu ainakaan syntyä. Välillä tuota masua juilii kyllä aika lupaavasti ja supistussarjoja on ollut, mutta sitten ne aina loppuvat...

Eilen lähti limatulppa - esikoisesta en sellaista pongannut ollenkaan.

No eilen saatiin joulupiparit leivottua ja tänään sain vihdoin ja viimein ommeltua keittiön ikkunaan verhon - sekin on pitänyt jo tehdä ikiajat sitten. Että on tästä loputtomalta (;-)) tuntuvasta odottelusta jotain hyötyäkin.

Bojo, sun neuvolantäti on kyllä ihan uskomaton!!! Ei oo ihme jos käynnin jälkeen oot hiukan pahalla päällä. No - kohta ne äippäneuvolakäynnit on muisto vaan...

Nyt lähden saunaan supistuksia odottelemaan.

Sonnette & hippu 40+0

Vierailija
18/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeni on.. no pelottaa ihan sikana. Näin illasta se aina tuhruttaa :( ja saa aina mielen niin matalaksi. Joka kerta kun käy vessassa niin sydän on syrjällään. Vaikka keskenmenoon yrittäisikin valmistautua henkisesti, ei sitä oikeasti oikein kestä edes ajatella. Juuri käärin ystävän vauvalle potkuhousuja pakettiin, niin oikein sydämestä kirpaisi ja väkisin tuli kyyneleet silmään.

Mutta se on otettava vastaan mikä annetaan. Mulla liittyy vielä tuohon tuhruiluun tuntemuksia, eli ei vain yllättäen tule tuhrua. Ei varsinaista menkkajomotusta, mutta kuitenkin..vaikea selittää.

Näen, että miehelläkin on hirveän surullinen olo, vaikka yrittää minun vuokseni skarpata. Ultra olisi vasta ensi viikolla, pelottaa vain miksi tämä tuhruile ennen sitä kääntyy ja ennättääkö siihen ultraan lainkaan. Onko muilla tuhruiluun liittynyt myös tuntemuksia?

Jos tämä menee kesken, en tiedä mistä saan voimia..pakkohan se on jaksaa, mutta tämä on koko ajan niin epävarmaa, että tuntuu, että minun elämäni menee vain tähän vauvakuumeeseen tai sitten raskaana ollessa keskenmenon pelkoon.

Olisipa ihanaa olla teidän loppuraskaudessa olevien mukana, saisi tuskastella viimeisistä päivistä :) olisi se vaihteeksi ihan mukavaa..

Joo, mutta anteeksi taas omanapainen viesti. Lienee selvää, että en nyt leiju pilvissä vaan lähinnä odotan ihmettä tapahtuvaksi. Mutta elämää ei voi hallita, vaikka kuinka haluaisi..

Voikaa hyvin lämmöllä t. wbm

Olipa petju kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi pitkästä aikaa! :) halaus

Vierailija
19/42 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jakauduttu ja kotiuduttu. Meille syntyi ihanainen tytöntyllerö 30.11. :) Painoa neidillä oli 3530 g ja pituutta 50 cm, py 34,5 cm. Kirjoittelinkin synnytyskertomuksen jo tuonne yleisesti. Kiitoksia muuten onnitteluista! :)

WBM: Voi ei, toivon niin todella, että tuhru olisi viatonta ja kaikki olisi pikkuisellasi hyvin! En kestä, jos joudut taas kokemaan keskenmenon. Se olisi suuri vääryys. :/ Kovasti jaksuja ja haleja! Olet ajatuksissani!

Sonnettella ja Bojolla onkin jännät paikat. Toivottavasti pääsette piakkoin tositoimiin! :)

Kenelleköhän muulle piti jotakin sanoa.. Hmm, enpäs enää muista.

Vauva-arki koostuu parin kolmen tunnin pätkistä. Hyvin ollaan jakseltu, vaikka mä kärsin aivan mielettömästä univajeesta. Olin Tyksissä kokonaiset 5 päivää ja täytyy kyllä sanoa, että aivan hanurista on siellä tuo toiminta. Henkilökunta oli kyllä todella ihanaa, mutta kyllä tuore äiti laitetaan melko lujille. En tiedä, olenko vain tavallista herkempi, mutta minua vaivasi asua kolmen hengen huoneessa, jossa sain nukuttua kolmisen tuntia vuorokaudessa. Senhän nyt tietää, mitä elämä sellaisessa on kahden muun pikkuvauvan kanssa.. Sitten petinaapurit räpsäyttelivät halogeeneja päälle keskellä yötä, maiskuttelivat ruokaa, lueskelivat kirjoja. Lisäksi hoitohenkilökuntaa lappasi sisään keskellä yötäkin, kun piti sitä ja tätä tutkia tai muistuttaa imettämisestä. Vauvalaan sai laittaa vauvansa muutamaksi tunniksi, mutta sitä ennen oli pitänyt kyllä kokeilla sitä sun tätä konstia. Tuli kyllä tosi voimaton olo. Jeesus, miten stressaava paikka.

Pahaksi onneksi mulla kesti maidonnousu vissiin " tavallista" kauemmin ja neiti pääsi laihtumaan yli sen sallitun 10 % ja jouduimme olemaan laitoksella niin kauan, että mulla tuli riittävästi maitoa. Maanantaina, kun tulimme kotiin, ei kestänyt kauan, kun repesin totaaliseen hysteeriseen itkuun. Koko päivän itkeskelin ties mille asioille. Väsymystä vai hormonitoiminnan sekaisuutta? :) Ehkäpä molempia. Katselin tytön ekaa ultrakuvaa rv:lta 8+4 ja itku oli aivan hillitön. Tuntui niin uskomattoman ihanalta, että se kuvan pikkuinen pläntti on nyt täällä isin ja äidin ilona. Hassua tämmöinen liikuttuneisuus, kun raskausajan olin kuin viilipytty. :)

Nauttikaahan niistä raskausmahoistanne (kaikesta kiristelystä huolimatta!), mulla on omaani aivan mieletön ikävä. :( Ei oo enää nahan alla kukaan potkiskelemassa. Haikeana silittelen masua, ihan niin kuin siellä olisi vielä joku.

No niin, mä taidan painua pehkuihin luopumaan taas näistä univeloista, mikäli neiti sen sallii. Jakselkaahan!

-Pilkku rv 0+0 & Typykkä 1 vko-

Vierailija
20/42 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkukkaalle vielä onnittelut uudemman kerran. Täytyi heti päivittää listamme. Katselin tuossa myös että muutamalta puuttuvat lasketut ajat, joten jos aika on jo tiedossa, niin laittakaapa listalle tiedoksi. :-)

Sonnette & hippu 40+1 (eiks nyt ois jo aika...?)

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[b][color=6959cd]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=darkviolet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=6959cd]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=darkviolet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=6959cd]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=darkviolet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=6959cd]Acathisia: [/b][/color] Km 02/05 rv 8. Esikoisen [color=red]LA 22.12. [/color]

[b][color=darkviolet]rouva80: [/b][/color] Minä 25v, mies 25v. Km 3/05. Oulusta ollaan. [color=red]LA 10.1 [/color]

[b][color=6959cd]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=darkviolet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=6959cd]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=darkviolet]Sonnette: [/b][/color] Minä -73, mies -69, esikoispoika 3/03. Km 11/04. Kymenlaaksosta. [color=red]LA 7.12[/color]

[b][color=6959cd]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=darkviolet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 30.4.[/color]

[b][color=6959cd]maaria73:[/b][/color] Minä 31v, mies 32 v. Helsingistä. Km 10/04, alkuraskauden km 2/05. [color=red]LA 30.11[/color]

[b][color=6959cd]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=darkviolet]Bojo: [/b][/color] Minä 34v, poika 3/03, km 10/04. [color=red]LA 17.12[/color]

[b][color=6959cd]inkulaattori: [/b][/color] Minä 32v, mies 34v, tyttö 10/03. Km 8/04 ja 1/05. Savossa asustellaan. [color=red] LA 2.1[/color]

[b][color=darkviolet]Emmasophia: [/b][/color] Minä 27v, mies 29v. Km 12/04. Ruotsissa asutaan. [color=red]LA 14.1[/color]

[b][color=6959cd]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 4.4[/color]

[b][color=darkviolet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=6959cd].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=darkviolet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=6959cd]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=darkviolet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=6959cd]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA ??.6. [/color]

[b][color=6959cd]Kengu76: [/b][/color] km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=darkviolet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=6959cd]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=6959cd] LA:t aika järjestyksessä [/b][/color]

[color=darkviolet]

maaria-73 [b]30.11[/b]

Sonnette [b]7.12[/b]

Bojo [b]17.12[/b]

Acathisia [b]22.12.[/b]

inkulaattori [b]2.1[/b]

rouva-80 [b]10.1[/b]

Emmasophia [b]14.1[/b]

miusumausu [b]11.3[/b]

Nette [b]14.3[/b]

tiitiäinen05 [b]17.3.[/b]

n.1979 [b]19.3[/b]

.kati. [b]25.3[/b]

Melike77 [b]27.3[/b]

Wilkuna-72 [b]29.3[/b]

Viiru74 [b]30.3 [/b]

jaipur [b]10.4 tai 14.4[/b]

riax [b]21.4.[/b]

ranki [b]24.4[/b]

joanna04 [b]30.4.[/b]

Miikuko[b]4.5.[/b]

Bisquit [b]12.5[/b]

Minttuli79 [b]17.5.[/b]

Mauku75 [b]26.5[/b]

Fiona80 [b]29.5.[/b]

uba-aba [b]29.5.[/b]

Toive06 [b]??.6.[/b]

Aloevera1 [b]??.6.[/b]

Aapeli_77 [b]16.6.[/b]

Kengu76 [b]??.6.[/b]

kuutar-74 [b]24.6.[/b]

Ninni-78 [b]1.7.[/b]

Vinku75 [b]2.7.[/b][/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[/quote]