Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä aikaa, mitä teille kuuluu? Oletteko jo saaneet

Vierailija
21.12.2012 |

jouluvalmistelut hyvään alkuun?

Mä itse olen tehnyt siivouksen ja lahjat on ostettu kukkia lukuunottamatta, mutta nyt aattelin ottaa rennosti ja pienet kalsarikännit ja tulin katsomaan miten perheenäideillä nyky-Suomessa ujeltaa...

Tero

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestä sauna, tehdä laatikot ja paistaa piparit ja tortut, lahjat on ostettu, mutta paketoimatta, kuusi pitäis tuoda sisään ja koristella

Vierailija
2/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siivooja, jonka jäljiltä minun pitää siivota koko talo uudestaan ja maksaa monta sataa euroa. Lahjat on ostettu, paitsi koiralle.

Miksi kalsarikännit? Mitä iloa siitä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sillä on tarkoitus mennä koko helahoito läp, ei kannata haaskata rahaa liikaa ihan nuori beaujolaiskin välttää. Jos jotain hirven-/poropaistia tai karjalanpaistia niin sitten rotevampi punkku, vaikka Riojan tempranillo tms. pihvivinkku.

Valpolicellan Amaronet on juustojen kanssa aika bueno.

Tero

Vierailija
4/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siivooja, jonka jäljiltä minun pitää siivota koko talo uudestaan ja maksaa monta sataa euroa. Lahjat on ostettu, paitsi koiralle.

Miksi kalsarikännit? Mitä iloa siitä on?

Kalsarikännit on hyvä rentoutumiskeino raskaan työviikon jälkeen, ainakin mulle.

Olen kuin Juhana Vartiainen.

Vierailija
5/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla särje aamulla päätä?

Meillä on käynyt siivooja, jonka jäljiltä minun pitää siivota koko talo uudestaan ja maksaa monta sataa euroa. Lahjat on ostettu, paitsi koiralle. Miksi kalsarikännit? Mitä iloa siitä on?

Kalsarikännit on hyvä rentoutumiskeino raskaan työviikon jälkeen, ainakin mulle. Olen kuin Juhana Vartiainen.

Vierailija
6/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Tero!

Kalsarikännirock.

Vierailija
7/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla särje aamulla päätä?

Meillä on käynyt siivooja, jonka jäljiltä minun pitää siivota koko talo uudestaan ja maksaa monta sataa euroa. Lahjat on ostettu, paitsi koiralle. Miksi kalsarikännit? Mitä iloa siitä on?

Kalsarikännit on hyvä rentoutumiskeino raskaan työviikon jälkeen, ainakin mulle. Olen kuin Juhana Vartiainen.

ja silleen sopivasti.

tero

Vierailija
8/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna pesemättä, muuten valmista.

Vierailija
9/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Tero!

Kalsarikännirock.

Tero

Vierailija
10/10 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, nykyinen bööna halus ostaa mun siskolle 25 euron pannunalusen tjsp. Joku Nepalissaoli sen kuulemma kasannut, jotain pumpulipallokyhäelmältä se näytti.

Ite ostin itselleni 40 eurolla ulkoisen kiintolevyn läppärille...

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi