Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lanttilan kirppis Vantaa, oletko jo käynyt?

Vierailija
21.12.2012 |

Mitä pidit? Oliko paljon tavaraa myynnissä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt myyntipaikka Lanttilassa. Arvoin pitkään viitsinkö ryhtyä leikkiin mutta on ollut tähän mennessä kaiken vaivan arvoista. Myyntipäiviä takana 2,5 ja kassaa kertynyt 350 eur. Olen käynyt kerran päivässä siivoamassa ja viemässä uutta tavaraa.

Erittäin hyvin meni kaikki mikä ei ole vaatetta.

Vaatteita minulla on ainoastaan merkkivaatteita ja -kenkiä. Hinnoittelu tyyliin Esprit uusi jakku (laput kiinni) 5 eur Högl nahkakengät 3 eur. Tuohonkaan hintaan ei käy kauppa.

Vierailija
22/42 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän paljon niitä feikkilaukkutrokareita Lanttilassa ainakin on, yök. Lastenvaatteitakin on turhan paljon omaan makuun. Mutta iso paikka tuo on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari viikkoa sitten ensimmäistää kertaa. Oli ihan ok paikka.

+ iso!

+ paljon sisustustavaraa

+ edulliset hinnat

- loossit todella pieniä, mahtuu korkeintaan kaksi katselemaan jos sitäkään...

- ahdas muutenkin

- pitkät jonot

- sotkuista, ihmiset jättää tavaroita miten sattuu :/

- pieni parkkihalli

Vierailija
24/42 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin ottaa tuolta myyntipöydän, miten se hinnoittelu toimii? Huomasin niiden sivuilla, että niillä on jotain tarralappuja mitä pitää ostaa, eikö siis saa itse tehdä hintalappuja?

Vierailija
25/42 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö vielä kauppa? Kokemuksia?

Vierailija
26/42 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nyt ollut myymässä/ostoksilla? Miten käy kauppa? Onko millaiset parkkitilat?

Vierailija
27/42 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myymässä ja olen tälläkin hetkellä. Kauppa käynyt aika hyvin.

Myyn enimmäkseen n.98/104 cm tyttöjen vaatteita,takkeja,ulkopukuja ja kenkiä.

Mutta on muutamia pienempiä ja isompiakin.

Kaappeihin on vuosien aikana kertynyt niiiin paljon tavaraa että hyvä päästä siitä eroon.

Vierailija
28/42 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meilläkin pöytä nyt Vantaan Lanttilassa ja hyvin näyttää tavara menevän kaupaksi. Meillä ei ole myynnissä niinkään lastenjuttuja, jotka yleensä liikkuvat hyvin, vaan erikokoisia naisten vaatteita + muutamia miesten vaatteita, pientä sisustustavaraa, kosmetiikkaa ja asusteita. Etenkin (naisten)vaatteet ja kosmetiikka (hajuvedet ja meikit) ovat liikkuneet hyvin. Vajaa pari sataa kassassa, mihin olemme oikein tyytyväisiä (muutama myyntipäivä vielä jäljellä). Hintamme ovat edulliset, koska tavoitteena päästä tavarasta eroon. Minulla oli myös mielikuva, että itsepalvelukirppiksellä vorot nappaavat parhaat päältä, mutta meiltäkään ei ole taidettu varastaa/kadota mitään. Mekään emme käyttäneet hälyjä. Ainakin kalleimmat tavarat on jo myyty ja menneet kassan kautta. Myynnistähän saa listauksen, josta voi seurata, mitä mennyt.

Olen käynyt siivoilemassa pöytää + lisäilemässä tuotteita parin päivän välein. Laput ovat olleet ihan paikallaan ja muutenkin melko siistiä. Samalla ollaan kierretty kirppis, ihan hyvää tavaraa kaupan, toki joukkoon mahtuu kaikenlaista ylihintaista roinaa, kuten kirpparilla yleensäkin. Hyväkuntoisia (uuden veroisia) lastenvaatteita löytyy tosi hyvin ja edullisesti. Ja olen mä itsellenikin jotain juttuja löytänyt. Osa on hinnotellut ihan yläkanttiin kirppishinnoiksi (etenkin naisten vaatteet), mutta joukossa on myös hyviä + edullisia pöytiä. Ainahan se on vähän tuurista kiiinni, mitä kirpparilta löytyy, sehän on osa kirpparin viehätystä. :) Lanttila on kylläkin niin iso, että uskoisin että jokaiselle löytyy jotain (jos vaan jaksaa penkoa).

Vierailija
29/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauppa käy nyt syksyllä tuolla Lanttilassa? Tarkoituksenani oli viedä ylimääräiset tavarani myyntiin Myyrmäkihalliin tulevana viikonloppuna mutta yllättäen jäin ilman pöytää. Samin kirppistä Martinlaaksosta kokeilin kesällä ja en ollut kovin tyytyväinen siihen paikkaan vaikka myynti olikin 150€ korvilla. Myyntiin olisi lähdössä lasten-, naisten- ja miesten vaatteita sekä mahdollisesti jotain pientä sisustustavaraa.

Kertokaa mielipiteenne, kiitollisena luen kaikenlaisia, etenkin tämän hetken kokemuksia.

Vierailija
30/42 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin pari viikkoa sitten. Ihan hyvää tavaraa oli, hinnat ok-tasoa mutta suht tyhjää vielä. Ja parkkipaikkaa oli vähän haettava, tosi pieni parkkihalli siellä.

Vierailija
31/42 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt jo enemmän myyjiä.

Vierailija
32/42 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko siellä pelkästään viikonloppumyyjiäkin? Onko vauvojen vaatteita ym?

Vierailija
33/42 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteita 128cm:stä ylöspäin, leluja, kirjoja, muuta lastentavaraa. Menisiköhän naisten vaatteet kaupaksi? Olisi paljon isojen mammojen kokoja. Onko ostajia liikkeellä joulun jälkeen ja aleaikaan, mitä mieltä? Pitäisi saada tavaraa pois ja jouluna ei todellakaan tule meille lisää.

Vierailija
34/42 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pöytää viikon tai kahden viikon erissä muutamia kertoja. Myynti on ollut aina hyvä ja tavaraa on mennyt kivasti joka kerta, tuottojen ollessa 200-400 välillä ihan perustavaroilla. Mutta kulut pöydästä ovat kyllä suuret suhteessa myyntiin ja lisäksi joka kerran tavaraa on kadonnut liian paljon. Kaikki mahdollinen tavara kannattaa "merkata".

Vierailija
35/42 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka sivu

Vierailija
36/42 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri eilen tämän blogaajan vuoksi http://somebody-help-me-breathe.blogspot.fi/2014/05/paiva-ikeassa-ja-kirpparilla.html

Itse tosin metsästin lähinnä juniorille vaatteita mutta itsellenikin löytyi oikein nätit kengät halvalla! Lanttila oli jopa liian iso ja vietin siellä hirveän paljon aikaa mutta ainakin tuli löydettyä lapselle kesävaatteita

Vierailija
37/42 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa ne hälytintarrat ulkopuolelle ja pyytää sellaisia hälytintarroja, jotka saa kotonakin hermoja repimättä irti. Onko tarkoitus, ettei kukaan osta tuotetta, kun hälytintarraa saa kotona oikein urakalla yrittää irrottaa ja jopa rikkoa vähän tuotetta, ennen kuin tarran saa irti. No, seuraavalla kerralla ei tuu ostettua, jos ei saa tarraa edes kotona irti rikkomatta tuote ensin.

Vierailija
38/42 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää myyntiä kyllä verrattuna lähes mihin tahansa kirpputoriin. Esim.Mankkaan Akselissa on viikon myynti ollut n.180-300€ naisten, miesten ja lasten vaatteillamme. Lanttilassa myynti on ollut maksimissaan n.100€/vko ja huonoimmillaan reilusti alle tämän. Viikolla ei tule myyntiä juurikaan ollenkaan.Tästä pois pöytävuokra niin eipä lähes mitään jää jäljelle. Pöytiä on aivan liikaa ja ihmisillä turhan paljon kierrettävää ja etsittävää. Päätöksiä ei osata tehdä ja tavaroita siirrellään kun mieli muuttuu parin tunnin etsimisen aikana. En voi suositella kenellekään ainakaan myyjän roolissa. Kävijöitä aivan liian vähän tavaran paljouteen nähden.

Vierailija
39/42 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tyytyväinen lanttilaan. Itselläni ollut pöytä monta kertaa ja keskimäärin viikko myynti ollut 200-450e riippuen mitä olen vienyt myyntiin. Sisustus tavaralla saa parhaimman myynnin. Vaatteet ja kengät liikkuvat hyvin.

Vierailija
40/42 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntipöytiä näyttää olevan laidasta laitaan - hyviä ja huonoja. Osassa vaatteet ja tavarat siististi järjestyksessä, osassa hujan hajan. Itselläni myynnissä nyt siistikuntoisia (muutaman tyytyväisen asiakkaan suusta kuultuna) perus vauvan/lastenvaatteita koot noin 50-110cm ja hinnat alkaen 50 senttiä, vain muutama kalliimpi seassa. Itse en ihan joka päivä ehdi pöytää siistimään, joten voin vain toivoa että pysyy siedettävässä kunnossa jos vain joka toinen päivä käväisee. Pöydästä 517 löytyy la 13.5.2017 asti (tai niin kauan kuin riittää sillä ekoina päivinä on jo isot pinot ostettu pois) ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme