Mitkä olis todella lämpimät kengät aikuiselle?
Kommentit (38)
mustat nahkasaappaat. Ne ovat umpinaiset ja karvavuoriset sekä ultrakevyet.Ne kestävät loskaa ja jopa vettä vaikka eivät olekaan kumisaappaat vaan nahkaa.Ja tietysti superläpöiset pakkasella. Niitä saa vain tilaamalla Mänskän kenkätehtaalta.
Olen käyttänyt näitä jo vuosia ja aina tilannut uusia parin vuoden välein koska talvipuuhissa kaikki kengät kuluvat.
Villasukan kanssa lämpimimmät kengät sitten lapsuuden huopatöppösten!
Mä luulen, että se pohjan paksuus on se taika talvikengissä.
Sorelin talvikengät on mulla olleet ensimmäiset, jotka jalassa ei palele paukkupakkasillakaan, vaikka sisällä kengässä pelkkä sukkahousu.
Villasukan kanssa lämpimimmät kengät sitten lapsuuden huopatöppösten! Mä luulen, että se pohjan paksuus on se taika talvikengissä.
2 villasukan kanssa varpaat paleltuu -20 asteessa vaikka tilaakin vielä on eli eivät ole tiukat.
ap
Moon bootsit ovat läpimimmät.
Ihan kauheet, mutta jos ulkonäöllä ei ole väliä...
on tuollaiset Jalakset työkengät, ei tarvitse olla tosi kylmä kun jo palelee. Kylmiin keleihin mulla on huopikkaat. Näin muuten mainoksessa ihanat Sorellin kengät, haluaisin semmoiset myös. Huopikkaat ei ole aina niin kätsyt.
Metallivahvisteinen kärki/pohja kylmettää!
pohjaa ja lisäksi sellainen kärkivahvisteeton versio. Ja nykyään ne turvakärjet on kyllä muovia.
Villasekoitesukka, ei puuvillaa. Sen päälle tarvittaessa tavallinen villasukka eli saapassukka.
kannatan minäkin. Villasukka vielä alle, niin ei palella millään pakkasilla.
Villasekoitesukka, ei puuvillaa. Sen päälle tarvittaessa tavallinen villasukka eli saapassukka.
Eli ongelma ei nyt ole sukissa vaan kengissä ja huonossa ääreisverenkierrossa.
ap
huono ääreisverenkierto, ja nuo huopikkaat toimii mulle. Mulla on huopapohjallinen kengässä ja pari villasukkaa mahtuu. Tosin jos seisoo paikoillaan, ei nekään lämmitä, mutta kävellessä tarkenen oikein hyvin.
Uggeja en ostais niiden liukkaan pohjan takia.
Itse osta omani lasten osastolta (koko 38). Saa halvemmalla!
Kaupungissa / kaupungilla en niitä kyllä käytä, mutta ulkoillessa lasten kanssa.
Kuomat on hyvät. Ilman sukkia eli paljain jaloin olen niitä käyttänyt koko alkutalven. Ei varpaat palellu.