Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sen tein! :) (thaimaa)

Vierailija
21.12.2012 |

Monasti olen miettinyt ja puhunut, että Thaimaahan jouluksi.

Nyt sitten varasin matkan, lähdetään 19.12.2013.

Eipä tarvitse myöskään tuskailla ilotulitteista :)

Nyt jaksaa talven :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös samalla päivämäärällä (19.12.2013) lähdössä nuori pariskunta Thaimaata tutkailemaan kolmeksi viikoksi! :) Myös me matkalla ensimmäistä kertaa.. 

Vierailija
2/20 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kans ekaa kertaa. Kolme vk:a, 5.12-27.12 Karon. Kaksi aikuista yli 30wee ja tyttö 7wee. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2012 klo 16:47"]

pitääkö maksaa koko matka heti vai jokin varausmaksu?? Pääseekö 2 aikuista 2vk yht.3000€ (lennot+hotelli)

[/quote]

Suuri osa matkoista erityisesti joulun aikaan on jo loppuunmyyty.

Meillä on lennot 26.12 ostettu ja maksettu:) Majoitus maksetaan vasta paikan päällä. Omatoimimatka kun halusimme saarihyppelylle ja muutamaksi päiväksi Bangkokiin.

Vierailija
4/20 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:23"]

pitääkö maksaa koko matka heti vai jokin varausmaksu?? Pääseekö 2 aikuista 2vk yht.3000€ (lennot+hotelli)

[/quote]

19 jatkaa - meillä siis 2 vkoa ja hintaa yhteensä 4500€ 3 hengelle. 2 pääsee halvemmalla.

Meillä on lennot 26.12 ostettu ja maksettu:) Majoitus maksetaan vasta paikan päällä. Omatoimimatka kun halusimme saarihyppelylle ja muutamaksi päiväksi Bangkokiin.

[/quote]

Vierailija
5/20 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:25"]

[/quote]

19 jatkaa - meillä siis 2 vkoa ja hintaa yhteensä 4500€ 3 hengelle. 2 pääsee halvemmalla.

[/quote]

[/quote]

Itse matkustin 2,5 kuukautta Thaimaassa ja naapurivaltioissa. Oli omatoimimatka, mutta hotellit eivät ole kalliita, jos välttelee turistikohteita. Me pärjäsimme koko matkan 30 euroa/yö keskiarvolla, joskus nukuimme viiden tähden hotelleissa ja joskus taas halvoissa hostelleissa. Matkustajia oli kaksi, lasten kanssa olisi tietysti erilaista ja hotellit olisi hyvä varata etukäteen.

Suosittelen kuitenkin ostamaan lennot ja varaamaan hotellit erikseen. Itse käytimme Agodaa usein hotellien varaamiseen, eikä koskaan ollut ongelmia. Thaimaassa junalla ja busseilla matkustaminen on helppoa ja halpaa, maksoimme esim. Bangkokista Chumponiin ja sieltä Ko Taolle 10 euroa per henki. Juna matkahan kesti miltei 8 h ja siihen vielä lauttamatka päälle, n.2h. Eli jos aikaa on rajatusti ei sitä halua käyttää junassa istumiseen.

Vierailija
6/20 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itse matkustin 2,5 kuukautta Thaimaassa ja naapurivaltioissa. Oli omatoimimatka, mutta hotellit eivät ole kalliita, jos välttelee turistikohteita. Me pärjäsimme koko matkan 30 euroa/yö keskiarvolla, joskus nukuimme viiden tähden hotelleissa ja joskus taas halvoissa hostelleissa. Matkustajia oli kaksi, lasten kanssa olisi tietysti erilaista ja hotellit olisi hyvä varata etukäteen.

Suosittelen kuitenkin ostamaan lennot ja varaamaan hotellit erikseen. Itse käytimme Agodaa usein hotellien varaamiseen, eikä koskaan ollut ongelmia. Thaimaassa junalla ja busseilla matkustaminen on helppoa ja halpaa, maksoimme esim. Bangkokista Chumponiin ja sieltä Ko Taolle 10 euroa per henki. Juna matkahan kesti miltei 8 h ja siihen vielä lauttamatka päälle, n.2h. Eli jos aikaa on rajatusti ei sitä halua käyttää junassa istumiseen.

[/quote]

Mulle kelpaisi rantabungalow oikein hyvin 20-30€/yö mutta mies kaipaa enemmän mukavuutta majoitukselta ja lapsi toivoi uima-allasta oman rannan lisäksi. Siksi meillä hintaluokka 70-90€ yö sis aamiaisen. Bangkokissa sitten nautiskelemme hotellilomasta 4* edestä. Tämä vain siksi koska saimme ko hotellin varattua samaan  hintaan kuin 3* missä yleensä majoitumme. Ja meillä on todella hyvät kokemukset Shangri-La hotelleista muualta maailmasta - esim Singaporessa ko hotellista oli ihan mielettömät aamiaiset....

Juuri aikarajoitteiden takia otimme myös lennot Koh Samuille ja jatkamme sieltä lautoilla saarille.

Vierailija
7/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tänään yritin lentoja katsella ja oon vissiin niin tumpelo ettei löytynyt mitään. Tosin päivä oli eri, mutta voisin vaikka tuonakin päivänä lähteä. Linkki äkkiä.... Kiitos! =)

Vierailija
8/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mukavaa lomanodotusta! ;)

Vierailija
9/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä aika odottaa...

Vierailija
10/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi kaukomaille, ja mikä mauttominta, kaikista vaihtoehdoista juuri Thaimaa, lapsihuorien pesä maan hallituksen siunauksella.

Vierailija
11/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet mauton jos et osaa kiinnittää huomiota kuin ikäviin asiohin. Ihan oikeeesti, maailmassa on myös kaikkea kivaa ja ihanaa, aina ei tarvitse tarttua negatiiviseen..

Vierailija
12/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ymmärrä thai-kieltä.

kuulisitte, mitä ne hymyilevät ja kumartelevat ihanan ihmiset teistä puhuu!

:D

Vierailija
13/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain tsemppiä odotukseen. Itse lähden reissuun Thaimaahan parin viikon päästä ja varasin minäkin reissuni jo yli vuosi sitten. Ihmeen sukkelaan meni odotusaika:)

Vierailija
14/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ymmärrä thai-kieltä.

kuulisitte, mitä ne hymyilevät ja kumartelevat ihanan ihmiset teistä puhuu!

:D

ne sitten puhuvat?

Vierailija
15/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet mauton jos et osaa kiinnittää huomiota kuin ikäviin asiohin. Ihan oikeeesti, maailmassa on myös kaikkea kivaa ja ihanaa, aina ei tarvitse tarttua negatiiviseen..

missä lapsilla ja naisilla on ihmisarvokin.

Näiltä asioilta on niin helppo sulkea silmät silloin kun etsii vain omaa hyvää edullisesti.

Vierailija
16/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain, eikä sitäkään yleensä saman tien, vaan x ajan sisällä.

Luulisi pääsevän tuohon hintaan.

Vierailija
18/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluksi kaukomaille, ja mikä mauttominta, kaikista vaihtoehdoista juuri Thaimaa, lapsihuorien pesä maan hallituksen siunauksella.

Kerros

Vierailija
19/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että osataankin

Vierailija
20/20 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi jouluksi. Varausmaksu kahdelta on 400e ja loppu pitää maksaa kuukausi ennen lähtöä. Me maksamme matkaa pätkissä, on helppoa.