Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi sanoa itsestään, että on ok-näköinne tai kaunis??

Vierailija
21.12.2012 |

Musta niin pitkään kuin on kaksi silmää, yksi nenä ja suu ja pari korvaa siinä vierellä on ok-näköinen. Kuka mittaa oman kauneutensa???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä näen päivittäin pahan näköisiä ihmisiä. kiva jos ap:n silmä näkee vaan kauneutta ja ok:ta

Vierailija
2/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen kummempaa ole sanoa omasta peilikuvastaan näyttääkö se kauniilta vai ei, kuin sanoa sitä muista ihmisistä. Lisäksi ihmiset yleensä saavat elämänsä varrella palautetta ulkonäöstään ja se sitten vahvistaa tai kumoaa sitä omaa näkemystä.

Näin anonyyminä voin myöntää, että minä pidin itseäni nuorena erittäin kauniina. Joskus tuijottelin itseäni pitkiä aikoja peilistä kun vaan pidin sen tyypin ulkonäöstä joka sieltä näkyi. Sain myös miehiltä ihan valtavasti huomiota ja palautetta, ja minua on kysytty pari kertaa osallistumaan missikisoihin joihin tosin en osallistunut kun 167-senttisenä olen liian lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumia ja kauniita ja kaikkea siltä väliltä. Mä olen ihan, jos nyt en kaunis, niin nätti. Mitä sitä kieltämään. Toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä. Ulkonäkö on yksi vähämerkityksellisimpiä asioita mun elämässä.

Vierailija
4/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni on kehunut. teen työtä, jossa edustava ulkonäkö on oleellinen osa työtä ja mut on palkattu osittain siksi, että olen kaunis.

mitä pahaa siinä on sanoa itse olevansa omasta mielestään kaunis? kerran täällä eletään ja mä olen ainakin tyytyväinen, että olen saanut elää elämäni kauniina. Elämä on helpompaa.

Vierailija
5/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on pelkästään hyvä asia, että osaa nähdä itsensä kauniina ja arvostaa omaa ulkonäköään, eikä pidä omaa naamaa rumana, kuten hyvin monet naiset.

Mä ainakin pidän itseäni kauniina, ja se riittää mulle. Sanokoon muut mitä haluavat. :)

Vierailija
6/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän kuvaili itseänsä olevansa kaunis jne... mietin jo tuolloin millainen ihminen sanoo itseään kauniiksi.

Itse en olisi häntä kauniiksi kuvaillut, ihan ok näköinen... tavis sanoisin, mutta en kauniiksi

Toista kertaa ei sit treffattukaan :D

T: Mies

Vierailija
7/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaakin ulkomuotoa on täysin mahdollista arvioida kohtuullisen objektiivisesti. Kyllä sen peilistä näkee, että onko kaunis vai ei. Tai onko kaunis vai tavallisen näköinen. Totta kai sen tietää ja vuosien varrella saa luonnollisesti vahvistusta käsitykselleen jos näin on.

Itse olen kuullut noi 12-vuotiaasta asti lähes päivittäin jotain positiivista kommenttia ulkonäöstäni niin naisilta kuin miehiltäkin, joten miksi ihmeessä tämä käsitys ei olisi oikea? Ja näin yli kolmekymppisenä on jo oppinut arvostamaan sitä hyötyä, jonka kaunis ulkomuoto sosiaalisesti tuottaa.

Vierailija
8/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen nätti. Oikein laitettuna ja meikattuna kaunis. Miksi en voisi sitä pelistä nähdä?

Vierailija
9/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on yksi vähämerkityksellisimpiä asioita mun elämässä.

...kunhan on itse nätti. Vähän sama juttu kun rikkaat sanovat, että ei se raha ole niin tärkeetä. Semmosia me ihmiset ollaan.

Vierailija
10/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis toistaa muiden oletuksia ja sanomisia. Kuinka monella on oma mielipide ulkonäöstään vai vain valittu otos kuulemistaan..?

Vierailija
11/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän suorastaan itse vaikutankin omaan ulkonäkööni ja pyrin toteuttamaan omaa esteettistä näkemystäni oman ulkonäköni suhteen. En voi vaikuttaa esim. pituuteeni, silmäripsieni tuuheuteen enkä ilman kirurgiaa myöskään vaikka nenääni, mutta kyllä mä olen ihan itse valinnut hiusteni värin ja pituuden, vaatteeni, meikkini jne.

En ole synnynnäinen kaunotar, mutta se miltä näytän on oma mielipiteeni siitä miten näillä geeneillä tullaan mahdollisimman nätiksi.

No, jos olisin treffi-ilmoitusta laittamassa niin en kyllä kuvailisi itseäni kauniiksi vaan ehkä just ok-näköiseksi, sittenpähän ei tulisi ikäviä yllätyksiä. Kauneus kun on niin mielipideasia.

Vierailija
12/12 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniilta ihmisiltä. No tässä yksi ruma naamasta ja sikaruma kropastaan. Perse on susiruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme