Olen AP ja haluan kysyä yhtä asiaa
yhdestä ihmisestä, jota ette tunne ja josta minulla on jo selvä käsitys, mutta kysyn sitä teiltä ikään kuin kysyisin neuvoa ja aion suuttua, kun annatte väärän neuvon.
T: AP
Kommentit (19)
väittäis sitä provoksi ja se suuttuis tälle.
Tää tulee sanoon sille, että miks aina tarvii tulla huuteleen provoks. Ihan kuulostaa oikeelta ongelmalta ja sit joku aina pilaa huutamalla provoks. Sit tää antaa jotain neuvoo mikä ei liity mihinkään.
sanois et "hei mä taidan tietää sut, sun nimi alkaa M:llä ja sulla on kiharat hiukset. Jätä mun mies rauhaan!"
Sit tää sanoo et hanki elämä, eikö sillä oo muuta tekemistä ku vatvoo toisten ihmisten asioita.
Että on sullakin helppo elämä, jos tälläsistä täytyy tulla tänne valittamaan! Eiks sulla oo oikeita ongelmii?!
Että miten voi olla näin tyhmiä, aikuiset naiset. Noin sitä wt-piireissä tehdään.
johdattelevan kysymyksen, jolla kalastaa vastausta, että eikö tuo ihminen olekin selvästi narsisti?
-AP
ja kirjottaa jotain tosi provosoivaa ja ilkeetä. Jotain ällöttävääkin tää kirjottaa.
-ap
Turha sitä on täällä itkeä ja itsees saat syyttä ku et vaivautunut hinkuttamaan kristallipakkias.
Sanoo täydellisyys joka on varautunut kaikkeen toisinku AP
sit kuitenkin keskustelun takasin siihen mistä se alko ja alan päivittelemään tätä kauheaa ongelmaa joka tarvitsee vain sitä että kaikkea parasta kaikille ja ymmärrystä ja hyväksyntää!
miettii, pitäiskö tehdä ls ilmotus asiasta, joka ei oikeastaan edes liity mitenkään tähän
Enkä tiedä vastaanko, mutta anna tulla.