Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette jouluruuistani?

Vierailija
20.12.2012 |

Jouluateriaani kuuluu porkkanakaatikko, Saarioisen maksalaatikko, kalkkuna, makaroonilaatikko ilman lihaa, graavilohi, italiansalaatti, rosolli, vihersalaatti, lihapullat, karjalanpiirakat, riisipuuro ja sekahdelmäkeitto. Noita ruokia syön ensi viikon, siksi on noin montaa lajia ruokaa. T: Sinkku.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiahan on, että itse tykkäät. Ei joulu ole mikään teatteriesitys, joka pitää suorittaa tietyllä tavalla.

Vierailija
2/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokia joulupöydästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä jouluna oli rahatkin vähän vähissä ja söin kalapuikkoja ja punajuurisalattia :)

Hyvää joulua sinulle. Nyt on minullakin rahaa ja safkaa enemmän.

Vierailija
4/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin vielä sinkku ja lapseton ja saisikin syödä just sitä mitä haluaa... Nautihan herkuistasi.

Vierailija
5/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä jos teet kaiken alusta asti itse. einesmössöt ovat ällöjä.

Vierailija
6/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko nam :)

Vierailija
7/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruokia tarjoavalle Saarioisille joulukuu on valmisruokamarkkinoilla perinteisesti koko vuoden tärkein ja kiireisin ajanjakso. Valmisruuan myynti kasvaa joulusesongin aikaan Suomessa huomattavasti ja joulutuotteet tuovat vuoden suurimman lisämyynnin. Viime vuosina suosiotaan on nostanut myös valmiiden laatikoiden tuunaus.

Vierailija
8/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruokia tarjoavalle Saarioisille joulukuu on valmisruokamarkkinoilla perinteisesti koko vuoden tärkein ja kiireisin ajanjakso. Valmisruuan myynti kasvaa joulusesongin aikaan Suomessa huomattavasti ja joulutuotteet tuovat vuoden suurimman lisämyynnin. Viime vuosina suosiotaan on nostanut myös valmiiden laatikoiden tuunaus.

suoraan mistä?

Vierailija
9/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan mistä?

http://www.deski.fi/page.php?page_id=9&tiedote_id=15714

Vierailija
10/10 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uskallatte niin vilkuilkaapa parin seuraavan päivän aikana ihmisten kärryihin:D