Mitä mieltä olette jouluruuistani?
Jouluateriaani kuuluu porkkanakaatikko, Saarioisen maksalaatikko, kalkkuna, makaroonilaatikko ilman lihaa, graavilohi, italiansalaatti, rosolli, vihersalaatti, lihapullat, karjalanpiirakat, riisipuuro ja sekahdelmäkeitto. Noita ruokia syön ensi viikon, siksi on noin montaa lajia ruokaa. T: Sinkku.
Kommentit (10)
Eräänä jouluna oli rahatkin vähän vähissä ja söin kalapuikkoja ja punajuurisalattia :)
Hyvää joulua sinulle. Nyt on minullakin rahaa ja safkaa enemmän.
Voi kun olisikin vielä sinkku ja lapseton ja saisikin syödä just sitä mitä haluaa... Nautihan herkuistasi.
on hyvä jos teet kaiken alusta asti itse. einesmössöt ovat ällöjä.
Valmisruokia tarjoavalle Saarioisille joulukuu on valmisruokamarkkinoilla perinteisesti koko vuoden tärkein ja kiireisin ajanjakso. Valmisruuan myynti kasvaa joulusesongin aikaan Suomessa huomattavasti ja joulutuotteet tuovat vuoden suurimman lisämyynnin. Viime vuosina suosiotaan on nostanut myös valmiiden laatikoiden tuunaus.
Valmisruokia tarjoavalle Saarioisille joulukuu on valmisruokamarkkinoilla perinteisesti koko vuoden tärkein ja kiireisin ajanjakso. Valmisruuan myynti kasvaa joulusesongin aikaan Suomessa huomattavasti ja joulutuotteet tuovat vuoden suurimman lisämyynnin. Viime vuosina suosiotaan on nostanut myös valmiiden laatikoiden tuunaus.
suoraan mistä?
suoraan mistä?
jos uskallatte niin vilkuilkaapa parin seuraavan päivän aikana ihmisten kärryihin:D
pääasiahan on, että itse tykkäät. Ei joulu ole mikään teatteriesitys, joka pitää suorittaa tietyllä tavalla.