Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa uskot miehesi mokaavan pahimmin joulun pyhinä?

Vierailija
20.12.2012 |

Velttoilee

Ei hoida lapsia riittävän tehokkaasti

Antaa mulle lahjaksi halvemmat lahjat mitä mä hälle

..Näitä pelkään jo etukäteen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla yhteistä joululomaa :)

Vierailija
2/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ruokien kanssa, eikä kynttilätunnelman luomisessa eikä saunan- ja takanlämmityksessä. Ehkä juo enemmän olutta kuin haluaisin vanhempieni läsnäollessa, mutta ehkä nekin tajuu, että se juo vaan ykköstä ja perhekaljaa (tykkää oluen mausta ja juo sitä janojuomana). Aiemmin on mokaillut antamalla mulle onnettomia lahjoja, mutta viime vuonna paransi huomattavasti. Todennäköisesti ei ole jaksanut panostaa toista vuotta putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei tarvitse pilata joulua jo etukäteen miettimällä miten siippa tulee sen kuitenkin pilaamaan.

Vierailija
4/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin koko joulun väliin mieluummin kuin "odottaisin" sitä samassa hengessä kuin sinä.

Vierailija
5/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sillä tavalla kuin minä haluaisin

Vierailija
6/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nöyryyttää mua kommenteillaan, haastaa riitaa, äkäilee, ei kuuntele lapsia tai mua, istuu koneella, ravaa kaupassa niin kauan aikaa ku kaupat aattona auki ym..

Vierailija
7/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi se onkin mun mies :)

Vierailija
8/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sellaista en osaa pelätä. Odotan kuin kuuta nousevaa, että joululoma tänään starttaa lennolla Lappiin.

Hyvää joulua!

Vierailija
9/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna joka kerta kun ollaan anoppilassa käyty, mies ja anoppi vetävät yhdessä aivan jumalattomat perseet.

Vierailija
10/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin normaalilta kuulostaa tuo, että jo etukäteen ennustetaan missä kaikessa mies mokailee. Itse ainakin odotan yhteistä joulua innolla.

Vierailija
11/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii omien ongelmiensa ympärillä, valittaa, kiukkuilee, ei auta eikä osallistu.Taidanpa tammikuussa pistää eron vireille.Onhan tätä jo kateltu.

Vierailija
12/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velttoilee

Ei hoida lapsia riittävän tehokkaasti

Antaa mulle lahjaksi halvemmat lahjat mitä mä hälle

..Näitä pelkään jo etukäteen.

Minä ainakin aion velttoilla heti kun talo on saatu siivottua. Ruoanlaitossa autan vaino jos hän näin haluaa. Usein meidät (minä ja muksut) kyllä ajetaan pihalle leikkimään sillä aikaa, kun äiti tekee sapuskan (siis tällaisen isomman setin). Olemme kuulemma vain jaloissa sisällä :)

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mun lahja maksaa, kunhan se on hauska.

Ihme asioista naisetkin saa ressin päälle.

Isi35

Vierailija
13/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotettavissa lämmintä ja rauhallista yhdessäoloa. Ei ehkä osaa sanoa mitä tuntee mutta nyt 30 vuoden yhteiselon jälkeen osaan sen tuhannesti lukea katseista, hipaisuista, huomioinnista esim. lahjavalinnoissa jne.

Olen hyvin onnekas vaimo!Toki suhde on kaksisuuntainen joten yritän kunnioittaa ja arvostaa myös osaltani!

Vierailija
14/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukamas unohtaa taas. Sitten lässyttää jotakin selvästä joulusta lapsille. Perkele joulu se on mullakin ja pitää munkin saada rentoutua. En mä niitä edes häiritse kun juon eri huoneessa netin ääressä, saavat istua sen kuusensa vieressä ihan rauhassa.

Vierailija
15/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat sitten olemme hyväksyneet toisemme kokonaisuutena, sillä parasta meissä on me kokonaisuudessaan ja huonointa meissä on me kokonaisuudessa. ;)

Vierailija
16/16 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti juo enemmän kuin on tarve. Hän ei varmaan tule kestämään lapsien jännityksen aiheuttamaa riehumista (Eli karjuu lapsille naama punaisena). Lisäksi ei varmaan saa aikaiseksi sopia vierailuaan omille vanhemmille joulun pyhille (Tämä ei tosin minua haittaa, jos jää kyläily väliin, vaikka appivanhemmat pahoittavat mielensä, ettei mennä käymään).

Yhdessä ollaan sovittu, että otetaan rennosti, eli ei oteta stressiä eikä tehdä aikatauluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi