Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa joka riidan yhteydessä esiin valttikorttinsa

Vierailija
23.11.2012 |

Hän muuttaa pois. Ja asioista syntyy riita kun hän paisuttelee asian tosi suuriin sfääreihin ja ottaa esille vanhoja asioita jotka ei liity millään lailla itse sillä hetkellä olevaan ongelmaan.

Esimerkiksi eilen otin esille kodin siivouksen. Siitä nousi hillitön huuto jolloin hän taas otti esille tämän että hän sitten lähtee.

Kyse oli siitä kun kerroin etten tahdo jaksaa. Käymme molemmat töissä ja mun kontolle yksikseni jää koko huushollin täys ylläpito ruokaostoksineen, astiahuoltoineen, pyykinpesuineen, siivoamisine, kaikkineen. Ja kun sanoin tästä niin mies suuttuu.

Oon kyllä kieltämättä vähän ollut suu auki tässä. V*tuttaa suorastaan. Mielestäni toi reagointi tuli täysin puskista.

Jep, kuinkas tästä nyt sitten eteenpäin? Töitten jälkeen ruokakaupan kautta kotiin hellan ääreen ja sen jälkeen pesemään pyykkiä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerta hoidat kaikki muutenkin... miten sun arki muka muuttuisi, kuin parempaan! Ukolta isot elarit eikä tarvitse katsoa aikuista kiukuttelevaa kakaraa siinä.

Vierailija
2/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin lähde käveleen. Mulla oli avopuoliso, joka aina uhkaili erolla, jos uskalsin avata suuni ja kritisoida jotain. Se eli kuin sika, ei siivonnut jälkiään, ryyppäsi liikaa jne. Mä sain tehdä kaikki kotityöt ja se vain pomotti. Onneksi tajusin lopulta lähteä, harmittaa, kun en lähtenyt aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies toteuttaa uhkauksensa ja muuttaa pois.

Vierailija
4/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyisit rauhallisella hetkellä mieheltä että miten jatkossa jaetaan kotihommat. Et siis puutu siihen että joudut nyt tekemään kaiken tai muuta vastaavaa vaan koetat suunnitella pelkästään tulevaa. Jos mies vääntää tällaisenkin aloituksen heti syyttelyksi ja riidaksi niin ei taida olla paljoa mahdollisuuksia jatkaa.

Jos asiasta päästään keskustelemaan niin listatkaa vaikka paperille mitä kumpikin tekee noin suunnilleen. Kannattaa miettiä homman toimivuutta eikä tuijottaa pelkästään tasapuolisuutta. Meillä mies halusi esim. vintin siivouksen. Ei halua että minä huomauttelen siitä vaan tekee sen silloin kun itsestä siltä tuntuu. Tämä on toiminut yllättävän hyvin vaikka joskus vintti siivotaankin sitten vain harvoin ja toisinaan usein. Mutta riittävästi kuitenkin. Tämä ei tietenkään toimi jos miehen käsitys on että riittää kun imuroi kahdesti vuodessa ja sinun käsitys taas on imurointi vaikka kerran viikossa.

Tietysti parasta voisi olla teille parisuhdeterapia. Kuulostaa siltä että ainakaan mies ei osaa keskustella/riidellä rakentavasti.

Vierailija
5/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano hänelle kylmästi että ala mennä sitten vaan. Jos lähtee - niin oikeasti - mitä tuollaisella miehellä olisi tehnytkään. Ja jos jää (mikä on varmaan todennäköistä), sitten tiedät että tuo on pelkkää p-puhetta. Älä ainakaan rupea kerjäämään että ei saa lähteä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tänään varmaan käyt siellä kaupassa ja hoidat hommat, mutta, samalla sun täytyy alkaa miettimään, kauanko aiot kestää noin lapsellista käytöstä? Minä toivon, että sun vastaus olisi, ettet enää ollenkaan. Eikö olisi mukavaa olla suhteessa, jossa molemmat olisivat aikuisia?