Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, meillä on sitten kihomatoja..

Vierailija
20.12.2012 |

Tyttö valitti pyllyn kutinaa jo eilen ja nyt sitten vilkaisin mikä siellä kutittaa. Pikkuinen kiemurteleva madonturjakehan se oli. Eikun apteekkiin ja koko perheelle pyrvinit naamaan ja petivaatteiden vaihtoon..

No mieluummin kuitenkin kihomadot kuin täit =) Jostain syystä minua ei edes ahdista, naurattaa vain..=)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmista kokemuksia. Täit lähtee kyllä vähemmällä työllä. Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä molemmista kokemuksia. Täit lähtee kyllä vähemmällä työllä. Tsemppiä!

Täit vaan on ällömpiä minusta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai lähtevätkö kerralla lääkkeiden oton jälkeen?

Vierailija
4/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteletko. Kyllä lääkehoitoa suositellaan jokaisessa hoito-ohjeessa, mihin minä olen törmännyt.

Vierailija
5/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jälkipolvi tulee aina ulos munituista munista. Jos estät uusien munien pääsyn elimistöön, ei tule uusia matoja. Kihomato ei lisäänny ihmisen elimistössä, vaan käy munimassa peräaukon ulkopuolella.

Vierailija
6/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pääsee helpolla petivaatteiden ja lelujen kanssa: ulos vain vuorokaudeksi, niin jo madot häipyy!

Mutta se lääke kyllä kannattaa syödä.

Vierailija
7/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jälkipolvi tulee aina ulos munituista munista. Jos estät uusien munien pääsyn elimistöön, ei tule uusia matoja. Kihomato ei lisäänny ihmisen elimistössä, vaan käy munimassa peräaukon ulkopuolella.

peräaukon seutu aamuin illoin erittäin huolellisesti. Olenkin tätä ihmetellyt, koska eiväthän ne madot siitä aukon suulta minnekään peseydy.

Vierailija
8/8 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin estetään uuden matosukupolven pääsy elimistöön. Lääke tappaa vain jo suolistossa olevat madot ja toukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme