Maailmanloppu ahdistaa
En nyt ihan oikeasti usko maailmanloppuun, mutta silti ahdistaa ja pelottaa :( Näin viime yönä untakin, että maailma muuttui erilaiseksi.
Ahdistaako muita vaikka ei uskoisikaan ennustuksiin?
Kommentit (16)
mutta etköhän sinä ap kestä sitä ahdistusta huomiseen, sittenhän tuo pelko on ohi. Tarvittaessa hae vaikka muutama siideri tai olut kaupasta ahdistuslääkkeeksi :)
Mutta toisaalta jos se tulee ei sille mitään mahda
mutta kai alitajuisesti olen asiaa ajatellut, sillä viime yönä näin minäkin apokalyptisen unen. Siihen liittyivät Gizan pyramidit ja Sfinksi.
Suurinosa ihmisistä uskoo olemattomaan ja on täysin
höynäytettävissä!
Jeesuksenkuvia nähdään milloinmissäkin paskatahrassa:DD!
Tämä ihmisryhmä uskoo ihan mihin haluaa.
ihan oikeasti ahdistaa, oli niin elävän tuntuinen uni ja kun heräsin niin en meinannut saada henkeä :( Ja en kestä kyllä huomiseen kun en saa kuitenkaan nukutuksi. Yritän kyllä ottaa rennosti, enkä tieoisesti usko koko juttuun, mut silti ahdistaa...
-ap-
ahdistukseen mut oon pojan kanssa yksin kotona niin en uskalla, vaikk nukkuukin niin jos sit herää ja äiti on ihan änkyrässä :D
400v ja sit alkaa alusta. Nyt loppuu semmoinen jakso ja 22.12 alkaa uusi jakso. Höpölöpöä tuommoista.
vittu ei ahdista.
Nämä lukemattomat aloitukset samasta höpöhöpöpöaiheesta taas vituttavat.
komppaan tätä.
Olisi kannattanut laskea monesko maailmanlopunennustus jo mun elinaikana on ennustettu tulevaksi. Ja edelleen hämmästyttää miten ihmiset vauhkoontuvat ja sätkivät typeryydessään.
Myös ihmettelen sitä, että mitä ne ihmiset panikoivat? Meillä kaikilla se viimeinen päivä tulee eteen ennemmin tai myöhemmin. Onko siihen tullut valmistauduttua?
No kohta jännitetään taas jotain uutta maailmanloppuennustetta.
Rauhallista joulua kaikille ja muistakaa olla varovaisia liikenteessä.
En ikinä saa tapettua itseäni ja pelkään kovasti myös luonnollista kuolemaa (on kokemusta suvusta hitaasti syöpään kuolemisesta), joten maailmanloppu tuntuisi helpolta tavalta lähteä.
Kaikenmaailman hullut on näihin uskoneet kyllä ihan tosissaan. V-95 kun Hale-Boppin komeetta ohitti maan, jotkut uskoivat ihan tosissaan että silloinkin tulee maailmanloppu,
ja Hale-Bopp on muka se Maya- kirjoituksissa nimetty Nibiru- planeetta. Monet jopa tappoivat itsensä.
Aivan järjetöntä touhua!
harrastin seksiä Kauko Röyhkän kanssa!
Olen siis kaikin puolin tieteellisesti ajatteleva, enkä kuulu mihinkään uskontokuntaan. Mulle jäi kaiketi trauman poikanen siitä, kun luin keväällä jutun fukushimasta. Siinä puhuttii, kuinka uuden maanjäristyksen osuessa tehdasalueelle, olisi 70prossan mahdollisuus että kaikki reaktorit kosahtaa ja silloin vapautuva päästö olisi määrältään riittävä tuhoamaan elämän planeetalta. Olin tuolloin vähän herkässä tilassa, kun läheinen oli juuri kuollut ja ehkä senkin takia menin lukiessa paniikkiin, en pystynyt ajatteleen selkeesti ja luin koko jutun hutasten ja käsitin että siellä olis jo tapahtunut joku paha järistys jne. Tuosta on jäänyt joku erittäin itsepintainen ahdistus, vaikka juttukin taisi olla lähinnä uutisankka (niistä ei varmaan oo tänä vuonna ollut pulaa) ja muutenkin se fukushiman tilanne on jo rauhottunu... On tullut kyllä kaikki mustista aukoista ydinsotaan mietittyä läpi tässä parin pvn aikana:p nyt on mieli sikäli vakaa et oi-ke-as-ti ei pitäisi olla mitään järjellistä syytä maailman loppuun, varsinkaan tänään. Silti totta on ettei todennäköisesti helppoja aikoja tulla elämään, jos ihmiskunta rupeaa keikauttamaan tämän planeettamme kantokyvyn nurin...se ei huomenna tapahdu eikä tod.näk. edes meidän elinaikana. Pistää vain miettimään, että loputon kerskakulutus ei voi jatkua ja painoa pitäisi alkaa antamaan enemmän muille arvoille. Toivonkin että tämä olisi sen uuden ajan alku jona asioihin alettaisiin suhtautua tiedostavammin. Onneks vihreät arvot on olleet nousussa, mut vielä hieman pinnallisesti.
Huoh, tulihan joristua. Jokohan tulis unikin. Tähän asti on ollut vähän höntti olo ja heräilee pienimpäänkin rapinaan. No minkäpä herkälle mielelle voi. Oon ihan onnellinen sit kun huominen on ohi ja pääsee juhlimaan omia synttäreitä läheisten ihmisten kanssa 22. pv. Ois se vähän kohtalon ivaa jos ei pääsisi:p
viime yönä unta maailmanlopusta:D Siinä jotkut alienit tai vastaavat oli soluttautuneet Maahan ja enää muutama oikea ihminen oli jäljellä takaa-ajettuna ja piileksivänä, minä tietysti mukaanlukien. Mitähän sitten tänä yönä... Hyvää maailmanloppua ja värikkäitä unia muillekin!
nyt hyvät ihmiset. Ettekö lukeneet sitä lehtijuttua, jonka mukaan mayakalenterin maailmanopun olis pitänyt tulla jo 7 kk sitten. Ne ei tienneet, että roomalaiset lisää karkaspäivät n. joka 4. vuosi :)
Hyvää yötä ja iloista joulua kaikille!
Jos tulee niin se tulee ihan mikä päivä tahansa :)
Tuskin siitä etukäteen tiedotetaan :P
Elä jokainen päivä siten, ettei tarvitse ihmetellä onko jotain haluamaasi jäänyt elämättä tai kokematta.
vittu ei ahdista.
Nämä lukemattomat aloitukset samasta höpöhöpöpöaiheesta taas vituttavat.