Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsenne koulussa noi Fjällräven-reput nyt kova hitti?

Vierailija
19.12.2012 |

Lapseni toivoisi sellaista, mutta minusta tosi ruma ja maksaa liikaa. Miten noin rumat reput voi olla in?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki valittaa niistä kapeista olkahihnoista. kånken on tietääkseni suunniteltu juuri niin että se on ergonominen selälle. mulla on ollut sellainen monta vuotta ja on ihan selkeästi paras reppu joka mulla on ollut, olen käyttänyt sitä matkoillakin mutta ilmeisesti koskaan en ole niin painavaksi sitä saanut että hartiat olisi kipeytynyt

Vierailija
2/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suora selkä voi parhaiten. Kun Kånken tuotiin markkinoille vuonna 1978, se oli suunniteltu ratkaisemaan koululaisten selkäongelmat. Tuohon aikaan selkäongelmat olivat levinneet yhä alemmas ikäluokissa, ja olkalaukut olivat yhä suositumpia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suora selkä voi parhaiten. Kun Kånken tuotiin markkinoille vuonna 1978, se oli suunniteltu ratkaisemaan koululaisten selkäongelmat. Tuohon aikaan selkäongelmat olivat levinneet yhä alemmas ikäluokissa, ja olkalaukut olivat yhä suositumpia."

Ei kyllä oikein toimi, kun ei ole pehmustettuja olkahihnojakaan.

Ja muutenkin tosi ruma, pelkkä laatikko, johon lätkästy joku merkki, nykyään kai muotibrändi!

Ihan yhtä hullu juttu kuin Svea-pipo pari vuotta sitten!

Vierailija
4/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat silloinkin muotia ainakin meillä päin. Hyvä reppu se on.

Vierailija
5/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

repun täydeltä esim maitoa kotiin? Entä onko eroa kesävaatteissa vs toppatakissa?

Kaupassa kävijä

Vierailija
6/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ohuet hihnat, jotka hankasivat hartiat veri-mustelmille jos sinne erehtyi lastaamaan liikaa painoa. Lisäksi reppu oli aika pieni, joten isoja kirjoja tai kansioita ei tainnut mahtua.

Vierailija
7/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteiässä, lukiossa ja vielä yliopisto-opintojenkin alkuajan käytössä. Oli tosi ihana. Istuma-alusta, joka oli repussa mukana ja tukena oli myös tosi kiva, taisin sitten monet festarit sillä alustalla istuttuani hukata sen alustan jonnekin.

Olkahihnat oikeasti vähän epäkäytännölliset mutta mä luulen, että ostan joskus itelleni sellaisen. Itseasiassa ykskään reppu ei ole ollut mulle yhtä rakas kun kånken.

Reppu on varmaan vieläkin vanhempieni luona. En olisi halunnut luopua sen käytöstä mutta lopulta vetskari petti ja se, jonka suutari vaihtoi siihen ei ollut läheskään yhtä hyvä kun alkuperäinen ja uusi vetskari petti tosi pian vaihdon jälkeen. Silloin luovutin ja päätin, etten enää yritä korjata sitä.

Jos on vielä yhtä kestävä niin hyvä monivuotinen hankinta. Reppu on ajaton ja aina muodissa ainakin joidenkin joukossa.

Vierailija
8/31 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tällaisesta ennen kuullutkaan, mutta teini halusi synttärilahjaksi, ja on näkynyt monella muullakin täällä länsirannikolla. Jonkinlainen status-merkki näyttää olevan. Ei ole kovin erikoinen mielestäni, mutta 15 v tykkää kovasti.

Vierailija
9/31 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut muotia ainakin Pohjanmaalla ja on sitä edelleen. Hyvä reppu, kestää paremmin kuin muut "muotireput".

Vierailija
10/31 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissä on kapeat hihnat juuri sen takia että ne ei paina.... Ne eivät ole kalliita edes eikä rumia........

Ne auttavat selkäongelmiin! P.s.KOkemusta on... Ennen en jaksanut kantaa reppua missä on n.3 aineen kirjat nyt yläasteelle siirryttyä jaksan kantaa jopa kuuden/seitsemän aineen kirjat repussa pitkiäkin matkoja.

Nimim:Fjällräven Kånken isältä tytölle...

Isälläni siis on vanhanmallin kånken ja minulla 2 uuden mallin. nahkainen (hinta:135e ei kallis mun budjettiin) ja kankainen (75 eikä sekään kallis voisin ostaa kånkenini kuukausirahoillani joka kuukausi) Jos kankainen on mielestäsi ruma niin osta nahkahihnoilla.

Nimim:Onnellinen kånkenin omistava tyttö :)

Vierailija
11/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niissä ole liian kapeat olkahihnat painavien kirjojen kantamiseen?

Vierailija
12/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellani ei ollut. olin yla-asteella ja lukiossa silloin

Vierailija
13/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki

Vierailija
14/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellani ei ollut. olin yla-asteella ja lukiossa silloin

90-luvullakin in. Silloin itse koulutieni kulkenut fjällraven selässä.

Vierailija
15/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joku venäläinen pula-ajan reppu mieleen. Ja jos todellakin vielä tekee haritiat kipeäksi ohuine remmeineen, niin olkoot lapsen toive tai ei, en todella sijoita siihen 60 euroa. ap.

Vierailija
16/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista repuista mahtaa olla kyse? Mulla on itselläni koko ajan käytössä yksi tuon merkkinen, ihan on muodokas selälle, rinnan ja vyötärön yli tukiremmit ja olkaimet paksut topatut. Ainakin mulla ihan hyvä reppu. Ulospäin näyttää ihan perusrepulta.

Vierailija
17/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedä. Oman kokemukseni mukaan on kestävä reppu joka on iso plussa un en tykkää koko ajan ostaa uutta.

Vierailija
18/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee joku venäläinen pula-ajan reppu mieleen. Ja jos todellakin vielä tekee haritiat kipeäksi ohuine remmeineen, niin olkoot lapsen toive tai ei, en todella sijoita siihen 60 euroa. ap.

Itse pidän peppuja tosi kauniina, ja meillä on ollut kerhoreppuna. Kuopuksen vaippalaukkuna on nyt sellanen minikånken.

Mutta hihnat on olemattomat. Ei sellaisella ala-asteikäinen voi kantaa kirjojaan. Siksi ei myöskään täällä koulurepuksi. Ihanasta ulkonäöstään huolomatta.

Vierailija
19/31 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista repuista mahtaa olla kyse? Mulla on itselläni koko ajan käytössä yksi tuon merkkinen, ihan on muodokas selälle, rinnan ja vyötärön yli tukiremmit ja olkaimet paksut topatut. Ainakin mulla ihan hyvä reppu. Ulospäin näyttää ihan perusrepulta.

Kyseisellä merkillä on varmasti monenlaisia reppuja, Mutta tämä "ohuthihnainen muotireppu" on se känken.

http://www.retkiaitta.fi/product/5/fjallraven-kanken

Vierailija
20/31 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö no todellakin on muotia, nykyään noi reput!!!!