Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa vanhemmille raskaudesta?

Vierailija
19.12.2012 |

Olen ajatellut kertoa vanhemmilleni raskaudestani jouluna lahjan muodossa. Pelkkä ultrakuva on vähän tylsä, niin olisiko teillä ideoita lahjasta johon ultrakuvan voisi sisällyttää? Muutkin lahjaideat joilla voisin asian vanhemmilleni ilmaista ovat tervetulleita!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja äisti saa tietää, että "oot ollu silleen".

Ei vaiskaan.

Osta kaunis valokuvakehys ja laita ultrakuva siihen.

Mukaan kaunis viesti, milloin laskettu aika ja että silloin saa vaihtaa tilalle oikean kuvan.

Vierailija
2/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä, että sanoo sopivassa välissä että "ai niin, me saadaan lapsi kesäkuussa"? Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://imgur.com/gallery/Gna4r

Joku tämäntyyppinen kuva vois olla hauska.:)

Vierailija
4/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras tapa kertoa raskaudesta on kertoa raskaudesta. Mutta tuo ultrakuva kehyksissä ja siihen tieto, että esim. toukokuussa tähän saa uuden kuvan, olisi myös ehkä kiva. Silti epäilyttäisi - saako siitä ultrakuvasta edes selvää, mistä on kysymys? Kaikki isovanhempi-ikäiset eivät ole moisia nähneet eivätkä kertomatta tajuaisi, mitä kuvassa on.

Vierailija
5/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat tietää muiden sukulaisten kautta. He menettivät oikeutensa tietää minun asioistani kauan sitten, kun teininä siivosin jokailtaisten kännien seurauksena lattialta lasinsiruja, pesin seinältä verta ja vaihdoin oksennusta täynnä olevia lakanoita ja kun he tukea tarvitessani käänsivät selkänsä ja kieltäytyivät puhumasta kanssani puoleen vuoteen. Toki voin sitten aikanaan lähettää lapsesta kuvia ja kutsua ristiäisiin ja rippijuhliin, mutta muuta he eivät minun lapsestani irti saa.

Vierailija
6/6 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi expect the unexpected kuva vois olla oikeesti hyvä, koska vanhempani eivät todellakaan osaa odottaa tälläisiä uutisia. Ja siksi juuri haluan tehdä sikiämisestäni niin ison numeron, niinkuin joku asian ilmaisi, koska raskaus on tai siis tulee olemaan vanhemmilleni todellinen yllätys ja tuntuisi jotenkin tyhmältä ilmoittaa sitä jollain tylsällä tavalla.

Kiitos kaikista ideoista. Lisää saa laittaa tulemaan!