Tuttavani ylpeilee sillä että lapsensa on iceheartsissa
En pysty käsittämään mitä ylpeilemistä? Eikö se ole aika noloa ja hävettävää että lapsella asiat niin huonosti että pitää saada niin voimakkaita tukitoimia? Minä en kehtaisi kaikille asiasta kertoa.
Kommentit (10)
Onhan se ylpeilyn aihe että jotain noin hienoa on olemassa. Nää lapset jotka ei pysty sopeutumaan tavallisiin harrastuksiin eivät edes välttämättä ole niin ongelmaisia kuin ajatellaan. Esim. ylivilkkaat lapset vaan tarvitsee enemmän tukea siellä harrastuksissa.
Mä toivoisin että lapseni voisi harrastaa paikassa jossa harrastaminen on monipuolista ja töissä on ammattilaisia jotka oikeasti tukee lasta ja tekee lasten kanssa asioita eikä vain valmenna. Harmi vaan että iceheartskin on niin täynnä että ei sinne ihan "tavalliset" lapset pääse :)
Porukka koostuu lähinnä lastenkotinuorista sekä mamuista. Väkivaltaongelmaa on.
Että pojat ovat kaikki jääsydämiä eli tunteettomia!
Muuten olen kyllä sitä mieltä et hyvä juttu, jos toimii.
No eikö kyse ole jäkiksestä, jossa väkivaltainen käyttäytyminen on jos ei vielä statussymboli, niin ainakin normihyväksyttyä.
Iceheartsissa on aivan tavallisiakin lapsia.
Osa on ns. ongelmaperheistä mutta ei todellakaan lähellekään kaikki! Mukana on esim. adhd-lapsia jotka eivät ominaisuuksiensa vuoksi pysty muuhun harrastustoimintaan ja ovat impulsiivisuutensa vuoksi helposti mukaanvietävissä kaikkeen ei-toivottuun aktiviteettiin.
Porukka koostuu lähinnä lastenkotinuorista sekä mamuista. Väkivaltaongelmaa on.
Tarkoitushan on juuri tukea noita poikia, joilla on vaikeuksia pärjätä tavanomaisissa olosuhteissa.
ap:nko mielestä tutun pitäisi olla hiljaa siitä, että hänen lapsensa saa apua ongelmiinsa? Mitä se ap:ta riepoo, jos tuttu kertoo perheensä asioista? Hän on ehkä erehtynyt pitämään ap:ta ystävänään tai muuten vaan luotettavana ihmisenä, jolle voi jutella ja joka ehkä voisi ymmärtää häntä, jopa tukeakin.
Eivät ole sossupummeja eivätkä ongelmaperhe.
Eivät ole sossupummeja eivätkä ongelmaperhe.
"Oikeassa" joukkueessa se on ihan hirveetä rankkausta, ne lapset kuitenkin haluu vaan pelata ja nauttii siitä.
En ymmärrä miksi jotain 5v pitää peluuttaa oikeissa peleissä monta kertaa viikossa plus treenit.
En itse sanoisi mitään.