Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettääkö ketään muuta toi USAn ampumistapaus?

Vierailija
18.12.2012 |

Itsellä 4vuotias lapsi enkä pysty edes lukemaan noita juttuja mutta kun näen valokuvia niin silmät kostuvat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puukotti 22 lasta mutta eipa niiden kohtaloa kukaan itke eika asiaa puida maailmanlaajuisesti.

Vierailija
2/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä itkettää.

Kun miettii niitä raukkoja pieniä lapsia ihan peloissaan ja järkyttyneinä..

Tai niiden omaisia..

En pystyisi itse enää elämään jos omalle kohdalle tapahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ajatusta, että elämme maailmassa jossa lapset voidaan ampua vaikka kesken päiväkotipäivän. Kai nämä ilmiöt Suomeenkin rantautuu joskus.. Siispä suljen asian aktiivisesta tietoisuudestani.

Vierailija
4/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehteä lukiessa.

Vierailija
5/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä ei kuollut ketään joka olis merkinnyt mulle henkilökohtaisesti mitään.

Vierailija
6/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä ja kohta pitäisi mennä aamukahville ja kyyneleet valuu poskilla...

ap

Vierailija
7/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun olen asunut ko paikkakunnalla ja itsellä on pieni lapsi. En pysty lukemaan juttuja.

Vierailija
8/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle 5nen... tunne on kamala.

ap

Vierailija
9/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yksi vaaleatukkainen tyttö jäi mieleen. Oli niin samanoloinen kuin oma ekaluokkalainen tyttöni.

Vierailija
10/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä ei kuollut ketään joka olis merkinnyt mulle henkilökohtaisesti mitään.

Vierailija
11/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ahdistaa kidutetut lapset.

Vierailija
12/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... surullista ajatella miten valtava menetys ja tragedia tämä on ollut isolle määrälle ihmisiä Newtownissa ja lähellä. Tulee vaikuttamaan vuosikymmeniä ihmisten elämään.

Niin turha ja ns. hyödytön tapaus kuin vain voi olla.

Vierailija
13/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista kipua ja kauhua nuo viattomat lapset ovat kokeneet ennen kuolemaa. Ei kenenkään tarvitsisi kokea sellaista.

Vierailija
14/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren myös kaikkea muuta kauheutta ja toivon asioita paremmiksi. Ja jos itse voin tehdä jotain pientä niin teen.

Vierailija
15/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pallolla tapahtuu jatkuvasti niin karmeita asioita pienille ihmisille, että tuollaiset kouluampumiset ovat kaikessa mittakaavassa melko pientä. Tottakai tämäkin tapaus on erittäin järkyttävä tapahtuma, mutta lapsia asuu esimerkiksi kehitysmaissa aivan käsittämättömissä oloissa ja heitä kohdellaan järkyttävällä tavalla, niin eipä tuollainen enää erotu siinä massassa. Toki tällaiset tapaukset ovat herkkua iltahömppämedialle, kun he voivat repiä otsikoita useiksi päiviksi. Sehän tästä tekee vielä surullisempaa, että nämä asiat nostetaan pintaan, mutta kaikkea sitä muuta pahuutta ei kukaan juurikaan jaksa huomioida...

Vierailija
16/16 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi se luokkakuva n. kuukauden takaa, josta vain yksi taitaa olla elossa.. Nyt loputtoman turhaa ja surullista. Voi miten pieniä enkeleitä heistä tuli aivan liian varhain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi