kaikki kuplakuoreen mahtuvat lahjavinkit kehiin!
pitäisi viime tipassa (tänään tai huomenna) lähettää vielä pari lahjaa, sellaisia mitkä mahtuisi kuplakuoreen eli paksuus saa olla sellaisen 2,5cm max, muuten noin a4 -kokoinen muilta mitoiltaan. Auttakaa please!
Lahjat tulee kahdelle 30-35v ikäiselle naiselle (kälyjä) jotka tykkää pentik, marimekko, iittala yms jutuista. Asun itse "pöndellä" ja vasta siis tänään menossa pitemmän matkan päästä kaupungille. Siksi kyselen etukäteen kun ei ole mahdollisuutta kierrellä kaupoissa paljoakaan.
Onko vaikka aarikalla, pentikillä tms jotain tuollaisiin mittoihin mahtuvia koristeita tai muuta vastaavaa? Yhtenä vuonna ostin sellaiset pöytätabletit 4kpl jotka mahtui kuplapussiin ja olivat mieluiset.
Mielellään asiallisia vinkkejä eikä "aarikka on junttia" tms kommentteja.
Kaikki jouluiset jutut siis kehiin.
Kommentit (12)
Pentikillä oli ainakin myynnissä kirjanmerkki, lisäks kuplakuoreen mahtuu cd-levy, kirja, pieni hajustettu tuikkupaketti, lahjakortti jonnekin, nahkaset sormikkaat, joku magee heijastin... postissa oli myös paljon jouluaiheisia lahjoja myynnissä jotka mahtuu pieneen kuoreen
Pöytäliinat jne tekstiilit.
Jos mainitsemistasi merkeistä saa poiketa, kaikki pehmeät paketit ovat hyviä. Kaulahuivit, pipot, käsineet, sukat. Enkä puhu nyt mistään Prisman trikoosukista.
löytyy! Varsinkin aarikalla ja pentikillä on paljon tuollaisia kuoreen sopivia lahjatavaroita, marimekolla tietysti lisäksi tekstiilit, kosmetiikka ja muut pussukat.
Helppo ja varmaan käyttöön menevä lahja on marimekon klipsilukolliset pussukat, sopii vaikka meikkipussiksi käsilaukkuun.
jäi yksi olennainen viiva pois: siis kosmetiikka- ja muut pussukat!
Ja ota se kuplakuori mukaan kauppaan ja sovittele niitä tavaroita kuoreen jo ennen ostamista, ei tule ostettua liian isoja lahjoja.
- arpoja
- lehtiä, ristikoita
- kalenteri
säästöbudjetilla itse ostin enkelikellon toiseen pakettiin ja pienen kirjan toiseen.
on ainakin kivoja heijastimia. Marimekolta voisi laittaa patalaput. Joulusuklaalevy?
kuplapusseihin mahtuvia postitettavia lahjoja. Eli menet suoraan postiin, hinnat on suurinpiirtein samoja kuin kyseisten merkkien myymälöissäkin. Oli huiveja, koristeita, pannunalusia, koruja- vaikka mitä! Suosittelen.
Mä olen tuon ikäinen ja ilahtuisin Noita Nokinenä-kuunnelmacdistä. :)
Runokirja.
Huivi.
Iittalan glögilusikat ja mukaan paperiservetit.