Mies ei vastaa tekstariin
Näin ihastusta pe iltana ja juteltiin asioista ja halittiin koko yö... Eilen illalla lähetin tekstarin et oli kiva nähdä ja et se kerto mulle asioistaan. On just eronnu yli kymmenen vuoden suhteesta ja kait vieläkin ihan hajalla jatkuvista riidoista ym.
Mutta nyt se ei ole vastannut mulle mitään. Tarkoittaako se ettei sitä kiinnosta...
Kommentit (64)
17. päivä laittanut viestin ja nyt miettii toista! Apua, tooosi ahdistavaa. Not. Miksi pitää pelata? Ei miehetkään yleensä pelaa, jos ovat normaaleja. Kyllä mä ainakin jo nyt laittaisin viestin, miten joulu mennyt ja jotain tulevasta tapaamisesta kirjoittaisin.
yleensä miehet tosiaan on itsekin yhteydessä jos niitä kiinnostaa- voithan sinä sen viestin laittaa, mutta sitten on se mahdollisuus, että mies on jollain lailla kiinnostunut, mutta jos vaikutat liian epätoivoiselta, niin se kiinnostus lopahtaa. Sen sijaan jos annat tilaa, niin ehkäpä mies tajuaa että kyllä sitä kiinnostaa (täytyy tosin sanoa että ei ainakaan omalla kohdalla ole koskaan käynyt näin).
Ihmettelen kyllä vaan kovasti tätä vastaamatta jättämistä! Miten se voi olla niin vaikeaa ilmoittaa sitten vaikka sillä tekstarilla, että sori mutta ei nyt ihan kolahtanut?? Todella inhottavaa kun on sanonut kaikkea ihanaa ja oltu sylikkäin koko yö, ja sitten ei enää kuulu mitään. Ja minun tapauksessani vielä viisi yötä. Ihme touhua!
T: se toinen viime perjantaina treffeillä ollut
ai jai, ei pidä koskaan ottaa miestä joka on juuri eronnut - ei koskaan.
mä sain takkiini pahasti, olin laastari ja tuin ja puin ja syötin.
yks päivä se rakastuikin toiseen. ja kun minä odotin koska meidän yhteinen elämä alkaa.
Ihmettelen kyllä vaan kovasti tätä vastaamatta jättämistä! Miten se voi olla niin vaikeaa ilmoittaa sitten vaikka sillä tekstarilla, että sori mutta ei nyt ihan kolahtanut?? Todella inhottavaa kun on sanonut kaikkea ihanaa ja oltu sylikkäin koko yö, ja sitten ei enää kuulu mitään. Ja minun tapauksessani vielä viisi yötä. Ihme touhua!
se kait koetaan yleensä itselle vaikeaksi toimenpiteeksi se että pitää tuottaa toiselle pettymys. Olen itsekin huomannut että kaikenlaisia selityksiä sitä vaan ennemmin keksii kuin sanoo suoraan, en tiedä miksi, ja näin kaikki miehetkin on toimineet, jos ei erikseen ala kyselemään niin tuo yhteydenpidon hiljeneminen on ainoa merkki ettei kiinnosta. Olenkin tullut siihen tulokseen, että en mene kyllä jatkossa enää sänkyyn ennen kuin mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, kun kyllä siitä muussa tapauksessa aina vähän hyödynnetty olo jää kun miehestä ei enää kuulukaan.
miehet kyllä keksii kaikkea ihanaa sanottavaa siellä sängyssä joo, mutta monestihan se nyt on ihan vaan kusetusta. Jos sen sijaan mies jaksaa treffata vaikka pari kuukautta ja on kiinnostunut ihan toisen ajatuksistakin niin se saattaa olla jopa oikeasti kiinnostunut. Ainakin jonkin aikaa..
miehet kyllä keksii kaikkea ihanaa sanottavaa siellä sängyssä joo, mutta monestihan se nyt on ihan vaan kusetusta. Jos sen sijaan mies jaksaa treffata vaikka pari kuukautta ja on kiinnostunut ihan toisen ajatuksistakin niin se saattaa olla jopa oikeasti kiinnostunut. Ainakin jonkin aikaa..
siis, että treffata pari kuukautta ilman seksiä.
se kait koetaan yleensä itselle vaikeaksi toimenpiteeksi se että pitää tuottaa toiselle pettymys. Olen itsekin huomannut että kaikenlaisia selityksiä sitä vaan ennemmin keksii kuin sanoo suoraan, en tiedä miksi, ja näin kaikki miehetkin on toimineet, jos ei erikseen ala kyselemään niin tuo yhteydenpidon hiljeneminen on ainoa merkki ettei kiinnosta. Olenkin tullut siihen tulokseen, että en mene kyllä jatkossa enää sänkyyn ennen kuin mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta, kun kyllä siitä muussa tapauksessa aina vähän hyödynnetty olo jää kun miehestä ei enää kuulukaan.
mies halunnut seksiä? Voi olla, että se oli sitten lähinnä sen perässä ja kun ei sitä kuulunut niin ei miehestäkään kuulu- missä tapauksessa on todella hyvä, ettet erehtynyt mitään sen kanssa tekemäänkään. Itse oon kyllä huomannut, että loppujen lopuksi ne miehet, joista itse oli kiinnostunut mutta jotka taas halusi vain seksiä, niin kyllä sitä sitten jonkin ajan päästä itsekin tajuaa, että eihän meistä nyt mitään paria olisi voinut tullakaan (nää miehet on tajunneet sen vaan heti mutta kun ne on aina sitä seksiä vailla niin lepertelevät jotakin)
Kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä, näin se vaan menee. Ns. tapailuvaiheessa on normaalia parin-kolmen päivän hiljaisuus ja tuota samaa noudatan itsekkin. Sänkyyn menemisellä ekoillakin treffeillä ei ole kiinnostavuuden kannalta mitään merkitystä, mikäli se kemiaksikin kutsuttu kahden ihmisen väliltä löytyy. Yhdessä oltu jo pidemmän aikaa, annan tilaa hänelle ja hän minulle. Silti tiedämme, että se toinen on olemassa ja vain minua varten.
että jos miestä kiinnostaisi, vastaisi kyllä. Minusta todella raukkamaista olla vastaamatta. Voisi edes vastata, että oli kivaa mutta nyt ei ole haluja sen enempään.
anna miehelle aikaa ja sitten tapaatte. Hyvät joulut voit toki toivottaa. Älä ahdista häntä ja yritä saada etenemään liian nopeasti.
Vaikeita nämä uuden suhteen alut Ap
ei alulta. Laitoitko myös jouluviestin?
Ymmärrän sinua hyvin, itsekin tapasin pari viikkoa sitten miehen ja täällä palstallakin kirjoittelin kärvistellen kun miehestä ei kuulu. Vastasi kyllä viesteihini heti ja ehdotti tapaamisia. Nyt mies on alkanut ottaa yhteyttä aktiivisemmin, joten ihan hyvältä vaikuttaa :).
Mutta tuo etti viestiin vastata on hyllä huono merkki. Alkaako miehen etunimi muuten T:llä...;).
Täällä on niin kärkkäästi kielletty lähettämästä mitään niin olen ollut lähettämättä... Itse siis alunperin lähetin näkemisen jälkeen viestin johon ei tullut vastausta. Yli viikko mennyt...
voit mielestäni laittaa miehelle viestin, esim:
" Hei, mitenkäs joulun vietto on sujunut? Vieläkö olet halukas näkemään vai mistä tämä radiohiljaisuus johtuu..?"
Eikai aikuinen mies viitsi pihtaria tapailla.
Ollaan tunnettu keväästä ja nyt syksyllä käytiin kolmillla treffeillä. Niistä kaksi vikaa ollaan nukuttu yhdessä mutta ei seksiä kuitenkaan, mies tosin oli aika kuumana.
on että mies vastaa jos sitä kiinnostaa. Näitä kyselyjä tulee aina tällaisille palstoille vuodesta toiseen ja vastaus on sama. Minä tapasin 2 viikkoa sitten miehen ja ollaan tavattu siitä lähtien n.3 kertaa viikossa ja ainakin jokatoinen päivä oltu yhteydessä soittamalla tai teksatailemalla. Mies soittaa oma-alotteisesti ja vastaa AINA viesteihin. Jos molempia kiinnostaa tarpeeksi, asiat etenee kuin itsestään. Muussa tapauksessa on jatkettava matkaa. Mies tarvitse luultavasti nyt omaa aikaa eron jälkeen. Älä ryhdy laastariksi.