Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vastaa tekstariin

Vierailija
17.12.2012 |

Näin ihastusta pe iltana ja juteltiin asioista ja halittiin koko yö... Eilen illalla lähetin tekstarin et oli kiva nähdä ja et se kerto mulle asioistaan. On just eronnu yli kymmenen vuoden suhteesta ja kait vieläkin ihan hajalla jatkuvista riidoista ym.

Mutta nyt se ei ole vastannut mulle mitään. Tarkoittaako se ettei sitä kiinnosta...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekis mieli lähettää kysymys miksei vastaa, voidaan mun puolesta olla vaikka kavereita alkuun

Vierailija
22/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla lähetin tekstarin et oli kiva nähdä ja et se kerto mulle asioistaan.

OK! Vai lirkutella naismaiseen tapaan, että niin minustakin!

Kuten kerroit, juuri eronnut pitkästä suhteesta, kiinnostus ei nyt ole sellaista, mitä sinä toivot. Anna kaverille aikaa käsitellä eroaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kun ei mitään

Vierailija
24/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää esittää selkeä kysymys, jotta hän tietää, että haluat vastauksen viestiin.

Vierailija
25/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraakkeli vastaa: Ei ole kiinnostunut susta. Jos olisi, olisi vastannut tekstariin edes jotain. Etsi uusi.

Vierailija
26/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkä näistä jutuista niin vaikeita. Jos pitää tulla av-palstalle kyselemään analyysiapua, vastaus on aina sama: ei se ole kiinnostunut. Jos se olisi kiinnostunut, sä tietäisit sen jo. Ikiaikainen totuus ja aina yhtä oikeaan osunut.

Vierailija
27/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan kaikki ihmiset eivät ole.

Jos se mies on töissä, tuskin ehtii vahtia kännykkäänsä koko aikaa. Mulla on ainakin kännykkä käsilaukussa, ja hyvä jos kerran tai kaksi kertaa päivässä huomaan tarkistaa tulleet viestit. Joten odota nyt iltaan, josko vastaisi sitten - JA jos ei ole vastannut (voi vaikka unohtaa vastaamisen, jos iskee asiakas paikalle kesken vastaamisen), soita sille illalla ja juttele puhelimitse asiasta.

Tuskin se nyt on eilisestä oikeasti mieltään muuttanut, jos on oma-aloitteisesti eilen viestitellyt sinulle helliä.

Vierailija
28/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähdin la kotiin eikä olla sen jälkeen juteltu mitään, paitsi se mun eilinen tekstari. Sovittiin tosin et nähdään joulun jälkeen... Kun se kysy millon lähden joulun viettoon ja sanoin et ti ja se sano ettei ehdi sitä ennen näkemään.

Vierailija
29/64 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
30/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihastusta pe iltana ja juteltiin asioista ja halittiin koko yö... Eilen illalla lähetin tekstarin et oli kiva nähdä ja et se kerto mulle asioistaan. On just eronnu yli kymmenen vuoden suhteesta ja kait vieläkin ihan hajalla jatkuvista riidoista ym.

Mutta nyt se ei ole vastannut mulle mitään. Tarkoittaako se ettei sitä kiinnosta...

Miehet ei vastaa yleensä tekstareihin jossei niissä ole kysymysmerkkiä...

Vierailija
31/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin väärin, luin, että se MIES lähetti sulle tekstarin eilen.

Eli se ei ole vuorokauteen vastannut sulle?

Pakko sanoa, että vaikuttaa siltä, että on katumapäällä tai vaimo kyttää vieressä puhelinta.

Vierailija
32/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se oli niin ihana ja kohtelias ja teki ihanaa aamupalaa ym :(

Vierailija
33/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vastaa yleensä tekstareihin jossei niissä ole kysymysmerkkiä...

VAstaa ne tossa vaiheessa tutustumista, jos ne on kiinnostuneita.

Vierailija
34/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se oli niin ihana ja kohtelias ja teki ihanaa aamupalaa ym :(

Tää olikin provo tai sitten olet poikkeuksellisen nuori tai taukki ja molemmissa tapauksissa - anna eroamassa olevan miehen etsiä seuraa muualta. Sä et saa siltä mitään hyvää.

Vierailija
35/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäpä sille voi, että totuus ei ole kovin kiva. Tai voidaanhan me sanoa, että se äijä on varmasti tosi kiinnostunut susta ja yrittänyt soittaa epätoivoisesti viimeiset viisi päivää, mutta puhelinlinjoissa on vikaa, kun on tätä lumipyryä. Älä huoli, kyllä se kohta ottaa yhteyttä. Tekihän se ihanaa aamupalaakin! Parempi?

Vierailija
36/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutat vaan itseäsi jos nyt alat odottamaan liikoja. Jos miehellä on ollut juuri yli kymmenen vuoden suhde ja vaikka viimeiset ajat olisi olleet kuinka huonoja niin ei se siitä ihan hetkessä yli pääse vaikka pitäisikin susta. Tiedän että et jaksaisi etkä haluaisi odottaa mutta ihan oikeasti on parempi nyt antaa ajan kulua ja pölyn laskeutua. Mies ottaa kyllä yhteyttä sinuun sitten kun on valmis jos todella on kiinnostunut.

Vierailija
37/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerrankin niin ihastunut et haluis vaan antaa palaa

Vierailija
38/64 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin vaikeeta. Olen tosi ihastunut ja tekee niin mieli viesti lähettää. Ap

Vierailija
39/64 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ei olla erottu vaikka kriisi meneillään onkin.

Kerropa kaupunki niin katsotaan oletko se sinä

Vierailija
40/64 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin olin itsekin treffeillä viime perjantaina, muutaman kerran ollaan miehen kanssa tapailtu. Aina on sanonut miten mukavaa on ja niinpoispäin. Sitten laitoin samana iltana viestin että kiitos, oli tosi mukavaa ja hyvää yötä. Siihen ei vastannut ja ajattelin että no eipä siinä nyt mitään kysymystä varsinaisesti ollutkaan, vaikka hyvänyön toivotus tietysti on ihan kohteliasta palauttaa... No eilen sitten laitoin hyvän joulun toivotuksen ja kysyin, onko loppuviikon tapaaminen vielä voimassa. Ihan kysymyksenä siis. Eikä ole vastannut.

Mikä kumma niitä miehiä oikein vaivaa?? Ei tosiaan tarvitsekaan roikkua puhelimessa kiinni, mutta vuorokauden vastaamisaika "ihastukselle" on oikeasti aika hurjan pitkä. Vaikka en nyt sitten tiedä laittaako enää ollenkaan viestiä, mitä lie sitten tapahtui.