Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vastaa tekstariin

Vierailija
17.12.2012 |

Näin ihastusta pe iltana ja juteltiin asioista ja halittiin koko yö... Eilen illalla lähetin tekstarin et oli kiva nähdä ja et se kerto mulle asioistaan. On just eronnu yli kymmenen vuoden suhteesta ja kait vieläkin ihan hajalla jatkuvista riidoista ym.

Mutta nyt se ei ole vastannut mulle mitään. Tarkoittaako se ettei sitä kiinnosta...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen jouluviestin voisin lähettää?? Ap

Vierailija
2/64 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos haluat sammuttaa mahdollisen orastavan kiinnostuksen kokonaan.

Vaikka asiaa kuinka pohtisi, miehet ovat erilaisia. Jos nyt ajattelet lähettäväsi "vain" viattoman ja iloisen jouluviestin, mies kyllä tulkitsee sen oikein:kalasteluksi ja tyrkytykseksi.

Jos ei vastaa, ei vastaa. Annat olla. Trust me.

Vierailija
4/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat lähettää lisää viestejä vaikkei mies tuohonkaan vastannut? Ei se saa miestä kiinnostumaan yhtään sen enempää, luultavasti päinvastoin. Vaikka sinä olet nyt tosi ihastunut niin et voi pakottaa toista osapuolta olemaan myös.

Vierailija
5/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että siitä vielä kuuluu joku pv..

mutta ei välttämättä lähiaikoina.

Vierailija
6/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että siitä vielä kuuluu joku pv..

mutta ei välttämättä lähiaikoina.

kyllä siitä voi vielä kuulua, mutta todennäköisemmin jos ei itse ole liian aktiivinen. Ja jos ei kuulu, niin viimeistään puolen vuoden päästä ap on jo itsekin unohtanut ko. hepun.

Vierailija
7/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen tuota, ettei oo oikeasti vielä eronnut.

Anna aikaa, älä laita mitään viestiä, edes jouluviestiä.

Vierailija
8/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin tosin et nähdään joulun jälkeen... Kun se kysy millon lähden joulun viettoon ja sanoin et ti ja se sano ettei ehdi sitä ennen näkemään.

Olette jo sopineet näkevänne joulun jälkeen. Odota siis ihan rauhassa välipäiviin asti ja laita sitten viestiä milloin voisitte tavata.

Vierailija
9/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sitten lähetä jouluviestiä. Katsotaan miten käy.

Vierailija
10/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota panovuoroasi.

Vierailija
11/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkä näistä jutuista niin vaikeita. Jos pitää tulla av-palstalle kyselemään analyysiapua, vastaus on aina sama: ei se ole kiinnostunut. Jos se olisi kiinnostunut, sä tietäisit sen jo. Ikiaikainen totuus ja aina yhtä oikeaan osunut.

Vierailija
12/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan olet tuntenut tämän miehen?

Vierailija
13/64 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin taannoin miespuoliselta ystävältäni aiheesta, ja hän sanoi, että jos miehestä ei kuulu saman päivän aikana, niin tuskin kiinnostaa.

Naisilla on paha tapa jäädä roikkumaan tuollaisiin tuttavuuksiin ja elätellä turhaa toivoa suhteesta (ja monesti vieläpä vastaeronneiden kanssa!). Pahinta on ehkä tuo ap:n sanoma "mulle riittää alkuun ystävyys". No, mitä sen jälkeen? Hääjuhlat? Niinpä niin...

Vierailija
14/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että antaa olla. Lähetin sillon yön jälkeen viestin ja olihan se aika selkeä "mee pois" ettei vastannut mitään. Surettaa vaan kun olen ihan ihastunut ja suudeltiinkin. Ja mitäs kun nään sitä bileissä kuitenkin, oonko ihan vaan et hei kiva nähdä?

Vierailija
15/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tekis mieli lähettää kysymys miksei vastaa, voidaan mun puolesta olla vaikka kavereita alkuun

mutta maailmassa- suomessakin on vielä olemassa ihmisiä joille puhelin on puhelin eikä jatkuvasti huomion kohteena oleva seurusteluväline. Samoin on olemassa ihmisiä jotka keskittyvät siihen mitä ovat tekemässä ilman jatkuvaa tekstiviestin vilkuilua ja facebookin päivitystä. Nykyään kuvitellaan et ihminen on koko ajan tavoitettavissa vaikka oikessti muutama päivä sinne tänne on ihmiselle hyvinkin luonnollinen rytmi sulatella asioita tai ylipäätään keskittyä johonkin. Varsinkin jos miehellä on paljon taakkoja erostaan, siinähän saattaa mennä päiväkausia keskittyen ihan niiden asioiden käsittelyyn. Teiniäikään kuulunee tuollainen jatkuva tekstarien kyttäily, aikuiselle on normaalia elää ihan oikeasti. Tesktiviesteily on pinnallista yhteydenpitoa, sellaisenaan se ei oikeastaan ole edes mitään ihmissuhteiden ylläpitoa. Paitsi ehkä juuri teineille. Ja joo, mulla itselläni voi pennä juuri monta päivää ennenkuin noteeraan jonkun viestin. Kun on päivät täynnä ihan konkreettisia asioita. Ja katsot että on edelleen ihmisoikeus elää ilman puhelinsymbioosia.

Vierailija
16/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi halunnut seksiä mutta sinä et- luultavasti tässä on syy siihen, ettei mies vastannut. Halusi varmaan tuon eronsa jälkeen lähinnä mukavaa seksiseuraa mutta ei mitään sen vakavampaa ja huomasi, ettet sinä halua samaa. Niin ei kannata tehdä, että alkaa ns. fuckbuddyksi miehelle ja kuvittelee, että mies siitä yhtäkkiä huomaakin, että rakastuu sinuun, niin ei tule tapahtumaan.

Vierailija
17/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että antaa olla. Lähetin sillon yön jälkeen viestin ja olihan se aika selkeä "mee pois" ettei vastannut mitään. Surettaa vaan kun olen ihan ihastunut ja suudeltiinkin. Ja mitäs kun nään sitä bileissä kuitenkin, oonko ihan vaan et hei kiva nähdä?

koittaisin olla semmoinen mysteerinen ja arvoituksellinen (jos vain tietäisin, miten olla sellainen, mutta kuitenkin..) jos menet sille jutustelemaan kuin vanhalle tyttökaverille niin mies pitää sinua ehkä vähän tallukkana.

Mikä tuossa miehessä on niin ihastuttavaa?

Kun se nyt ei kerran ole siihen viestiin vastannut, niin osa sen huomionosoituksista on ollut feikkiä. Että ei se mies välttämättä oikeasti ole niin ihana kuin kuvittelet.

Vierailija
18/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä aamiaisen tekeminen tai yleensäkään se, että kohtelee toista ihmistä hyvin, tarkoita, että on joko ihastunut tai sitten feikkaa. Millaisia amisjuntteja te kommentoijat olette tapailleet? :D

Ap teit ihan oikein, kun et ottanut sen enempää yhteyttä. Sä vaikutat kivalta ja löydät uuden ja paremman miehen ennemmin kuin arvaatkaan. Mä olen ainakin haaskannut liikaa aikaa elämästäni toivomalla ja odottamalla ja roikkumalla tyypeissä, joista ei tullut mitään ja se olisi ollut nähtävissä jo hyvin pian, jos en olisi ollut niin yksipuolisen ihastunut.

Itse asiassa ainoa yhteinen piirre pidemmissä miesjutuissani on ollut se, että sekä minä että mies on tahdottu ihan yhtä paljon jatkaa juttua ja viedä sitä eteenpäin. Ei kaikista miesjutuista tietenkään tule mitään ja jos tarkemmin miettii, niin kitkerään eroon nekin usein päättyy, joista on jotakin tullut. Mä olin jo 30+ kun löysin, toivottavasti, sen oikean. Tsemppiä sullekin sinne. :)

Vierailija
19/64 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on vaikea myöntää itselle ettei toinen olekaan kiinnostunut vaikka yhdessä ollessa siltä tuntuikin. Tai sitten se eksä on edelleen kuvioissa eikä mitään suhdetta voi sen takia syntyä. Ap, joka yrittää käyttäytyä mystisesti kohdatessa

Vierailija
20/64 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on juuri eronnut ja ihan hajalla. Ei siis kaikkein otollisin hetki viritellä uutta suhdetta. Älä ryhdy laastariksi! Ei kannata kiirehtiä, anna mieluummin miehen toipua erostaan ja sitten katsotte miten asiat etenee teidän suhteen vai eteneekö mitenkään.