Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko jäänyt kivikaudelle?

Vierailija
17.12.2012 |

Ipadia, navigaattoria tai älypuhelinta ei löydy, enkä osaisi kaivatakaan.

Olen alle 30v, jäänkö pahasti jälkeen teknologisesta kehityksestä jos en näitä ala hankkimaan :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen jo nelikymppinen.

Vierailija
2/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä selviäisit vielä sellaisenakin päivänä, kun mainitsemasi vehkeet lakkaisivat toimimasta jostakin syystä.

Ei noita ole mullakaan, ja olen varannut useamman näppäinpuhelimen siltä varalta, että myynnissä on vain kosketusnäyttöä. Noista ei tainnut olla enää kumpaakaan mallia Suomen markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et niitä mihinkään tarvitse tai kaipaa.

Itselläni on nuo kaikki. Navigaattorin hankein ensin, kun töissä täytyy välillä käydä vierailla paikkakunnilla asiakkailla, ja kyllä se helpottaa kummasti kun on navigaattori autossa, joka suoraan antaa ohjeet ajaa osoitteeseen. Sitten tuli älypuhelin, että pääsee nettiin ja lukemaan sähköpostit tien päällä. Viimeiseksi tuli iPad, joka ei olisi mulle mitenkään välttämätön, koska kotona on tavallinen tietokone, mutta kätevä mukavuuslaitehan tuo on, kun voi surffata tai vaikka lukea eKirjoja nojatuolissa tai sängyssä löhöten.

Vierailija
4/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja, multa ei. Jos tarvitse apua, niin lapset auttavat ja aina silloin huomaan jääneeni kivikaudelle ja päätän ryhdistäytyä, kunnes taas mietin kuinka paljon kaikkien laitteiden jatkuva uusiminen maksaa, että pysyisi ajan hermolla ja unohdan koko jutun.

Miettikää miten vanhuksen pärjäävät, kun osa 30-40 vuotiaista on täysin tippunut kärryiltä?

Vierailija
5/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta navigaattori kyllä on. Eihän se pakollinen olisi, mutta tykkään siitä kun ajan paljon autolla. Pärjäisin ilmankin mutta helpottaahan se.

Vierailija
6/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää miten vanhuksen pärjäävät, kun osa 30-40 vuotiaista on täysin tippunut kärryiltä?

Mun noin 70-vuotiailla vanhemmilla on aina kaikki uusimmat vimpaimet ja ovat niistä innostuneita. Löytyy iPad 3, autosta navigaattori, on niin kannettava kuin pöytätietokone, 3D-televisio, molemmilla älypuhelimet... Olivat molemmat insinöörejä työuransa eikä ole kiinnostus iän myötä vähentynyt.

Vierailija
7/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja, multa ei. Jos tarvitse apua, niin lapset auttavat ja aina silloin huomaan jääneeni kivikaudelle ja päätän ryhdistäytyä, kunnes taas mietin kuinka paljon kaikkien laitteiden jatkuva uusiminen maksaa, että pysyisi ajan hermolla ja unohdan koko jutun.

Niin kai pitää odottaa että saa niitä lapsia ja lapsenlapsia jotka sitten opettavat minua kunnes menettevät hermonsa :D Nytkin pitää neuvoa aina isovanhempia ja vanhempia kännykän ja tietokoneen kanssa.

Vierailija
8/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken sosiaalisen mediankin olen jättänyt väliin. Olen tullut siihen tulokseen että olen tässä kohtaa jotenkin laiska ja sisäänpäinkääntynyt, ettei kiinnosta käyttää aikaa noihin. Hyvin olen pärjännyt, mutta selkjeesti olen aika kivikautinen ja vähän ulkopuolinenkin joissain asioissa :)

Vierailija
9/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli TomTom, jo ennekuin sitä oli vielä suomessakaan. Sitten älypuhelimet ja Android tabletit. (iLaitteet on ylihinnoteltuja ja osaamattomille).

Sitten PS3:nen ja FullHD TV.

3D TV on huono/turhake, nykytekniikkaa ei kotiin kannata sitä varten erikseen hankkia.

50+

Vierailija
10/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kaikki vimpaimet töistä, vähän vajaa nelikymppisenä. Helpottaa elämää kun kalenteri ja puhelin on synkattu, navigaattori toimii ja ihmissuhteita voi hoitaa mm. facessa ja sitä kautta kutsua kaikki kylään kerralla, eikä etsiä sähköpostiosoitteita, eikä mitään. Yllättävää kyllä jää itselleen paljon enemmän aikaa käyttää oikeisiin ihmissuhteisiin kun kaikki onkin helpompaa ja koko perheen kalenterit synkassa älypuhelimissa. Harrastusrumba on paljon helpompi hoitaa ja mm. synttärit muistaa aina, kun FB muistuttaa.

Vierailija
11/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvetta navigaattorille, paperinavigaattori riittää. Ilman tablettia pärjää oikein hyvin, kotikoneet toimivat myös työkoneina, joten pelkkään surffailuun tarkoitettu tabletti olisi vain ylimääräinen vimpain. Miehellä on älypuhelin työsähköpostin takia, mä pärjään toistaiseksi ilman. Huvikäyttöön en sitä tarvitse.

30+

Vierailija
12/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuu myös yksi. En viitsi alkaa edes selvittelemään noiden käyttöä, hintaa tai muuta, kun en tarvi, ja joka tapauksessa heti tulisi taas uutta, kun noi hallitsisin.

Vierailija
13/13 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei siitä kuitenkaan mitään tulisi ja olisi vaan lisää sitten töitä tiedossa.

ilmoittautuu myös yksi. En viitsi alkaa edes selvittelemään noiden käyttöä, hintaa tai muuta, kun en tarvi, ja joka tapauksessa heti tulisi taas uutta, kun noi hallitsisin.

Jos ja kun lapsilla on harrastuksia, koko perheen harrastuskalenteri sähköisenä jokaisen puhelimessa HELPOTTAA ELÄMÄÄ, ei vaikeuta sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi