Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko masennusta jos haluaa vetäytyä

Vierailija
17.12.2012 |

ulkomaailmasta? Tekisi mieli laittaa puhelin kiinni ja ovet lukkoon ja ovikello pois, ettei kukaan tulisi häiritsemään. Saisin vaan katsoa telkkua ja olla koneella, ei olisi pakko siivota, jos ei halua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi lyhyt.

Vierailija
2/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain tykkää olla erakoita kun ei muiden seura kiinnosta ilman että ovat masentuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaailmasta? Tekisi mieli laittaa puhelin kiinni ja ovet lukkoon ja ovikello pois, ettei kukaan tulisi häiritsemään. Saisin vaan katsoa telkkua ja olla koneella, ei olisi pakko siivota, jos ei halua.

Kyllä tuollaisia kausia voi olla ihmisillä ilman masennustakin. Mulla ainakin on ajoittain semmoisia "sisäänpäin vetäytymisen" kausia, joille on aivan ihanaa antautuakin. Sitten taas joskus myöhemmin tulee ulospäin suuntautuvampi kausi, omalla ajallaan. Minä koen merkittävänä voimanlähteenä elämässäni sen, että välillä voin vetäytyä itseeni.

Vierailija
4/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi lyhyt.

erittäin herkästi... ja väsytti kokoajan.

Vierailija
5/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kerro kuitenkaan sitä, onko kyseinen ihminen todella masentunt vai ei. Voihan sitä kuka tahansa joskus tahtoa olla vaan rauhassa kotona tekemättä mitään.

Vierailija
6/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaisia kausia voi olla ihmisillä ilman masennustakin. Mulla ainakin on ajoittain semmoisia "sisäänpäin vetäytymisen" kausia, joille on aivan ihanaa antautuakin. Sitten taas joskus myöhemmin tulee ulospäin suuntautuvampi kausi, omalla ajallaan. Minä koen merkittävänä voimanlähteenä elämässäni sen, että välillä voin vetäytyä itseeni.

Sama täällä,

ehkä vähän turvaton olo, kun on tietynlaisen painostuksen kohteena ympäristön taholta. Siksi haluaisi lukita kaikki ärsyttävät ihmiset ulkopuolelle. ap

Vierailija
7/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole mitenkään paha olo

Sama täällä,

ehkä vähän turvaton olo, kun on tietynlaisen painostuksen kohteena ympäristön taholta. Siksi haluaisi lukita kaikki ärsyttävät ihmiset ulkopuolelle. ap

Mitäpä jos luottaisit omaan sisimpääsi ja tekisit niin kuin mieli tekee, ottaisit oman rauhasi ja vähentäisit kontakteja muihin? Varsinkin painostaviin ja ärsyttäviin ihmisiin.

Monilla tuntuu nykyisin olevan kammottava pysähtymisen ja yksinolon pelko, mikä ei minusta ole ihan tervettä. Uskon, että ihmiselle on välillä ihan hyväksikin pysähtyä ja olla vain itsekseen jos niin mieli tekee tehdä, mutta nykyään kun niin tekee aina lauma muita kauhistuu että nyt se on masentunut ja onpa tosi huolestuttavaa.

Vierailija
8/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennustestin mukaan en kuitenkaan ole masentunut.

Töissä on stressiä, nyt onneksi joululoma ja nukun huonosti (syynä kuopuksen heräily ja työstressi)

Nyt lomalla ollessakin väsyttää julmetusti. Oon ihan puhki vaikka en oo kun käynyt lasten kanssa luistelemassa, pikaimuroinut kämpän, käynyt kaupassa ja samalla saanut hyötyliikuntaa parin kilometrin verran. ja tehnyt ruoan.

Tuntuu, että voisin mennä vaikka nukkumaan. Onneksi lapset lähtivät isän kanssa ulos. Mä lupasin lämmittää saunan, toivottavasti alhaalla on puita ettei tarvitse liiteristä hakea.

Vierailija
9/9 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennustestin mukaan en kuitenkaan ole masentunut.

Töissä on stressiä, nyt onneksi joululoma ja nukun huonosti (syynä kuopuksen heräily ja työstressi)

Nyt lomalla ollessakin väsyttää julmetusti. Oon ihan puhki vaikka en oo kun käynyt lasten kanssa luistelemassa, pikaimuroinut kämpän, käynyt kaupassa ja samalla saanut hyötyliikuntaa parin kilometrin verran. ja tehnyt ruoan.

Tuntuu, että voisin mennä vaikka nukkumaan. Onneksi lapset lähtivät isän kanssa ulos. Mä lupasin lämmittää saunan, toivottavasti alhaalla on puita ettei tarvitse liiteristä hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan