Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Missä vaiheessa uskallan laskea lapsen kylään perheeseen, jossa on ollut vatsatautia?
16.12.2012 |
Eikös se virus jää elämään pinnoille vielä sairastamisen jälkeekin jos ei ole siivottu kunnolla?
Kommentit (5)
juuri luin tutkimuksesta, jonka mukaan pesu tiskikoneessa ei riitä tappamaan norovirusta. Norovirus elää pinnoilla pari viikkoa. Vähintään tuo aika siis kannattaa pysyä pois kodista, jossa vatsatautia on ollut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä päästä ainakaan ennen joulua,muuten olette hyvällä säkällä paskataudissa koko sakki just jouluna
meille tarttui norovirus vaikka olivat jo viikon olleet terveenä... riippuu mikä vatsapöpö kyseessä.
Alue: Aihe vapaa
Mutta kaikki vatsatautihan ei sitä ole.