Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sen aina vain nopeasti pois alta.

Vierailija
16.12.2012 |

Hei.

Eli mulla on semmonen "ongelma", että en tykkää harrastaa seksiä kauan. Haluaisin että se tapahtuu nopeasti jotta saan vaatteet taas päälle.

Kyllä, häpeän vartaloani vaikka en ole mikään läski.

Vihaan rintojani ja sisäreisiäni ja pientä pömppistä.

Miehelle en ole asiasa aikoihin enää puhunut koska joskus ei ottanut minua tosissaan kun asiasta valitin.

Silloin tällöin pilkkaan itseäni ja miestä naurattaa. Tiedä sitten mikä siinä naurattaa.. ainakaan ei tajua että pahalta tuntuu.

Jokatapauksessa siis pidän kyllä seksistä, mutta en pidä siitä, että mies yrittää sitä aina pitkittää ja pitkittää jotta saisi nauttia kyydistä kauemmin.

Itse en ole koskaan orgasmia saanut vaikka muuta olen miehelle väittänyt *hävettää*.

En ole koskaan harrastanut edes omaa kivaa ja mieheni on eka kenen kanssa sängyssä yleensäkin olen ollut. Ollaan oltu yhdessä pian 10v ja meillä yksi lapsikin.

Seksi tuntuu kyllä hyvältä, mutta ei niin hyvältä kuin jokanen antaa ymmärtää.

Mies taas saa kyllä joka kerta..

Minua ei asia edes haittaa, siis se, etten koskaan saa tai ole saanut. Oikeasti ei. Olen asian kanssa aivan sinut. Miehelle en uskalla kertoa koska pelkään että hän kuvittelee vian olevan hänessä ja koska suhteen alussa typeryyttäni huijasin saaneeni hänen kysyessään sainko orgasmin. Tässä vaiheessa myöhästä enää kertoa totuutta.. Eikä siitä olisi mitään hyötyä edes.

Haluaisin että seksikerrat eivät kestäisi älyttömän kauan, kun taas mies tosiaan haluaa aina pitkittää sitä.. Siksi en halua että jatkuu ja jatkuu koska jonkun ajan päästä minua alkaa kyllästyttää ja tylsistyn.

Olen kehittynyt oivaksi näyttelijäksi sängyssä, joten miehellä ei ole aavistustakaan tästä asiasta.

Tämä kuulostaa aivan kamalalta varmaan mutta itse olen jo 10 vuodessa niin turtunut asiaan että pystyn kirjoittamaan tästä lähes tuntematta ollenkaan huonoa omatuntoa.

Onko muita naisia täälä jotka EIVÄT ole saaneet ikinä O:ta, tai jotka valehtelevat orgamista? Onko se mmiten iso juttu..?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla