Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna!!!

Vierailija
16.12.2012 |

Yhdessä ollut mieheni kanssa jo lähes 13v. Viimeiset 3-4 vuotta seksi on harventunut ts. n. 1 kerta/1kk tai jopa 1 kerta/2kk!! Potuttaa...puhuttiin asiasta ja uhkasin hakea sitä muualta. En vaadi sitä joka pvä mutta 2-4 kertaa viikossa ei olisi pahitteeksi. Meidän välit ovat kireät juuri tämän asian vuoksi ja mieheni yrittää kääntää kaikki huumorin puolelle..ja potuttaa vielä enemmän.

Mitä tehdä? Ero ei ole vaihtoehto sillä meillä 2 pientä lasta ja kyllä rakastan mieheni. Pettäminen??? Onko se pettäminen jos aikeesta olen jo ilmoittanut?

Pliis, jos naisia samassa tilanteessa kertokaa mitä olette tehneet ja miten asia on vaikuttanut teidän perheeseen/parisuhteeseen?

- Nainen 37v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin helpottaa sua. mulla samanlainen tilanne vaimon kanssa. mieli tekee mutta en saa

Vierailija
2/10 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä saan seksiä, mut annan kyllä munaa siullekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin seksi oli vähäistä. Se ei kuitenkaan ollut se juttu vaan muutenkin parisuhde voi huonosti.

Jompikumpi teistä torjuu toisen. Todennäköisesti se olet sinä.

Tuo pettämispuhe oikeastaan vain vahvistaa epäilykseni. Olet kyllästynyt mieheesi.

Vierailija
4/10 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin karua, kuin se onkin: Kuinka huolehdit ulkonäöstäsi! Lihava räjähtänyt sohvaperuna, kun ei oikein ole kiinnostava, kauneutta ihannoivassa mediaympäristössä. Näin media vaikuttaa väistämättä mieleen.

Vierailija
5/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakastamme vaimoni kanssa toisiamme todella paljon. Itse en saa tyydytettyä häntä ja olemme sopineet "opintomatkoista" vaimolle, jolloin hän saa käydä vieraissa. Meillä tämä toimii hyvin; vaimo saa hyvää seksiä (melkein aina) tarpeeksi ja minä saan masturboimalla tyydytettyä itseni. Monesti mellä on kiihkeitä hetkiä myös keskenämme noiden matkojen jälkeen :)

Vierailija
6/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakituinen salarakas on ollut paras ratkaisu tähän asti.

Vierailija
8/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena jos tarvitset salarakkaan

Kannattaako olla yhdessä ollenkkaan ?

Vierailija
9/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni molemmin puolinen kunnioittaminen ja toiselle oikeanlaisen tilan antaminen on kaiken a ja o. Itse en koe, että vaimoni pettää minua, jos annan luvan tyydyttää seksuaaliset tarpeet vieraan miehen kanssa. Näin kotona säilyy rauha ja kaikki ovat tyytyväisiä. Luullakseni tuo salarakas on henkisesti raskas juttu.Jos ei itse saa tyydytettyä vaimoaan niin anna hnelle vapaus; mahdollisuuksia on paljon, laivamatka, Turkki, hiihtoloma lapissa jne!

Vierailija
10/10 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää parisuhdeterapiaan. Teillä on jotain läpikäymättömiä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä