Mitä ajattelette tilanteesta? Mies tuli huonossa kunnossa kotiin
Miehellä ja mulla on ennenkin ollut luottamusongelmia, kun on valehdellut ja satuttanut mua meidän alkuaikoina.
Äh, mies oli viettämässä pikkujoulua työkavereiden kanssa. Tuli jo nyt kotiin. Kysyin että miksi tuli niin väitti kahdesti että sen takia kun sinne tuli muuta porukkaa. Kun en uskonnut niin lisäs siihen että häntä kans väsyttää. Pysy tarinassa kiven kovaa, kunnes loppujen lopuks myöns että ehkä se saattaa olla huonossa kunnossa (ja todellakin on tosi huonossa kunnossa). Vaikka asia ei oo niin kummonen mutta vale silti ja mä kun luulin että pystyin jo luottamaan siihen. Enkä edes tajua miksi piti valehdella kun oon monesti sanonut sille että en oo vihainen yms jos tulee huonossa kunnossa kotiin kunhan ei ota tavaks.
Mitäköhän sitä tekis, kun on taas niin loukattu ja petetty olo. Eikä tuommoinen vale (kun ei vakavasta asiasta kyse) muuten haittais, mutta tosissaan kun tuo loukannut mua ennen niin paljon ja valehdellut minkä kerkeis meidän alkuaikoina ja on vannonut että ei valehtele mulle enään ikinä.
Kommentit (6)
Älä nyt tee perheriitaa tommoisesta syystä.
Mie oon siis jo tajunnut tehneeni väärin aikoja sitten halusin vaan nähdä miten täällä ihmiset vastaa ku mut haukuttiin pystyyn toisessa paikkaan.
kait sitä kotiinsa saa tulla millaisessa kunnossa tahansa.
Huono kunto on subjektiivinen kokemus.
on inhottavia ja kipeitä. Hyvä jos tiedät ylireagoivasi ja toivottavasti vielä joskus helpottaa.
minä kuvittelin että kyselet pitäisikö soittaa ambulanssi. Voipi olla että tuollaisen vainoharhaisen kanssa kuin sinä tulisi minunkin valehdeltua ja isommista eli oikeistakin asioista.
on varmaan suht tavallista humalaisen ihmisen kommunikaatiota. Ymmärrän että vanhant asiat voi painaa mutta tuskin pelkästään moisesta "valheesta" kannattaa vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä suhteen tilasta.