Entiset tupakoitsijat ovat pahimpia tupakoinnin vastustajia
juuri sen takia, että tietävät miten järjetöntä se on oikeasti.
Vitutti suunnattomasti kun kaksi ryssää tunki bussipysäkin katokseen röökaamaan. Piti mennä tuiskuun ja tuiverrukseen, että pääsi pois siitä myrkkykatkusta mitä levittivät ympärilleen. Hyi stna.
Kommentit (9)
Just tänään mietin kun meidän lounasruokalassa käy kokin isä auttamassa poikaansa ja välillä röökillä.
Mietin miten se niillä röökisillä käsillään laittaa siellä ruokaa ja itse olen tehnyt samaa lapsilleni.
Olen ollut pian kaksi vuotta polttamatta ja minun puolestani saisivat laittaa laittomaksi koko röökin..
En ymmärrä miten pystyinkin polttamaan niin...jopa raskausaikoina.
YÄK.
Lopetin puoli vuotta sitten ja nyt tekee mieli olla saarnaamassa kaikille jotka tupakoi että miten idiootteja ne on ku ei tajuu lopettaa. :D Sais kyllä munkin puolesta tehdä tupakoinnista laitonta! Ällöttää että oon joskus polttanu, ei kyllä tulis mieleenkään enää alottaa uudestaan.
Minua kuvottaa tupakka ihan raivoon saakka. En voi ymmärtää, että olen polttanut.
ole vielä muuttunut sellaiseksi. Olen ollut polttamatta 3kk raskauden takia, ensimmäistä kertaa ja olen omasta puolestani iloinen, mutta ei muiden kessuttelut mulle kuulu ja mieli tekee harvasepäivä vetästä sauhut.
Äitini ollut 3 vuotta polttamatta yli 30 vuoden tupakoinin jälkeen, meni kaksi askia punaista mallua päivässä, eikä ole hänestäkään tullut mitään lipunheiluttajaa. Miluusti menee nmukaan haistelemaan kun joku käy tupakalla ja tupakka on kuulemma mielessä joka päivä, oli se niin suuri osa hänen elämäänsä niin pitkään.
ole vielä muuttunut sellaiseksi. Olen ollut polttamatta 3kk raskauden takia, ensimmäistä kertaa ja olen omasta puolestani iloinen, mutta ei muiden kessuttelut mulle kuulu ja mieli tekee harvasepäivä vetästä sauhut.
Äitini ollut 3 vuotta polttamatta yli 30 vuoden tupakoinin jälkeen, meni kaksi askia punaista mallua päivässä, eikä ole hänestäkään tullut mitään lipunheiluttajaa. Miluusti menee nmukaan haistelemaan kun joku käy tupakalla ja tupakka on kuulemma mielessä joka päivä, oli se niin suuri osa hänen elämäänsä niin pitkään.
18 v poltin, enkä voi edes kuvitella vetäväni savuakaan enää. Yök.
Olin poltellut enemmän tai vähemmän aktiivisesti 15 vuotta, nyt jo 3 vuotta kokonaan ilman. Mielestäni tupakoijat ovat yksinkertaisia, moukkamaisia ja ainakin lievästi mielenterveysongelmaisia typerän riippuvuutensa vuoksi. Mitä terveyden ja rahan tuhlausta. YÄK!
poltettuani askin päivässä yli 20 vuoden ajan.
Lopettaminen oli niin helppoa, etten ymmärrä miksi kukaan viitsii jatkaa terveytensä tuhoamista polttamalla. Ja haluaako joku muka vapaaehtoisesti haista pahalta? Rahanmenoa en viitsi edes mainita, aina joku kuitenkin tulee leuhkimaan kuinka hyvin rahat riittävät tupakoinnista huolimatta.
E minä aktiivisesti tupakointia vastaan kampanjoi, kunhan vain hiljaisessa mielessäni ihmettelen näitä luusereita.
jouduin itse pahan astman takia lopettamaan,kun ei vaan pysty enää polttamaan,enkä yhtään inhoa tupakanpolttajia.