Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaimpia second hand löytöjäsi?

Vierailija
04.12.2005 |

Mulla 5-vuotiaalle tytölle aamutakki yksi parhaimpia. Se on sellasta tikattua kangasta, hennon pastellin värinen, kissanpentuja kuvioina, kaikki napitkin edessä tallessa. Ladylike kaulukset ja oikein hurmaavan näköinen on pikkuneiti siinä. Hinta: 50 senttiä.

Tytölle unikaveriksi iso hevospehmolelu myöskin 50 senttiä. Kierrätyskeskuksesta.

Samasta paikasta ostin kaksi vintage pussilakanaa. Ehtaa 1970-luvun kamaa. Toisessa pääväritys vihreä, psykedeelisiä kukkia eri sävyä vihreää kiemurtelee pussilakanaa. Toinen on myös aikansa tuote ihan selkeästi. Väreinä ruskea ja valkoinen, kuviona ruusu. Toisella puolen on pohja valkoinen ja ruusu ruskea, ja toisella pohja ruskea ja ruusu valkoinen. 2¿/kpl pussilakanat.

Minulla myös Emmaljungan rattaat joiden ikää en tiedä. Rattaat maksoivat minulle 3¿. Kuosina on leveää raitaa joiden värit ovat oranssi, keltainen ja sininen. Hyvä ja tukeva ritiläkori alla ja erittäin pitävä jarru, joskaan ei samassa kohdassa kuin nykyisissä rattaissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on käytössä edelleen (eli nyt jo viidettä talvea - nyt alkaa tosin olla jos sen verran rähjäinen, että taitaa olla viimeinen vuosi, kun kehtaa pitää...) Väri on lempparini ja viitta nimenomaan sopii tyyliini. Kokonikaan ei ole niitä helpoimpia, joten löytö oli todellinen ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla