Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muilla ollut kipuja raskauden aikana alavatsassa astuessa??

Vierailija
15.12.2012 |

Sattuu aikalailla... ei tule verta ja viikkoja 15... alaselkäkipua ollut aiokalailla ja tänään pahimmillaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoskipujahan nuo saattaa olla. Ihan mahdollista, että jo tuossa vaiheessa. Itellä oli rv 20 eteenpäin jo niin pahoja, että töissäkäynti oli aika tuskaa.

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kovia kipuja, huolissani olin. Ultrassa kysyin asiasta, kätilö sanoi että kaikki kivut normaalia, kunnes tulee verta. Saa tuntua siltä niinku puukolla löytäis mahaan hänen mukaansa. Terve poika syntyi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitinkin suunnilleen tästä aiheesta toisen ketjun. Minä myös olen rv 15 raskaana ja esim. kävellessä tai hypätessä voimakastakin painetta, kiristystä ja kipuakin alavatsalla. Pääasiassa helpottaa levätessä, mutta äsken tuli suihkussakin... Ärsyttävää kun ei oikein ole vertailupohjaa ja ei tiedä mistä tulisi huolestua.. Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitoskipuja sen sijaan on ollut jokaisessa raskaudessa eri kohdassa ja erilaisia. Äkkinäisistä liikkeistä voi todella tulla erittäin voimakkaita vihlaisuja, kroppa lienee yrittää kertoa, että olisi suotavaa liikkua hieman hitaammin. Yhdessä raskaudessa minullakin oli selainen tietty kohta jossa tuntui kipu jokaisella askeleella ( mitä enemmän olin liikkunut sitä voimakkaampi kipu).