Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin kovasti etelän lämpöön, masentaa kun ei pääse

Vierailija
15.12.2012 |

vihaan talvea ja lunta, kylmää.

Mun puolesta talvet sais olla vaikka vesisadetta ja mustaa, märkää, ihan sama ku oltais plussan puolella.

Aion lasten kasvettua viettää mahdollisimman paljon kylmästä ajasta lämpöisissä maissa, siis jos olen vielä elossa.

Ei ole varaa viedä koko pesuetta (2+2) matkalle, pari vuotta sitten olimme 2 viikkoa ja oli ihana kun sai talven katkaistua, tuntui, että on toivoa ja iloakin elämässä, nyt ei tosiaan siltä tunnu.

Hyvää matkaa kaikille matkustaville, olen kateellinen (no, en oikeasti, odotan vain tulevia vuosia muutaman vuoden päästä)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole ikinä käynyt, ja varmaan hyvä niin, mua potuttais varmaan niin hirveästi tulla takaisin, ettei siitä tulisi kuin harmia.

Vierailija
2/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvaapa kun lentokentällä näki kuinka paljon sitä saakelin valkosta oli tullut sillä välin lisää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole matkaa ostanut vielä. meillä on nyttenkin 11 astetta lämmintä, mutta lämpöseen täytyy päästä. 2 vkoa lomaa, ei jaksa rimpuilla kotona koko aikaa. kotiin jää kolme teiniä, heilläkin on sitten mukavaa vaihtelua, kun pikkusisarukset on pois jaloista.

Vierailija
4/4 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi marraskuussa olisi tavoitteena päästä reissuun. Kovasti säästetään ja kiristetään vyötä,että saataisiin matkarahat kasaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä